National

Linie de adidaşi marca Lidl, achiziţionaţi cu circa 13 euro. Suma cu care sunt vânduţi pe internet a creat isterie

Publicat: 19 nov. 2020
Adidași marca Lidl

Lanțul german de supermarketuri Lidl a lansat prima sa linie de încălțăminte, în culorile sale tradiționale, roșu, galben și albastru, iar produsele au dispărut rapid de pe rafturile magazinelor din Europa. Acțiunea de marketing s-a transformat într-un adevărat fenomen pe internet.

Linia conține pantofi sport de 13 euro, papuci între 4 și 5 euro, șosete la 3 euro, plus tricouri cu logo-ul companiei, potrivit observatorulph.ro.

Din cauză că produsele sunt ediție limitată, acestea au ajuns să fie revândute la prețuri foarte mari. Pantofii sport de la Lidl se vând între 100 și 2.000 de euro în Europa, potrivit cotidianului italian La Repubblica. În Finlanda, o pereche a ajuns la 6.000 de euro, în vreme ce în România, deși costă 50 de lei la magazin, pe OLX se găsesc între 200 și 370 de lei.

Colecția Lidl a ajuns luni în magazinele din Roma ale companiei. Prețurile sunt mici, dar din cauză că produsele sunt ediție limitată, acestea au ajuns să se vândă rapid și au apărut mult mai scump pe site-uri ca Ebay.

Mai mult, produsele au devenit simboluri de fashion, iar cei care se fotografiază cu acestea și postează pe rețelele de socializare spun în mod ironic că sunt “bogați‟.

Rafturi goale

Ziarul italian scrie că un băiat a postat o fotografie cu raftul gol într-un magazin din Lega Lombarda. “Am ajuns la 8.30 pentru șosete, dar cei care au fost înaintea mea au pulverizat rafturile în jumătate de oră‟.Produsele din colecție nu sunt frumoase. În fapt, adolescenții chiar spun despre acestea că sunt ”cringe‟, acesta fiind un termen popular de pe internet care se traduce prin jenant sau dezgustător.

Dar acesta este fix motivul pentru care acestora le place colecția de la Lidl, mai scrie ziarul italian.

Paznicii au intervenit să calmeze spiritele

”Am venit aici la 8 dimineața, am fost jumătate de oră pe un rând, am găsit pantofii sport, dar șosetele deja se terminaseră. Era acolo un băiat cu un troller plin de încălțări, provocând furia celorlalți clienți, iar paznicii au intervenit pentru a calma spiritele‟, spune Paolo, un bărbat de 30 de ani, client în supermarketul din Via della Magliana, Roma.

Mai departe, pe profilul de Instagram al băiatului au apărut povești despre aventura de dimineață, cum a alergat la raft, plus poze cu portbagajul plin de pantofi sport.

În final, respectivul a admis că a cumpărat marfa pentru a revinde produsele.

Unii și-au umplut coșul cu pantofi

Popularitatea încălțărilor de la Lidl vine după ce grupul german a decis în septembrie să facă un concurs pentru ediția limitată a pantofilor sport, se arată pe blogul Better Marketing, de pe platforma Medium.





Adauga un comentariu