Problemele se țin în lanț la CTP, având în vedere că tramvaiele se defectează foarte des, în special cele vechi, nu există piese de schimb noi. Mai mult de atât, nici personal suficient nu este pentru a repara vagoanele, astfel că rămân în depou mai multe timp decât e nevoie
După ce cotidianul BZI v-a adus la cunoștință modul în care cei de la CTP scot tramvaiele la stradă dimineața, pentru a fi la număr, alte probleme ies la suprafață. Angajații se plâng că nu au cu ce să lucreze și nici personal suficient nu există pentru a face față numărului de vagoane defecte.
Problemele se țin în lanț la CTP
Vatmanii s-au săturat de această batjocoră și consideră că este periculos să scoți la stradă un vagon care este defect.
„Ajungi la capătul răbdării cu compania aceasta. Am avut zile în care am fost retras la depou de 2-3 ori din cauză că tramvaiul era defect. A doua zi când îl luam în primire mergeam o oră cu el, iar sunam la depou că e defect. Deci e o bătaie de joc. I-am spus și eu revizorului tehnic problemele, că nu mai ține asta, că s-a defectat încă o piesă, vagonul are nevoie de o reparație, dar el ridică din umeri, spune că nu are cu ce să le repare și nici oameni nu sunt. Deci la câte tramvaie se strică pe zi, meseriașii din depou nu au timp să le repare, având în vedere că lucrează numai cu piese recondiționate, nu au nimic nou”, povestește un angajat de la CTP.
Se pare că există o lipsă de comunicare între toate părțile implicate pentru funcționarea companiei, iar cei mai afectați sunt cei de la baza ierarhiei.
„Mai mult de atât, până și tramvaiele noi sunt multe care stau în depou pentru că nu au piese să le repare, așteaptă să vină din Turcia sau Polonia. Deci eu mă plâng la revizor că nu merge tramvaiul, are nevoie de reparații, iar revizorul se plânge la mine că nu are oameni și piese de schimb, ce să mai zici în cazul acesta? Bine că se scumpesc acum biletele, să mă pregătesc să mă înjure călătorii pentru condițiile din tramvaie. Cel mai grav este faptul că aproape toată lumea din companie știe ce se întâmplă”, mai adaugă angajatul.
Am ținut să nu divulgăm identitatea angajatului, deoarece acesta se teme că vor exista repercusiuni din partea conducerii și a colegilor la locul de muncă. Totuși, sursa ne-a oferit mai multe materiale în care arată modul de lucru din Compania de Transport Public Iași.
Vatmanii caută tramvaie funcționale prin depou
Vatmanul s-a dus supărat la revizorul tehnic Mihai Grigoraș pentru a-i specifica toate problemele de la vagon, fiind sătul să se retragă la depou. Conversația dintre cei doi a fost înregistrată, iar revizorul a specificat cu neputință că nu are cu cine să îi repare tramvaiul defect, să caute altul care funcționează.
„Nu am nimic, nu am piese, nici ei nu au nimic, nu au oameni, nu au piese, nimic”, spunea Mihai Grigoraș, revizor tehnic la CTP.
Reporterii BZI l-au contactat pe Mihai Grigoraș pentru a ne oferi un punct de vedere cu privire la această situație.
„Nu știu, eu nu lucrez la CTP, probabil ați greșit numărul”, a specificat Mihai Grigoraș.
Directorii evită să ofere un răspuns clar cu privire la această situație.
„Nu mai discutăm problema asta, este purtător de cuvânt, birou cu relații publice. Eu spun un spun un punct de vedere și apare altceva, o zi frumoasă”, a precizat Cristinel Talef, director exploatare CTP.
Problemele se țin în lanț la CTP, tramvaiele se defectează des, iar în depou nu are cine să le repare.
Nu sunt piese de schimb pentru tramvaie pentru că nu se vrea. Degeaba fac vatmanii note de comandă! Este un adevărat lanț al nesimțirii acolo. Cei din conducere își așteaptă primele de sfârșit de an pentru câtă economie se face la bugetul companiei. Cu cat sunt mai puține tramvaie reparate, cu atât mai mare e prima primită !
Bani publici irositi aiurea, unii vor trebui sa raspunda pentru siguranta iesenilor.