Prima pagină » Actualitate » Netflix susţine că a pierdut abonați din cauza războiului din Ucraina

Netflix susţine că a pierdut abonați din cauza războiului din Ucraina

20 apr. 2022, 07:55, 3 ,
în Actualitate

Numărul abonaților Netflix a scăzut pentru prima dată în mai bine de un deceniu. Principala cauză este războiul din Ucraina, susțin oficialii. Din momentul în care s-au retras din Rusia, Netflix a pierdut 700.000 de abonați. Sunt alte câteva sute de mii de abonați care au preferat să renunțe la conținutul platformei din cauza prețurilor tot mai mari.

Vă aducem aminte faptul că Netflix s-a retras de pe piața din Rusia din cauza invaziei din Ucraina. Rusia a avut parte de mai multe sancțiuni economice din partea companiilor internaționale.

Netflix a pierdut sute de mii de abonați din cauza războiului din Ucraina

Compania de streaming Netflix a pierdut 200.000 de abonați în primele trei luni ale anului, a anunțat marți compania. Războiul este principala cauză pentru această pierdere. Scăderile au venit după ce firmă a majorat prețurile pe piețele cheie, inclusiv SUA și Marea Britanie, în timp ce s-a retras din Rusia. Dar Netflix a avertizat că urmează mai multe pierderi și a lăsat să se înțeleagă că va începe să reducă accesul la partajarea contului, pe măsură ce face eforturi pentru a înscrie noi membri.

Într-o scrisoare adresată acționarilor, Netflix a spus că o creștere a numărului de înscrieri pe care a văzut-o în timpul pandemiei „a ascuns imaginea de ansamblu”.

Acesta a avertizat investitorii că se așteaptă că încă două milioane de abonați să plece în cele trei luni până în iulie.

„Creșterea veniturilor noastre a încetinit considerabil, după cum arată rezultatele noastre și prognoza de mai jos”, a spus compania când și-a publicat rezultatele trimestriale.

Ultima dată când compania a pierdut membri într-un trimestru a fost în octombrie 2011. Încă se mândrește cu peste 220 de milioane de abonați la nivel global.

Netflix a pierdut 700.000 de abonați de când s-a retras din Rusia

Retragerea din Rusia, un pas pe care Netflix l-a făcut după războiul din Ucraina, a costat compania 700.000 de abonați. Alți 600.000 de oameni și-au oprit serviciul în SUA și Canada după creșterea prețului, a spus Netflix. Netflix a spus că această mișcare se desfășoară „în conformitate cu așteptările” și ar aduce mai mulți bani pentru companie, în ciuda anulărilor. Veniturile companiei în primele trei luni ale anului au crescut cu 9,8% comparativ cu aceeași perioadă a anului trecut, la peste 7,8 miliarde de dolari (6 miliarde de lire sterline).

Aceasta a marcat o încetinire față de trimestrele anterioare, în timp ce profiturile au scăzut cu peste 6%, până la aproximativ 1,6 miliarde de dolari. Pierderile din trimestru au fost parțial compensate de înscrierile din alte părți, cum ar fi Japonia și India.

Pe măsură ce pare să se dezvolte, firma a spus că se concentrează pe piețele internaționale și că găsește modalități de a profita de cele 100 de milioane de persoane despre care se estimează că au în comun conturi de uz casnic, inclusiv peste 30 de milioane în SUA și Canada. Compania caută să facă publicitate și să obțină venituri de la clienții care împart conturile cu familia sau prietenii.

„Cei care au urmărit Netflix știu că am fost împotriva complexității reclamei și că sunt un mare fan al simplității abonamentului”, a spus directorul executiv Reed Hastings. „Dar, oricât de mult sunt un fan al asta, sunt un mare fan al alegerii consumatorilor.”

Comentarii

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

`
`