Titlurile zilei

Dezastru la localul „La Prânz”, din centrul Iașului! Clienții și-au pus mâinile-n cap: ”Mâncarea este proastă, iar toaleta e oribilă” – GALERIE FOTO

Publicat: 04 apr. 2022
_____ Vizualizări 0 Comentarii
Dezastru la localul La Prânz din centrul Iașului Clienții și-au pus mâinile-n cap Mâncarea este proastă iar toaleta e oribilă - GALERIE FOTO
Un local din centrul Iașului, deținut de Adrian Acostoaiei, este contestat de clienții care i-au trecut pragul

Dezastru la un local din centrul Iașului! Afacerea consilierului județean PMP Adrian Acostoaiei a ajuns să fie tot mai blamată de către ieșenii care i-au trecut pragul. Oamenii au reclamat mâncarea proastă, igiena precară din local, dar și calitatea servirii

Afacerea unui consilier județean din Iași este tot mai blamată de persoanele care îi trec pragul. Localul ”La Prânz”, al afaceristului Adrian Acostoaiei, este contestat de clienții care ajung să comande produse de la spațiul din zona centrală a municipiului Iași.

Oamenii au reclamat calitatea proastă a mâncării, dar și spațiul insalubru de pe strada Sfântul Sava, de lângă sediul Primăriei Iași, deținut de politicianul recunoscut pentru țepele date unor parteneri de afaceri în ultimii ani.

Localul din centrul Iașului este deținut de afaceristul Adrian Acostoaiei

Unii dintre clienți au reclamat faptul că mâncarea comandată nu a fost deloc cea pe care o așteptau.

”Ciorba de curcan a fost extrem de bună, însă… coastele de porc marinate erau super-super uscate, imposibil de mâncat! Atât de uscată era carnea, încât nu se putea tăia cu cuțitul. I-am spus despre acest fapt domnișoarei care ne-a adus mâncarea, dar a zis că nu poate face nimic!… Așa că am plătit full pentru comandă. Nu pot să recomand pe deplin acest restaurant”, a spus Cristian Toma.

Un alt client a menționat că nu va mai comanda de la localul consilierului județean.

”Mâncare fără gust, rece și puțină… Nu voi mai comanda niciodată!”, a precizat, la rândul ei, Marinela Aursăchioaei.

Clienții au reclamat toaleta insalubră de la localul lui Acostoaiei

Pe lângă mâncarea proastă, unii clienți au arătat și faptul că toaleta localului este insalubră.

”Am servit micul dejun, doar omletă țărănească aveau în meniu pentru micul dejun! Am vrut un latte macchiato – nu aveau, am luat cappuccino, omleta – OK, gustoasă, un pic cam arsă. Toaleta e oribilă, abia poți închide – deschide ușa, miros puternic de canal, protej-slip în WC, colacul – plin de urină! Fără hârtie igienică! Nașpa!”, a arătat Ioana Anca.

Și alte persoane au reclamat același lucru.

”Mâncarea – bună în general, în special ciorbele, deși uneori se întâmplă să fie foarte sărate. Papanașul – bun, dar foarte mic! Păcat că nu au băuturi la rece, nu au salate de verdețuri, nu limonadă, nu cafea decofeinizată. Când ieși, îți miros hainele a mâncare, de parcă ai gătit cu bucătarul, din păcate! Iar baia are un miros groaznic!”, a mai spus un ieșean care a comandat de la localul lui Acostoaiei.

Clienții au reclamat ”mâncarea proastă și veche”

O ieșeancă s-a arătat nemulțumită de modul în care a fost servită de angajații localului lui Adrian Acostoaiei.

”Sincer, nu credeam că pot mânca o ciorbă atât de nasoală la gust! Turtele – nici ele nu merită aplauze. Iar meniurile fast-food sunt normale, nimic special. Am rămas foarte dezamăgită, având în vedere că este un restaurant lăudat. Nu recomand deloc mâncarea lor”, a spus Beea Beatrice.

Un alt ieșean a reclamat și el faptul că mâncarea este proastă și veche.

”Voi gustați această mâncare pe care le-o oferiți clienților? Voi ați mânca așa ceva?! Am cumpărat pentru prima și ultima oară de la voi două meniuri diferite, să văd dacă, într-adevăr, mâncarea este așa bună „ca la bunica acasă”. Nu știu ce bunică gătește așa, dar nu cred că o găsești în România! Toată mâncarea este exagerat de sărată. Indiferent că este ciorbă sau felul 2, alt gust nu simți decât al sării. Cred că încercați să ascundeți mâncarea proastă, veche și fără gust adăugând multă sare”, a subliniat Alexandru.

Probleme cu comanda livrată la domiciliu

Mai mult, au fost probleme și cu mâncarea livrată la domiciliu. Unii clienți au reclamant timpii lungi de așteptare, dar și faptul că, de câteva ori, mâncarea era stricată.

”Din meniurile comandate cathering, două porții de coaste de porc cu un miros puternic de stricat, imposibil de mâncat! Lipsa de respect nu se termină aici! Discut cu ei, stabilim să returneze banii pe cele două porții, va ajunge persoana care face livrările… După trei ore sun din nou la restaurant, deoarece banii nu au fost returnați… surpriză! „Nu știm nimic de situația aceasta!” Într-un final, au returnat banii”, a spus Daniel Dan.

Și la un alt local din municipiul Iași au fost semnalate de clienți probleme cu calitatea mâncării.

Reacția lui Adrian Acostoaiei, patronul localului ”La Prânz”

Localul este administrat de firma Ingmar Eat SRL. Societatea a fost înființată în 2018 și este deținută în proporție de 80 la sută de Cătălina Acostoaiei, soția afaceristului, în vreme ce acesta are 20 la sută din firmă. În 2020 a avut o cifră de afaceri de 1,5 milioane de lei, datorii de 250.000 de lei, un profit de 161.000 de lei, cu un număr de 9 angajați. Adrian Acostoaiei nu a dorit să comenteze ceea ce au semnalat clienții.

”Nu pot să comentez ce spune lumea. Fiecare poate să spună ce vrea. De aceea sunt și publice recenziile! Toate problemele semnalate sunt rezolvate”, a spus Adrian Acostoaiei.

Amintim că afaceristul parchează zilnic bolidul pe interzis, în fața localului, fără a fi tras la răspundere de Poliția Locală. Localul din centrul Iașului, deținut de Adrian Acostoaiei, a fost reclamat și la Oficiul pentru Protecția Consumatorului.

Adauga un comentariu