Local

DGASPC Iași angajează 22 de persoane după ce numeroși salariați din centrele de plasament s-au infectat cu COVID-19

Publicat: 09 nov. 2020
DGASPC Iași va angaja până la începutul lunii decembrie 2020 un număr de 22 de persoane în centrele de plasament din județul Iași pentru a compensa deficitul de personal infectat cu COVID-19
Sediul Direcției Generale de Asistență Socială și Protecția Copilului Iași

Direcția Generală de Asistență Socială și Protecția Copilului Iași va angaja pe bază de dosar un număr de 22 de persoane pentru a compensa deficitul de personal în centrele de plasament pe care le administrează. În prezent sunt confirmați pozitiv și izolați aproximativ 140 de angajați din centrele de plasament din județul Iași. Contractele de muncă vor fi semnate pe o perioadă determinată

Direcția Generală de Asistență Socială și Protecția Copilului (DGASPC) Iași compensează deficitul de personal pe perioada stării de alertă. În prezent sunt aproximativ 140 de angajați confirmați pozitiv cu COVID-19 în centrele de plasament din județul Iași, fiind o lipsă de personal semnificativă. Astfel, un număr de 22 de posturi sunt disponibile la centrele DGASPC din Iași. La sfârșitul lunii noiembrie și începutul lunii decembrie se vor angaja fără concurs, pe perioadă determinată, respectiv cea a stării de alertă: 9 infirmieri, 4 educatori, 4 supraveghetori de noapte, 2 spălătorese, un îngrijitor, un muncitor calificat și un maseur.

„Vor fi angajați acolo unde avem deficit de persoane din cauza confirmărilor pozitive cu COVID-19 în rândul personalului din centrele DGASPC. Aceștia vor fi angajați la sfârșitul lunii noiembrie sau după 1 decembrie. Vom vedea în luna decembrie, atunci când se face plata salariilor aferente lunii noiembrie, cum vor fi plătite salariile. Cei pe care îi vom angaja în perioada menționată vor primi salariile în luna ianuarie 2021”, a declarat Florin Ion, directorul DGASPC Iași.

Noii angajați DGASPC Iași vor avea contract pe o perioadă determinată în centrele de plasament

Candidații pot depune până mâine, data de 10 noiembrie 2020, la ora 16:00, la registratura DGASPC Iași sau în format electronic, pe e-mail, dosarele care trebuie să conțină: o cerere, declarația privind consimțământul pentru prelucrarea datelor cu caracter personal, copie a actului de identitate, a documentelor care atestă nivelul studiilor și a carnetului de muncă. De asemenea, se va adăuga cazierul judiciar, adeverință medicală, CV, dar și declarație pe propria răspundere că nu se află în situație de carantină sau izolare la domiciliu. Totodată, în cazul în care vor fi mai mulți candidați care depun dosare pentru un post și sunt admiși în urma selecției dosarelor, se va organiza un interviu. Conform clauzelor, contractul de muncă încetează de drept la cel mult 30 de zile după încetarea stării de alertă.

DGASPC Iași angajează și asistenți maternali profesioniști

Între timp, chiar dacă pandemia COVID-19 a impus respectarea unor măsuri de reducere a numărului de infectări, proiectul privind consolidarea rețelei de asistenți maternali din județul Iași continuă în aceste luni. Concret, DGASPC Iași are ca obiectiv în acest an angajarea unui număr de 75 de asistenți maternali profesioniști. Numai în perioada 01 ianuarie – 30 septembrie 2020 au fost angajați în cadrul proiectului un număr de 51 de asistenți maternali din cei 75 pe care DGASPC Iași și-a propus să-i angajeze în decursul acestui an.

„Având în vedere contextul determinat de starea de alertă generată de pandemia COVID-19, recomandăm respectarea regulilor de sănătate și siguranță impuse de autoritățile competente, care să prevină răspândirea infectării cu noul coronavirus. Astfel, recomandăm persoanelor care doresc să aplice pentru a deveni asistent maternal și nu numai să utilizeze pe cât posibil mijloace alternative de comunicare (e-mail, poștă, telefon)”, au menționat reprezentanții DGASPC Iași.





Comentarii
Adauga un comentariu