Afacerea de succes Cannoleria se deschide și la Iași, luna viitoare. Noua locație Cannoleria va fi în centrul orașului, iar investiția se ridică la 60.000 de euro. Afacerea de la Iași este de tip franciză, fiind deja 10 locații Cannoleria în România și una, în Barcelona
Gustul autentic italian este adus la Iași prin intermediul Restaurantului Cannoleria. Investiția se ridică la 60.000 de euro, iar afacerea de la Iași, gestionată de tânărul antreprenor Alin Coșescu, este de tip franciză. Există deja 10 locații Cannoleria în România și una, în Barcelona. Prin intermediul acestei investiții vor fi create 8 locuri de muncă, iar autenticitatea preparatelor cu specific italian, precum Pinsa Romana, sunt punctele forte ale acestui business.
Afacerea de succes Cannoleria se deschide la Iași
Potrivit lui Alin Coșescu, fiecare Cannoleria se situează într-o casă, pentru ca atunci când intri în restaurant, să te simți ca și cum ai intrat într-un loc unde se desfășoară o afacere de familie, așa cum este în Italia. Potrivit lui Alin Coșescu, antreprenorul ieșean în vârstă de 35 de ani, care demarează această investiție, clienții așteaptă cu nerăbdare deschiderea noii locații.
„Postarea de pe TikTok, referitoare la deschiderea noii locații de la Iași, a avut un reach foarte mare, ceea ce arată că oamenii au primit foarte bine acest anunț. Aducerea conceptului Cannoleria în Iași, orașul în care am crescut, este un proiect de suflet, pe care îl voi coordona personal și care vine ca o continuare firească a pasiunii mele pentru bucătăria italiană și cultura autentică trăită în restaurantele de familie din Peninsulă. Cannoleria nu este doar un brand, ci o poveste reală, care a prins contur înainte de pandemie, când Chef Andrea Di Russo și soția sa, Andreea Di Russo, au pornit acest drum frumos cu un buget aproape inexistent, dar cu o idee clară și cu mult suflet. Produsele lor au cucerit gusturile clienților încă de la început, ceea ce a dus rapid la dezvoltarea unui model de franciză. Astăzi, există 10 locații Cannoleria în România și una, în Barcelona, fiecare păstrând aceeași esență autentică italiană. Prima dată, i-am întâlnit pe Chef Andrea și soția lui la București. Am fost în restaurant, am încercat produsele și m-am simțit ca într-o vacanță în Italia. În urmă cu 3 luni, m-am decis să obțin această franciză, iar în urmă cu două luni, am început renovările la casa din Copou. Deschiderea oficială a restaurantului va fi la jumătatea lunii iunie”, povestește antreprenorul Alin Coșescu.
Pe de altă parte, în centrul Iașului a funcționat unul dintre cele mai cunoscute restaurante.
Ce preparate vor găsi clienții în locația din centrul Iașului?
Preparatele din noua locație cu specific italian sunt autentice, realizate cu ingrediente aduse din Italia, iar unele sunt unice în Iași.
„Chef Andrea Di Russo, de origine siciliană, a crescut de la vârsta de 4 ani în Roma, unde a lucrat în pinserii locale, deprinzând tainele aluaturilor italiene. La Cannoleria, regăsim acest parcurs în fiecare detaliu: de la cannolo-ul sicialian umplut cu ricotta artizanală, adusă direct din Italia, până la celebra Pinsa Romana, un preparat unic, datorită aluatului său special realizat din făină de orez, soia și grâu selecționat, dospit cu maia naturală cel puțin 48 de ore. Acest nivel de rafinament culinar a fost recunoscut și în România, unde Cannoleria a obținut, doi ani la rând, titlul de «Cea mai bună Pinsa» din țară. Această pizza are mai puține calorii decât o pizza tradițională, este ușor de digerat și potrivită pentru persoanele cu intoleranță la gluten. Mai avem preparate precum Osso buco, frigărui din carne de oaie, adusă din Italia. De asemenea, vom servi clienților o bere specială, cu cristale de sare de mare, adusă din Italia, de unde e născut Chef Andrea”, mai spune Alin Coșescu.
Pe de altă parte, proprietarul unui fast-food din Iași a făcut un anunț neașteptat în mediul online.
Antreprenor: „Acest concept nu există în toată regiunea Moldovei”
Tânărul antreprenor din Iași care va gestiona afacerea din domeniul HoReCa mai spune că celelalte locații din țară s-au bucurat de succes.
„Cannoleria nu înseamnă doar mâncare bună, ci o experiență completă, care te transpune direct în inima Italiei. De la designul interior cu accente rustice, fețele de masă cadrilate și muzica italiană a anilor ʼ60 în surdină, până la ingredientele importate cu grijă din Italia, fiecare detaliu este gândit pentru a reda autenticitatea italiană. Nu este deloc ușor să aducem toate aceste produse din Italia, dar am ales să facem asta pentru că ne pasă de calitate și de experiența pe care o oferim clienților. Acest concept nu există în toată regiunea Moldovei. Primul Restaurant Cannoleria s-a deschis la București, în urmă cu 5 ani. Clienții au reacționat imediat, multe persoane publice au făcut promovare pro bono, pentru că le-au plăcut produsele. Pentru mine, această deschidere a locației de la Iași este mai mult decât o investiție, este un proiect de suflet. Am lucrat 13 ani în vânzări și marketing, sunt absolvent al Facultății de Economie și Administrarea Afacerilor din cadrul Universității «Alexandru Ioan Cuza» din Iași, am lucrat în multinaționale italiene. Am călătorit mult în Italia, iar acolo m-am îndrăgostit de simplitatea, gustul și căldura restaurantelor de familie. Bineînțeles că la deschiderea de la Iași va veni și Chef Andrea, toată echipa Cannoleria”, mai spune antreprenorul Alin Coșescu.
Astfel, cei care vor să încerce produsele cu specific italian pot să participe la deschiderea afacerii de succes Cannoleria de la Iași.
La pomul lăudat să nu te duci cu sacul !, trecînd peste exagerările de marketing poate explicați cum poate fi numită afacere de succes o chestie care nici măcar nu a fost înființată , deschisă !, hai să lăsăm vox populi să decidă asta după măcar 6 luni de funcționare
Afacerea din Iasi este FRANCIZA. Franciza reprezintă procesul prin care proprietarul unei afaceri – care se numește „francizor” (in cazul nostru Cannoleria)- vinde drepturile asupra modelului său de business, sistemelor aferente și mărcii comerciale unei terțe părți, care se numește „francizat” (in cazul nostru antreprenorul din Iasi). Prin urmare, franciza nu este o afacere în sine, ci un mijloc de a permite francizorului să își dezvolte baza de clienți și aria geografică de distribuție a serviciilor sau produselor, fără costurile financiare sau umane pe care le-ar cere expansiunea. Francizorul Cannoleria este deja o afacere de succes, daca are doritori sa cumpere franciza. Acum esti lamurit de ce se numeste „afacere de succes”? „Vox populi” a decis cu mult timp in urma ca, Cannoleria este o afacere de succes. „Vox populi” din Iasi pot, eventual, sa se adauge sau nu „vox populi” din celalte locatii din Italia, Spania si Romania.
E un fel de Shaormerie ?
Aveți aviz de funcționare de la Autoritățile din domeniul Sanitar? Daca da, Clienții sunt avertizați asupra pericolului la substanțe alergene? In descriere se menționează soia și alte produse care pot fi alergene și să pună in pericol viața consumatorilor.