Economic Local

Primăria Aroneanu cheltuie o sumă importantă pentru un microbuz! La licitație a fost depusă o singură ofertă

Publicat: 07 dec. 2020
Primăria comunei Aroneanu va fi dotată cu un microbuz ce va fi folosit pentru evenimente culturale, religioase. Costurile microbuzului sunt de maximum 45.000 de euro
Primăria comunei Aroneanu

O singură societate din Iași este dispusă să furnizeze un microbuz modern primăriei din comuna Aroneanu. Autovehiculul trebuie furnizat în termen de 30 de zile de la semnarea contractului. Microbuzul va fi folosit pentru diverse evenimente culturale și religioase

Primăria comunei Aroneanu, din județul Iași, va fi dotată cu un microbuz, cu o capacitate de 21 de locuri, inclusiv scaunul șoferului. La procedura lansată recent s-a prezentat o sigură societate: Sandra Trading SRL, din Iași. Valoarea estimată a contractului este de 201.631 lei, aproximativ 42.000 de euro. Oferta societății a intrat în etapa de evaluare financiară.

„Microbuzul va fi livrat complet echipat, cu toate autorizările necesare obținute de furnizori și în stare de circulație, respectiv de lucru. Termenul de livrare este de maximum 30 de zile de la primirea de către furnizor a comenzii de livrare emisă de achizitor. Autovehiculul este considerat livrat când toate activitățile din cadrul contractului au fost realizate și produsul este instalat, funcționează la parametrii agreați și este acceptat de entitatea contractantă. Produsul va fi însoțit de toate subansamblele/părțile componente necesare punerii în funcțiune și menținerii în funcțiune. Transportul și toate costurile asociate sunt în sarcina exclusivă a contractantului”, se arată în caietul de sarcini.

Furnizorul trebuie să respecte o serie de specificații tehnice

Conform caietului de sarcini, motorul microbuzului va fi Diesel, minimum 175 CP, 2.000 centimetri cubi, normă de poluare Euro 6, tracțiune spate, asistență la pornire de pe loc și la pornirea în rampă, suspensie independentă pentru roțile din față, aer condiționat etc.

„Garanția minimă este de 36 de luni, necondiționat de orele de funcționare sau kilometri parcurși. Ofertantul va prezenta garanțiile aferente produsului ofertat și condițiile detaliate ale perioadei de garanție oferite. Ofertantul își va asuma responsabilitatea remedierii defectelor ce apar în exploatare în perioada de garanție (pe propria cheltuială). În perioada de garanție, durata de intervenție pentru constatarea unei defecțiuni este de maximum 48 ore de la notificarea scrisă/telefonică a achizitorului”, se mai arată în documentația procedurii.

Salubris SA a semnat contracul pentru achiziția unui autoturism electric

Firma de salubritate a Primăriei Iași a finalizat recent o procedură privind achiziția unui autoturism electric. La licitație a fost depusă o singură ofertă din partea societății Casa Auto Valea Lupului SRL. Firma este controlată de omul de afaceri Bogdan Pițigoi. În 2019, firma a înregistrat o cifră de afaceri de 32,4 milioane lei, profit de 1,4 milioane lei, datorii de 9 milioane lei, cu un număr de 84 angajați. Oferta a intrat în etapa de evaluare financiară. Prevederea bugetară a licitației este de 143.500 lei, fără TVA, aproximativ 30.000 euro.

Oferta finală are o valoare de 141.326 lei, fără TVA. Conform caietului de sarcini, noul autoturism trebuie să aibă 5 locuri, masă proprie 1.550 kilograme, motor electric, autonomie de 390 kilometri, ABS, limitator de viteză etc. Perioada de garanție va fi de minimum 3 ani/100.000 kilometri pentru caroserie, 3 ani/100.000 kilometri pentru grupul moto-propulsor, 8 ani/120.000 kilometri pentru baterie și minimum 3 ani pentru vopsea.





Comentarii
Adauga un comentariu