Edilii au lansat o licitație pentru achiziția unor echipamente, constând în servere și licențe pentru software. Furnizorul care va câștiga licitația trebuie să asigure o garanție de minimum 3 ani. Oferta cu prețul cel mai mic va fi declarată câștigătoare
Municipalitatea ieșeană intenționează să achiziționeze pachete software pentru copii de siguranță (backup) sau recuperare. Licitația a fost lansată în cursul zilei de ieri, când era precizat termenul limită de depunere a ofertelor. Prevederea bugetară a procedurii este 336.134 lei, fără TVA, aproximativ 70.000 euro.
„Primăria Municipiului Iași urmărește realizarea unei soluții de backup prin achiziționarea următoarelor echipamente: 2 switch-uri de fibră optică, 2 sisteme de calcul dedicate pentru storage atașate rețelei de calculatoare de tip NAS (Network Attached Storage -n.r.), 2 host-uri de virtualizare, conectică și licențele necesare soluției. Dacă propunerile tehnice pentru echipamentele ofertate nu îndeplinesc condițiile tehnice impuse, vor fi descalificate. Sistemele ofertate trebuie să fie brand (OEM). Nu se acceptă sisteme asamblate din componente refurbished sau care nu sunt noi”, se arată în caietul de sarcini.
Furnizorii de echipamente trebuie să respecte o serie de cerințe
Un sistem de calcul trebuie să aibă următoarele caracteristici: procesor Intel Xeon E5, 64 Gb RAM. Pe lista de cantități se află și 36 hard disk-uri cu o capacitate de 16 TB și 12 hard-disk-uri cu o capacitate de 1,2 TB. Termenul de garanție trebuie să fie de minimum 3 ani.
„Ofertantul câștigător va asigura transportul, manipularea și instalarea echipamentelor până la locul de livrare, respectiv sediul Primăriei Municipiului Iași sau la o locație indicată de către achizitor, în încăperile indicate de reprezentanții beneficiarului. Furnizorul are obligația de a ambala echipamentele în așa fel încât să jungă în stare bună la destinația finală. Pe ambalajul fiecărui echipament să fie imprimate clar Serial number/Part Number pentru echipamentul respectiv, precum și un sumar al configurației”, se mai arată în documentația procedurii.
Primăria Iași a lansat procedura pentru achiziția de tablete
Recent, muncipalitatea ieșeană a lansat și procedura pentru achiziția unui lot de 3.000 de tablete ce vor fi împărțite unităților de învățământ din mediul preunversitar. La licitație au depus oferte următoarele companii: Union Co SRL, Vodafone România SA, Elsaco Solutions SRL, Orange România SA, Telekom România Mobile Communications SA. Tabletele trebuie să îndeplinească o serie de specificații tehnice: sisteme de operare Android 10, 16 GB memorie internă, 3 GB RAM, slot micro SD cu suport până la 128 GB, cameră foto, greutate de maximum 550 grame etc. Va fi asigurată inclusiv conexiunea la internet pe o perioadă de 2 ani de la semnarea contractului.
„Tabletele vor fi predate integrat, inclusiv cu softurile necesare funcționării, iar acestea nu vor genera costuri suplimentare. Termenul de livrare este de maximum 60 de zile de la data semnării contractului de ambele părți. Termenul de livrare se referă la toate tabletele, inclusiv activarea serviciilor de furnizare internet, și se va finaliza cu procesul-verbal de recepție”, se arată în caietul de sarcini.
Prevederea bugetară a procedurii este de 2.352.941 lei, fără TVA, aproximativ 500.000 euro.