Diete si regimuri

Ciorba, seara: este o idee buna sa slabesti?

Publicat: 22 apr. 2021
ciorba
Pentru ca masa să fie echilibrată, se recomandă consumul de legume care să ofere fibre dietetice, vitamine și minerale.

Când doriți să slăbiți, este adesea recomandabil să mâncați ușor seara. La cină, unii consumă doar supă. Dar este chiar recomandat pentru slăbit?

Pentru a pierde câteva kilograme, este posibil să pariați pe mai multe tehnici. Puteți apela la metode sportive, cum ar fi provocările corporale, dar vă puteți concentra și asupra dietei. Unele persoane își reechilibrează dieta sau încep să urmeze diete, post intermitent sau chiar o monodietă pentru a slăbi. Alții decid să mănânce doar supă seara, deoarece se știe că acest fel de mâncare ne ajută să slăbim.

Pierderea în greutate: este recomandabil să mâncați numai supă seara?

A mânca doar supă la cină este o idee foarte proastă. Fiecare persoană trebuie să ingereze un minim de calorii pe zi pentru a susține corpul. Mâncând o singură supă, nu consumăm suficiente calorii. Suntem dincolo de deficitul caloric, vom avea un conținut scăzut de calorii.

Această cină cu conținut scăzut de calorii nu obține rezultatele dorite. Dimpotrivă, promovează creșterea în greutate pe termen lung: fie corpul se va aproviziona la următoarele mese, fie va experimenta efectul yoyo, care constă în recuperarea kilogramelor greu de pierdut în câteva zile.

Când nu obțineți suficiente calorii, corpul este în primejdie și atrage în mod anormal rezervele. Când reluăm o dietă normală, riscăm să ne confruntăm cu acest efect yoyo, deoarece organismul va stoca grăsimi în așteptarea următoarelor mese cu conținut scăzut de calorii.

În timpul somnului, nu mâncăm câteva ore. Pe scurt, postim până a doua zi dimineața. Prin urmare, organismul are nevoie de un anumit număr de calorii pentru a ne putea recupera din ziua trecută și pentru a ne permite să ne trezim într-o formă bună.

Ce ar trebui să mănânci seara dacă vrei să slăbești?

Este posibil să mâncați supă seara, dar că este important să nu mâncați doar acest fel de mâncare la cină. Menținerea unei diete echilibrate este esențială pentru pierderea în greutate sau menținerea unei greutăți stabile.

Când vrem să slăbim într-un mod durabil, trebuie să creăm un deficit caloric, fără a cădea în hipocalorie. În acest caz specific, nu aducem toate caloriile în organism, dar îi oferim suficiente.

Pentru ca masa să fie echilibrată, se recomandă consumul de legume care să ofere fibre dietetice, vitamine și minerale. De asemenea, aprovizioneaza-te cu proteine ​​animale prin carne, pește sau ouă.

De asemenea, este important să furnizați energie corpului prin amidon. Dacă doriți să slăbiți, este recomandat să consumați alimente sau leguminoase semi-complete. Vor difuza energia mai încet datorită conținutului ridicat de fibre. Se recomandă, de asemenea, consumul de produse lactate (iaurt, brânză de vaci), precum și fructe proaspete sau înăbușite.





Adauga un comentariu