Prima pagină » Eveniment-Social » Școala Gimnazială „Garabet Ibrăileanu” din Târgu Frumos a anunțat implementarea Proiectului Erasmus+ Spot and Stop the Emotional School Dropout
Școala Gimnazială „Garabet Ibrăileanu” din Târgu Frumos a anunțat implementarea Proiectului Erasmus+ Spot and Stop the Emotional School Dropout

Școala Gimnazială „Garabet Ibrăileanu” din Târgu Frumos a anunțat implementarea Proiectului Erasmus+ Spot and Stop the Emotional School Dropout

23 mart. 2021, 19:24,
în Eveniment-Social

Proiectul „Duygusal Okul Terkine NOKTA koyuyoruz ( Spot and Stop the Emotional School Dropout )”, Nr. Ref. 2020-1-TR01-KA229-093405_4, a început în luna septembrie 2020 și se va încheia în luna iunie 2022, iar activitățile acestuia sunt susținute prin finanțare europeană.

Scopul proiectului constă în schimbul de bune practici și dobândirea de competențe specifice în vederea reducerii abandonului școlar din motive emoționale.

Programul este unul complex și inovativ, presupunând activități realizate cu următoarele școli partenere: Sehit Oguzhan Yasar Imam Hatip Ortaokulu (Turcia), Școala Gimnazială „Garabet Ibrăileanu” (România), Instituto Comprensivo Statale Bernalda (Italia), Santa Maria la Nueva y San Jose Artesano (Spania), Szkola Podstawowa nr.13 Kornela Makuszynskiego Starachowicach (Polonia), Agrupamento de Escolas Joao de Deus (Portugalia).

Obiectivele principale sunt crearea unei platfome internaționale pentru a disemina cât mai multe informații cu privire la fenomenul de abandon școlar din motive emoționale, minimalizarea abandonului  școlar emoțional în rândul elevilor, exersarea unor competențe de comunicare pentru realizarea unei culturi educative  a reciprocității, împărtășirea de bune practici și abordări inovatoare pentru prevenirea sau diminuarea fenomenului abandonului școlar emoțional, sprijinirea elevilor în identificarea valorilor europene comune.

Ca finalități, proiectul își propune creșterea sentimentului de apartenență, identificarea elevilor cu școala ca fiind locul unde își pot exprima punctele de vedere și pot participa la luarea deciziilor, unde învață să înțeleagă importanța socializării și a sentimentelor celorlalți, punându-și în valoare abilitățile de comunicare în limba engleză.

În ceea ce privește cadrele didactice, proiectul vizează formarea unei rețele de profesioniști care să fie capabilă să coordoneze  programe de prevenție și intervenție pentru asigurarea egalității de șanse tuturor copiilor și pentru eliminarea abandonului școlar pe fond emoțional.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

`
`