National

Locul de muncă ce mai bine plătit din România: „Mulți meseriași plecați la muncă în străinătate revin acasă”

Publicat: 15 apr. 2024
_____ Vizualizări 0 Comentarii
Locul de muncă ce mai bine plătit din România Mulți meseriași plecați la muncă în străinătate revin acasă
Un șofer câștigă mult mai mulți bani decât un prefect

Locul de muncă din România, unde un șofer poate să câștige foarte mulți bani. Inclusiv prefectul spune că pleacă acasă cu mai mult decât el. Salariile generoase oferite de un mare constructor din România, cunoscut sub numele de „Regele Asfaltului”, angajaților săi, atrag mulți români din străinătate să lucreze pentru companiile sale. Acesta este proprietarul Companiei UMB și are contractate cei mai mulți kilometri de autostradă și drumuri expres.

Mai exact, el are în lucru 80% din autostrăzile finanțate prin PNRR, adică 341 km din totalul de aproape 430 km din programul A8, A7, A3 și A1. Angajații nu încetează niciodată activitatea pe șantierele acestui constructor cunoscut, unde se lucrează neîncetat, zi și noapte, cu o multitudine de utilaje și muncitori.

Compania nu se confruntă niciodată cu lipsa de personal, iar unul dintre motivele atracției este faptul că toți angajații sunt remunerați generos.

Spre exemplu, un șofer la UMB câștigă lunar mai mult decât un prefect din România, conform dezvăluirii făcute de un prefect.

Un șofer câștigă mult mai mulți bani decât un prefect

Prefectul județului Vrancea a declarat în urmă cu câteva luni că salariul său nu este cel mai mare, fiind depășit chiar de șoferii lui constructorului român.

„Au revenit și din diaspora, cei care mergeau și făceau curse internaționale sau lucrau efectiv doar acolo pe utilaje sau pe camioane.

Salariile foarte mari pe care le plătește constructorul român au făcut ca mulți meseriași din domeniu, plecați la muncă în străinătate, să revină acasă, aceștia lucrând acum la construcția de autostrăzi pentru firmele lui”, a spus prefectul județului Vrancea.

Reputația salariilor foarte mari oferite de acest constructor român a determinat întoarcerea multor meseriași din domeniu, care lucrau în străinătate, pentru a se alătura echipelor de construcție de autostrăzi ale companiilor constructorului.

În România, un prefect încasează, un salariu lunar, în jur de 19.000 de lei brut. Dacă luăm în considerare declarația prefectului, un șofer la UMB ar trebui să încaseze 20.000 de lei.

Constrcutorul susține că lucrările la lotul Colonești – Oarja/Pitești vor fi finalizate în acest an, pe Tronsonul 4 al Drumului Expres Craiova – Pitești (DEx12).

„550 de muncitori, 100 de utilaje. Se lucrează non-stop pe Tronsonul 4 Coloneşti – Piteşti al DEx12”, se arată în postarea ministrului de pe TikTok.

Potrivit informațiilor prezentate de ministrul Transporturilor și Infrastructurii, lucrările la acest tronson progresează bine și se estimează că vor fi finalizate în octombrie 2024.

Adauga un comentariu