Daniela Grădinaru a achiziționat online, în data de 25 mai 2023, un bilet dus-întors Iași-Eforie Nord de la firma Massaro Trans, cu plecarea joi, 8 iunie. Cu două zile înainte, femeia a fost anunțată că i se vor returna banii, nemaifiind locuri
Femeia susține că încă nu i s-au virat banii pe biletul dus-întors în cont, deși în momentul achiziționării erau locuri disponibile.
Femeia a fost anunțată cu câteva zile înainte de plecare că nu mai sunt locuri libere
:format(webp):quality(80)/https://bzi.ro/wp-content/uploads/2023/06/Massaro-Trans-2.png)
Reporterii BZI au luat legătura cu reprezentanții Massaro Trans, care au spus faptul că a fost o eroare de sistem
Deși în momentul achiziționării biletului dus-întors figurau 17 locuri disponibile, Daniela Grădinaru a primit un mail cu câteva zile înainte de plecare că nu mai sunt locuri libere și că i se vor returna banii.
„Pe 25 mai am cumpărat online un bilet dus-întors Iași-Eforie Nord, unde figurau 17 locuri libere. Sâmbătă, 3 iunie, la ora 8 seara am primit un mail unde am fost anunțată că mi se vor returna banii, deoarece dintr-o eroare de sistem s-au vândut locuri duble. Am sunat la ei și mi-a răspuns o doamnă care mi-a spus că a venit un grup și că ei nu pot dezbina grupul. Sâmbătă erau 10 zile de când eu am plătit acest bilet. Următoarea zi am sunat din nou, deoarece îmi voiam banii înapoi, și mi s-a spus că îmi vor returna banii după Rusalii”, declară Daniela Grădinaru.
Femeia susține faptul că a luat legătura prin anumite cunoștințe cu un șofer de la firma Massaro Trans, care i-a spus că nu este adevărat faptul că nu mai erau locuri disponibile, ba chiar din contră, erau doar două ocupate de către Daniela Grădinaru și încă cineva, însă era o cursă cu prea puține persoane, acesta fiind motivul pentru care femeia a fost anunțată cu i se vor rambursa banii.
„Prin anumite cunoștințe am luat legătura cu un șofer de la firmă care mi-a spus că nu era niciun grup, ci de fapt erau doar două persoane pe această cursă, eu și încă cineva, de asta mi s-a spus că nu mai pot merge cu această cursă. Astăzi este a 14-a zi și încă nu am primit banii înapoi. Mie nu mi se pare normal așa ceva, eu am plătit o cazare la mare și noroc că am găsit bilete să merg cu trenul, pentru că altfel pierdeam avansul pe care l-am dat la cazare”, declară Daniela Grădinaru.
Reprezentanții Massaro Trans susțin faptul că au chemat-o pe femeie la ghișeu pentru a primi banii înapoi
:format(webp):quality(80)/https://bzi.ro/wp-content/uploads/2023/06/Massaro-Trans-3.png)
Deși în momentul achiziționării biletului dus întors Iași-Eforie Nord figurau 17 locuri disponibile, femeia a fost anunțată cu câteva zile înainte de plecare că nu mai figurează locuri disponibile
Reporterii BZI au luat legătura cu reprezentanții Massaro Trans, care au spus faptul că a fost o eroare de sistem și că au chemat-o pe Daniela Grădinaru la sediu pentru a primi banii cash înapoi.
„Am discutat și eu ieri cu doamna și am așteptat-o să îi dăm banii înapoi cash. Deoarece au fost atâtea zile libere, nu au funcționat băncile și nu am putut face transferul în contul ei. Eu i-am spus să vină fizic să îi dăm banii cash înapoi, dar programul nostru este doar până la ora 17:30, așa că nu știu dacă a venit ieri după această oră. Noi i-am spus că se dau banii înapoi cu scuzele de rigoare. Eu am încercat să îi explic de ce nu a putut primi banii mai repede, după am vorbit la secretariat pentru a putea primi acordul de a oferi banii cash înapoi”, declară Monica Bulău, reprezentat Massaro Trans, dispecerat Iași.
Deși reprezentanții Massaro Trans au spus că au chemat-o pe Daniela Grădinaru la sediu pentru a primi rambursarea banilor, femeia susține că aceștia i-au transmis să nu vină degeaba, căci rambursarea se poate face doar prin transfer bancar.
„Nu m-au chemat nicăieri. Mi-au spus să nu vin la sediu, pentru că nu am nicio șansă să primesc banii înapoi cash, ci doar prin transfer bancar, pentru că biletul a fost achiziționat online”, mai spune Daniela Grădinaru.