Terapii alternative

Ești într-o stare fizică bună? Iata un test rapid și ușor!

Publicat: 22 dec. 2020
Ești într-o stare fizică bună Iata un test rapid și ușor
Flexibilitate corporală, echilibru, forță musculară. Sfârșitul anului este o oportunitate de a face un bilanț al stării fizice, de a vă identifica punctele slabe și de a lucra la ele în 2021.

Aveți 3 minute libere? Profitați de ocazie pentru a vă testa starea fizică, datorită acestui exercițiu simplu și rapid de făcut acasă fără niciun echipament, care vă permite să vă testați flexibilitatea, echilibrul și mușchii!

Flexibilitate corporală, echilibru, forță musculară. Sfârșitul anului este o oportunitate de a face un bilanț al stării fizice, de a vă identifica punctele slabe și de a lucra la ele în 2021.

Pentru a va autoevalua în câteva minute acasă, fără echipamente speciale, medicul Jimmy Mohamed a oferit, la microfonul Europei 1, un mic test rapid accesibil tuturor, noteaza Sante Magazine.

Acest test aparent foarte simplu, însă, potrivit celebrului doctor, ne permite să aflăm multe despre sănătatea noastră și să controlăm mulți parametri ai stării noastre fizice: flexibilitate, echilibru, mușchi. Totul este bine!

De unde știi dacă te afli într-o stare fizică bună? Testul super rapid pentru a te testa acasă

Prin urmare, medicul Jimmy Mohamed vă sugerează să va rezervați câteva minute și să urmați acești pași:

  • Așezați-vă pe podea, cu picioarele încrucișate. Ridicati-va și observati dacă faptul de a va ridica este dificul pentru voi: dacă trebuie să va ajutați cu mâinile în timp ce împingeti în pământ, dacă trebuia să te sprijini pe genunchi, sau doar pe forța picioarelor).
  • Așezați-vă din nou cu picioarele încrucișate pe sol, apoi ridicați-vă, numarand pana la 10. Nota 10 fiind cea mai buna nota posibila, in cazul in care ajungeti sa va ridicati fara a va pierde echilibrul, bazandu-va doar pe forta musculara a picioarelor.

Cum să te evaluezi? Pentru a-ți determina scorul, scade un punct pentru fiecare ajutor suplimentar sau dificultate întâmpinată (ai facut un pas înainte sau înapoi, îți lipsește stabilitatea în timp ce te ridici, ți-ai folosit mâinile, pui genunchii pe pământ pentru a te ridica, te-ai ajutat de o piesă de mobilier din fața ta pentru a te ridica etc.). Și dacă ai cazut în timp ce te-ai ridicat și acest exercițiu iti pare deosebit de dificil, este pentru că ai o marjă semnificativă de îmbunătățire!

Flexibilitate, echilibru, întărire musculară: identificați-vă punctele slabe pentru a lucra la ele!

Acest mic test rapid vă va permite să faceți un bilanț al formei fizice, să știți dacă trebuie să lucrați la flexibilitate (întindere, posturile de yoga sau chiar practica Pilates vă pot ajuta) sau dacă trebuie să vă întăriți mușchii, și dacă aveți nevoie pentru a vă îmbunătăți echilibrul și stabilitatea corpului.

Scopul: faceți acest exercițiu rapid în mod regulat, pentru a vă crește treptat scorul și a vă îmbunătăți vizibil starea fizică!




Adauga un comentariu