National

Slăbire: 14 alimente de mâncat fără moderație

Publicat: 10 mart. 2021
castraveti-cornichon
Castravetii vă energizează sistemul digestiv.

Energia dedicată digestiei anumitor alimente este uneori mai mare decât energia pe care o furnizează, deoarece conținutul lor de calorii rămâne scăzut. Toate alimentele oferă mai multe sau mai puține calorii. Cu toate acestea, unele ne-ar face să ardem mai multe calorii pentru a le digera decât ne-ar da. Motivul? Prezența fibrelor care încetinesc absorbția intestinală a zaharurilor și a grăsimilor, de unde și denumirea de alimente cu calorii negative.

Alegându-vă alimentele, vă puteți accelera cheltuielile de energie. Metabolismul va fi mai eficient și producția de enzime digestive va fi stimulată.

Consumul lor te va face să iei doar câteva calorii, așa că le poți consuma fără moderație. Dar, mai presus de toate, dincolo de aportul lor scăzut de calorii, aceste alimente oferă multe beneficii pentru sănătate. Sunt bogate în vitamine și substanțe nutritive, prin urmare esențiale pentru funcționarea organismului. Cruditatile sunt, de asemenea, mai puțin calorice decât o legumă consumată gătită. De asemenea, își păstrează toate vitaminele și enzimele.

Slăbire: 14 alimente de mâncat fără moderație

Rosia

Consumate crude, roșiile rămân sărace în grăsimi. Se compun în principal din apă și ajută la asigurarea unui aport bun pentru persoanele care nu beau suficienta, cum ar fi persoanele în vârstă.

Castravetii

Castravetii vă energizează sistemul digestiv. Bogati în apă, săraci în calorii sau sursă de beta-caroten, stimulează secrețiile gastrice. Luptă și împotriva stresului oxidativ.

Mărul

Cunoscut pentru a promova senzația de sațietate datorită conținutului ridicat de fibre, mărul ajută la curățarea corpului. Consumat în timpul mesei cu un pahar de apă, pectinele sale vor forma un perete în intestine pentru a absorbi grăsimile și zaharurile.

Portocale

Portocala este alcătuita din antioxidanți. Acestea promovează eliminarea toxinelor și contribuie la reducerea stresului, care rămâne un factor în creșterea în greutate.

Lamaia

Fie că este în suc, în rețetele tale dulci sau sărate, acest mic fruct galben mărește pierderea în greutate și acționează ca un detoxifiant pentru corpul tău.

Sparanghel

Sparanghelul, plin de aromă, este ideal într-o dietă sănătoasă și echilibrată. Acestea oferă corpului tău fibre și vitamine, rămânând însă foarte scăzut în calorii.

Ciuperca

Ciupercile conțin doar aproximativ zece calorii din conținutul lor de proteine. Cu aceeași energie ca o legumă verde, nutrienții pe care îi conțin ajută la combaterea depresiei de iarnă.

Pepene

Pepenele rămâne de consumat fără moderație! Conține doar 30kcal la 100 de grame și asigură o bună hidratare. Fără grăsime, vei fi plin de vitamine.

Morcovul

Bogat în vitamine, morcovul este format din 33kcal la 100g. Consumat crud, accelerează apariția senzației de sațietate.

Grapefruit

Deși nu te face să slăbești în sine, grapefruitul îți activează metabolismul. Va facilita munca de drenaj.

Conopidă

Conopida este una dintre legumele care ajută cel mai mult la slăbire. Nu oferă colesterol și rămâne recomandat în special persoanelor supraponderale.

Sfeclă

Sfecla vă detoxifică corpul: nu conțin grăsimi. O bună sursă de fibre dietetice, această legumă menține o bună sănătate cardiovasculară.

Brocoli

Broccoli poate ajuta la scăderea nivelului de colesterol rău și la creșterea celui bun. Această legumă săracă în carbohidrați și calorii ajută, de asemenea, la reînnoirea celulelor și luptă împotriva apariției ridurilor.





Adauga un comentariu