Magazin

MEGA REDUCERI de 70% – PAMIKIO sărbătorește 10 ani de activitate

Publicat: 21 oct. 2021

Cu ocazia împlinirii a 10 ani de activitate, anul acesta, unul dintre cei mai mari furnizori ai hipermarketurilor Carrefour și Cora va oferi reduceri uriașe în magazinul lor online, reduceri ce vor atinge chiar și 70% în perioada 22-24 octombrie 2021.

În aceasta campanie aniversară, PAMI intenționează să lanseze mega reduceri de până la 70% la articolele de pe magazinul lor online, oferta va fi disponibilă la cele mai căutate game de produse din acest sezon, a declarat Nguyen Thanh Nga, fondator – director Pamikio.

Pami aniversare 10 ani – Sursa Pamikio Fashion Srl

Am așteptat această ocazie de mult timp și dorim să ne bucurăm de acest eveniment important de aniversare a 10 ani de activitate Pami cu toată lumea. Pentru această campanie am ales gama de produse de sezon, și cele mai căutate articole, de exemplu: accesoriile de ploaie, accesorii de toamnă/iarnă, accesorii de Halloween, produsele de protecție COVID-19 și multe altele. Mai mult decât atât, vom oferi la orice comandă plasată pe pami.ro, și un cadou surpriză din partea companiei.”, a adaugat Nguyen Thanh Nga.

În momentul de față, PAMI are peste 5000 de produse puse la vanzare pe site-ul lor, iar în perioadele de sezon aglomerate, pot depăși chiar și peste 100 de comenzi pe zi. Ca în fiecare an, Pami.ro pregătește o colecție nouă de sezon, iar această iarnă nu este o excepție. Sute de produse noi au fost pregătite pentru sezonul de iarnă și pentru sărbătorile de Crăciun. “În fiecare an avem colecții noi de accesorii pentru fiecare sezon, iar anul acesta am diversificat foarte mult gama de produse, cât și modelele pentru fiecare produs”, spune directorul firmei.

Pamikio Fashion SRL, cunoscută de toată lumea sub brand-ul Pami, a fost înființată în anul 2011, de familia Dang, cetățeni Vietnamezi stabiliți în România de mai bine de 25 de ani. Firma a devenit un furnizor important pentru două lanțuri de hipermarketuri din România, și anume Carrefour și Cora. În prezent, produsele Pami pot fi găsite în mai mult de 300 de magazine din toată țara, variind de la accesorii vestimentare: genți, portofele, pălării, căciuli, ochelari de soare și de citit, mănuși, bijuterii, ceasuri, eșarfe, fulare, mărțișoare, accesorii de păr și până la accesorii de ploaie: umbrele, pelerine, accesorii de călătorie, flori și decor.

“Suntem mândri de compania noastră care din 2016 până în prezent a ajuns una dintre cele mai mari firme de distribuție a mărțișoarelor din România. Design-ul mărțișoarelor este creat de noi iar în spatele fiecăruia se află o poveste. Mărțișoarele noastre sunt printre cele mai plăcute în rândul doamnelor și domnișoarelor. În continuare cercetăm și dezvoltăm modele și variante diverse de mărțișoare potrivite pentru orice gust”, spune directorul Pamikio.

Colectie martisoare Pami – Sursa Pamikio Fashion Srl

 

Obiectivul și dorința firmei este de a oferi românilor accesorii de calitate la prețuri accesibile pentru toata familia.

“Vrem să oferim accesoriile potrivite nu doar clienților nostrii, dar și persoanelor dragi lor. Când cineva accesează site-ul nostru de exemplu, va fi intampinat de oferte relevante nu doar pentru acea persoana, dar și pentru familia lor”, a mentionat Nguyen Thanh Nga.

În 2018, Pami a înregistrat o cifră de afaceri de peste 8 milioane de lei, însă în ultimii 2 ani, venitul și cifra de afaceri a scăzut cu 25,5%. Acest lucru s-a datorat în primul rând restricțiilor și a măsurilor impuse pe plan național împotriva virusului COVID-19, dar și a scăderii veniturilor multor persoane. În schimb, vânzările din mediul online au înregistrat creșteri de 30% față de anul precedent, și se așteaptă în continuare o creștere de aproximativ 60% până la finalul anului 2021, aspect care de altfel spune multe despre perioada actuală.

Conform bilanțului pe anul 2020, Pamikio Fashion SRL ocupă locurile 3 în topul pentru întreprinderi mici și în topul celor mai profitabile firme din sector 1, București.

Locul 3 in Top Afaceri România 2021 – Sursa Listafirmelor.ro

În continuare, firma are planuri de dezvoltare atat în domeniul online, cât și în cel offline, pe lângă extinderea portofoliului de produse, sunt depuse eforturi pentru a îmbunătăți experiența de cumpărături a clienților. “Garantăm și răspundem pentru calitatea produselor, prețul acestora și serviciile post-purchase oferite”, spune Nguyen Thanh Nga.





Adauga un comentariu