Sanatate

De ce ai nevoie de fibre alimentare? Fibre alimentare – Gastro Colon

Publicat: 22 iul. 2021

Pentru a-ți menține sănătatea digestivă. Intestinul tău are nevoie de ajutor pentru deplasarea și îndepărtarea deșeurile din sistemul digestiv.

Și fibrele alimentare fac asta cu brio.

  • Fibrele susțin o digestie normală, ajută în prevenirea constipației și a diareei, funcționând ca un detoxifiant și sunt eficiente în regimurile alimentare de slăbit, deoarece conferă senzația de sațietate, pe termen lung.

La ce te poți aștepta dacă nu mănânci suficientă fibră? Rolul fibrelor în organism

    • Pe termen scurt, s-ar putea să te simți ocazional constipat și să ai un tranzit intestinal lent.
  1. Ce sunt fibrele pentru slăbit?

Spre deosebire de alte produse alimentare, cum ar fi grăsimile, proteinele și carbohidrații, pe care organismul le descompune și le absoarbe, fibrele nu sunt digerate de către organism.

Prin urmare, traversează  relativ intacte stomacul, intestinul subțire și colonul. Și chiar dacă pare greu de crezut, fibrele alimentare joacă un rol în pierderea în greutate și sunt esențiale în menținerea sănătății generale.

Studiile spun că 30 grame de fibre alimentare consumate în fiecare zi te ajută să:

  • slăbești semnificativ printr-o digestie sănătoasă și reducerea apetitul,
  • scade presiunea arterială,
  • îmbunătățește răspunsul organismului la insulină.Pe termen lung, o dietă cu conținut scăzut de fibre poate crește riscul apariției unor probleme mai grave, cum ar fi boli digestive, boli de inimă sau diabetul de tip 2.

CE SUNT FIBRELE ALIMENTARE?

Pentru a menține o stare digestivă bună și un colon sănătos, avem nevoie de fibre naturale. (Fibre vegetale)

Fibrele alimentare sunt compuși chimici din structura alimentelor (pe lângă proteine, carbohidrați și grăsimi), care fac digestia mai ușoară și sunt eliminate din tubul digestiv total nedigerate sau parțial digerate.

Fibrele ajută la funcționarea normală a tractului digestiv și la digestia alimentelor, sporind și senzația de sațietate.De câte fibre ai nevoie în fiecare zi? Aportul zilnic recomandat de fibre este de 28 de grame, cu variații în funcție de vârstă și sex. Cu toate acestea, majoritatea oamenilor consumă aproximativ 16 grame în fiecare zi, ceea ce înseamnă că cei mai mulți nu obțin suficiente fibre.

Suplimentele de fibre alimentare sunt o modalitate rapidă și ușoară de a crește consumul de fibre, fără a crește semnificativ caloriile, carbohidrații sau zahărul

  1. Din ce luăm fibrele?

FIBRE naturale GASTRO COLON este un supliment ce sprijină funcționarea normală a digestiei, cu rol detoxifiant și dietetic

Conține fibre alimentare din inulină, bambus, acacia, fructe baobab și glucomannan, ce asigură un trac digestiv sănătos și curat.

CÂT DE IMPORTANT ESTE SĂ AI O DIGESTIE BUNĂ?

Colonul face parte din intestinul gros, care, la rândul său, face parte din tractul digestiv. După ce alimentele au fost descompuse în stomac și absorbite în intestinul subțire, materiile alimentare indigestibile sunt trecute prin colon.

Colonul este responsabil de absorbția resturilor de apă, săruri și vitamine din materia alimentară și condensarea acestora în materie fecală. Aceasta este apoi transmisă din colonul sigmoid în rect, unde este ținută înainte de a fi excretată ca deșeuri.

Când colonul este sănătos, va elimina eficient deșeurile de care nu mai are nevoie organismul. Atunci când colonul tău este nesănătos, poate duce la o varietate de boli și probleme dureroase.

DE UNDE PROVIN FIBRELE?

Fibrele pentru slabit alimentare provin din plante și sunt de mai multe tipuri, însă cele mai cunoscute sunt cele solubile sau insolubile.

  • Fibre alimentare insolubileajută la prevenirea constipației și la menținerea unui tract digestiv sănătos.
  • Fibre alimentare solubilete fac să te simți sătulă mai repede, ceea ce duce la un control asupra cantității de mâncare și prin urmare, a kilogramelor pe care le ai.

De asemenea, studiile au demonstrat că fibrele solubile ajută la scăderea nivelului de LDL sau “colesterolul rău”, prin interferarea cu modul în care organismul absoarbe colesterolul din alimente.

Aceste fibre naturale din Platinium GASTRO COLON te vor ajuta în prevenirea constipației și a diareei și în regimurile alimentare de slăbit, deoarece conferă senzația de sațietate, pe termen lung.

PRINCIPALELE BENEFICII PE CARE LE ADUC FIBRELE ASUPRA SĂNĂTĂȚII – FIBRE ALIMENTARE

Introducerea sau creșterea cantității de fibre alimentare în dieta ta obișnuită poate avea o serie de efecte benefice asupra organismului. De la combaterea stărilor de oboseală până la înlăturarea simptomelor specifice constipației. De asemenea, silueta ta va avea de câștigat datorită consumului de fibre.Iata, ce sunt fibrele.

Fibrele nu sunt digerate și nu sunt absorbite în sistemul nostru digestiv, ci acționează la nivel local (în intestin), hrănind bacteriile bune și ajutând astfel la reglarea tranzitului intestinal.

Consumul regulat de fibre naturale poate ajuta în prevenirea cancerului și a altor afecțiuni ale colonului, prin faptul că ele favorizează tranzitul intestinal, reducând astfel timpul de expunere la substanțele nocive din procesul de digestie.

 





Adauga un comentariu