Local

Atentie la coletele surpriza livrate de Fan Courier! Este INCREDIBIL ce teapa era sa ia un iesean

Publicat: 11 feb. 2015
_____ Vizualizări 0 Comentarii
Atentie la coletele surpriza livrate de Fan Courier Este INCREDIBIL ce teapa era sa ia un iesean
1

@ Nu i-a venit sa creada ca el este destinatarul mesajului primit de la firma de curierat @ Dupa ce s-a interesat despre ce este vorba, si-a dat seama ca ar putea fi pacalit sa plateasca niste bani @ Reprezentantii Fan Courier i-au spus ca nu pot sa ii ofere prea multe detalii

Un SMS primit in urma cu doua zile l-a pus in dificultate pe un iesean. Acesta a crezut mai intai ca este o gluma, insa cand a vazut ca i se cer niste bani pentru ceva ce nu a comandat, si-a dat seama ca ar putea fi pacalit. Desi a incercat in ultimele zile sa afle cine a trimis coletul pe un nume gresit, la adresa lui, nu a reusit sa afle nimic. Astfel, ieseanul nu a aflat de unde provine coletul trimis prin Fan Courier si nu a reusit nimeni sa-i ofere vreo informatie despre firma care apare pe cutia coletului, care nu este inregistrata nicaieri si nici pe internet nu apare nimic concret despre Rapido Express Ltd. Giurgiu.

Firma din Giurgiu nu exista

Ionut P. sustine ca totul s-a intamplat in urma cu doua zile, cand a primit mesajul surpriza de la Fan Courier. La prima vedere a crezut ca e o greseala sau o gluma, mai ales ca totul nu parea a fi in regula. De aceea, a inceput sa verifice ceea ce scria in textul mesajului, mai ales ca i se cereau 130 de lei pentru un colet care era trimis de o firma de care nu mai auzise, nu fusese anuntat de vreun prieten sau ruda ca ar trebui sa primeasca un pachet si nici numele expeditorului nu era specificat.

„Acum doua zile am primit un mesaj de la Fan Courier ca voi primi un colet la adresa unde stau, dar pe numele fostului proprietar si prenumele meu. Firma care aparea pe colet era Rapido Express Ltd. Giurgiu. Cutia avea 100 de grame, 15×10 cm fiind dimensiunile coletului. Ce mi s-a parut suspect de la inceput a fost faptul ca acel colet era pe un nume gresit, adica pe prenumele meu, Ionut, si numele de familie al fostului proprietar. Daca acea cutie avea 100 de grame, cred ca era goala. Eu trebuia sa platesc 130 de lei cand primeam coletul trimis cu plata ramburs”, a spus Ionut P.

Din momentul in care a primit mesajul, a inceput sa faca verificari. A avut parte de o surpriza cand a cautat pe internet numele firmei care expedia coletul. „De doua zile incerc sa aflu ce e cu acest colet, dar nu reusesc. Cei de la Fan Courier de la Bucuresti spun ca l-a pus cineva, dar nu stiu cine, am cautat pe internet sa vad ce e cu aceasta firma din Giurgiu si am vazut ca nu exista in Romania, dar apare imediat pe Google daca o cauti, semn ca au mai patit si alte persoane ca mine. Firma aceasta am vazut ca exista in Bulgaria. Totul e ciudat pentru ca cei de la Fan Courier nu stiu nimic, nu este niciun un numar de telefon, persoana de contact pentru expeditor si cred ca e o mare teapa ori data de firma de curierat Fan Courier, ori de firma din Giurgiu. Probabil au gasit pe un site datele personale ale mele cu prenumele, un cont si un numar de telefon si au incercat sa il trimita la adresa mea, dar e pe numele gresit al destinatarului”, a mai spus Ionut P. Reprezentantii Fan Courier nu au oferit un punct de vedere in legatura cu aceasta situatie pana la inchiderea editiei.

In urma publicarii articolului, reprezentantii Fan Courier au oferit un punct de vedere oficial, pe care il redam integral, in urmatoarele randuri:

„In articol se face referire la un serviciu efectuat de compania FAN Courier la comanda unui expeditor din judetul Giurgiu si pentru un beneficiar care respinge aceasta comanda. Beneficiarul citat in articolul publicat afirma urmatoarele: „Totul e ciudat pentru ca cei de la Fan Courier nu stiu nimic, nu este niciun un numar de telefon, persoana de contact pentru expeditor si cred ca e o mare teapa ori data de firma de curierat Fan Courier, ori de firma din Giurgiu”. In plus, autorul articolului precizeaza ca FAN Courier nu a transmis nici un punct de vedere pe acest subiect. Pentru corecta informare a opiniei publice si a cititorilor dvs, va facem cunoscute urmatoarele informatii: 
FAN Courier este o companie cu capital integral romanesc, fondata in urma cu 17 ani, al carei obiect de activitate il constituie serviciul de curierat rapid internsi care este lider de piata de peste 8 ani. Angajatii FAN Courier livreaza colete sau plicuri in baza unei comenzi ferme primite de la expeditor – persoana fizica sau companie. Nicio comanda primita nu poate fi si nu este procesata in absenta datelor complete ale expeditorului si destinatarului. Angajatii FAN Courier nu cunosc continutul coletelor transportate si este interzisa deschiderea coletului in absenta destinatarului. Referitor la situatia care este relatata in articolul publicat, va facem cunoscute informatiile furnizate de colaboratorii FAN Courier din filiala Iasi: 

Coletul a fost livrat in data de 9.02.2015 de catre curier insa destinatarul a refuzat expeditia pe motiv ca nu asteapta nimic de la acel expeditor. In 10 februarie, destinatarul a contactat curierul si i-a cerut detalii despre expeditor, mentionand ca asteapta un colet comandat pe site-ul de cumparaturi eBay, nu de la Giurgiu. Deoarece destinatarul nu era hotarat daca sa ridice sau nu expeditia, in data de 12 februarie, destinatarul a refuzat din nou coletul iar statusul acestuia este in prezent „Refuz de primire”. In urma refuzului clientului, curierul a alocat coletului statusul „Contactat, livrare ulterioara”. Conform regulamentelor FAN Courier, coletul va fi returnat automat expeditorului in termen de 15 zile de la ultimul refuz. In aceste conditii, apreciem ca supozitia privind „teapa” data de compania noastra este profund incorecta si este de natura sa afecteze imaginea companiei noastre”, spun reprezentantii FAN Courier.  

Adauga un comentariu