Primăria Iași a semnat recent un contract în valoare de 51.271 de euro, fără TVA, pentru arhivarea documentelor din instituție.
Administrația publică locală a contractat prin achiziție directă, prin platforma Sistemului Electronic de Achiziții Publice (SEAP), serviciile pentru arhivarea documentelor și selecționarea dosarelor din primărie.
Primăria Iași, contract de peste 51.000 de euro pentru arhivarea documentelor din instituție
Recent, administrația publică locală a încredințat direct, fără organizarea vreunei proceduri de licitație, contractul privind serviciile de arhivare și selecționare a dosarelor din primărie. Acesta a fost atribuit firmei Flamarion SRL, administrată de Iulian Ionuț Macovei. Societatea are sediul în Iași și a fost înființată în anul 1995.
„Servicii de arhivare a dosarelor/registrelor: operațiunile de arhivare necesită ordonarea dosarelor pe criterii de arhivare (servicii/birouri/compartimente), pe rafturi, pe ani, realizând apoi inventarul arhivei și, ulterior, tehnoredactând și predând pe CD, în format electronic, arhiva curentă, inclusiv listarea la imprimantă a inventarelor realizate. Servicii de selecționare de dosare/registre, conform Nomenclatoarelor cu termene de păstrare a unității, este etapa de însușire a Nomenclatoarelor cu termene de păstrare, de identificare a dosarelor cu termen de păstrare expirat după Nomenclatoarele existente, de modificarea inventarelor dacă nu se regăsesc dosarele și apoi de tehnoredactare a inventarelor în format electronic și listare în format fizic a foilor de inventar. Dacă documentele care au termen de păstrare expirat sunt sub forma de foi volante sau în cutii (tot foi volante), se realizează prin împachetare o unitate arhivistică la dimensiunile legale, pentru a se putea întocmi inventarierea. Predare pe CD a dosarelor cu termene de păstrare expirat. Totodată, se întocmește și lucrarea de selecționare pentru Arhivele Naționale și se susține lucrarea în fața controlului de la Arhivele Naționale, iar după obținerea avizului lucrării de selecționare, se retrag dosarele reținute de Arhivele Naționale de la raft”, este specificat în detaliile achiziției directe.
Precizăm că prețul contractului este de 254.984 de lei, fără TVA, aproximativ 51.271 de euro, fără TVA.
Primăria a semnat un contract și pentru curățenia din scările de bloc
Tot prin achiziție directă, Primăria Iași a semnat și un contract care are ca obiect prestarea serviciilor de curățenie în blocurile din municipiu. Acesta are o valoare de 76.200 de lei, fără TVA, aproximativ 15.141 de euro, fără TVA. Contractul a fost atribuit firmei Clean Way Magic SRL, administrată de Elena Delia Pintiliuc. Firma are sediul în Iași și a fost înființată în anul 2023. În anul 2024, societatea a înregistrat o cifră de afaceri în valoare de 85.714 lei, un profit net de 26.395 de lei și datorii de 5.486 de lei.
„Locul de execuție al serviciilor: imobilul 1004 situat în Iași, șoseaua Nicolina numărul 105 – 107 tronson I și II, se află în proprietatea privată a municipiului Iași, respectiv în proprietatea privată a Statului Român (șoseaua Nicolina numărul 109 – 115 tronson III, IV, V și VI), fiind administrat de către Direcția de Fond Locativ – 184 de apartamente. Căminele situate în Iași, bulevardul Tudor Vladimirescu, numărul 79A și strada Decebal nr. 1, aflate în proprietatea municipiului Iași, se află în administrarea Direcției Fond Locativ – 179 locuințe. Stradela Grădinari numărul 6A și 6B (72 locuințe) – 4 scări D+4 Etaje)”, sunt detaliile menționate în documentele publicate.
Primăria Iași a semnat recent un contract în valoare de 51.271 de euro, fără TVA, pentru arhivarea documentelor din instituție.
Este o risipa. Ai atatia functionari si tu platesti pe altul sa-ti faca treaba?