Stiri medicale

Publicat: 05 iul. 2020
_____ Vizualizări 0 Comentarii
O pastilă din bacterii intestinale ar putea trata Covid-19
Pastila din bacterii care trateaza Covid-19

Pastila din bacterii care trateaza Covid-19. O pastilă din bacterii intestinale este testată de oamenii de știință britanici ca tratament pentru noul tip de coronavirus.

Într-un studiu lansat ieri, pacienților li se va acorda o medicație care conține o tulpină de bacterii intestinale pentru a reduce deteriorarea țesutului pulmonar cauzată de inflamație.

Pacienții adesea se îmbolnăvesc grav când sistemul lor imunitar reacționează excesiv la coronavirus și începe să producă daune colaterale organismului, noteaza Daily Mail.

Se speră că medicamentul va opri acest lucru fără a amortiza răspunsul imun necesar pentru a elimina infecția virală.

Dacă medicamentul funcționează, oamenii de știință intenționează să îi ofere pacienților înainte de a dezvolta probleme de respirație, reducând internarea în spital și numărul care necesită paturi de terapie intensivă.

Pilula, dintr-o clasă de medicamente cunoscute sub numele de bioterapeutice, conține miliarde de celule din microbiom.

Studiile pre-clinice ale medicamentului folosesc tulpini de bacterii intestinale care au fost identificate ca reduc pagubele cauzate de țesutul pulmonar prin inflamație.

Pastila din bacterii care trateaza Covid-19

Pilula, cunoscută sub denumirea de MRx-4DP0004, a redus un tip de celulă imună, înțeleasă a fi un motor-cheie al inflamației și afectării pulmonare la pacienții cu coronavirus.

Pacienții de la Plymouth University Hospital vor fi cei care vor începe tratamentul. La două treimi din cei 90 de pacienți li se va administra medicamentul de două ori pe zi, timp de două săptămâni – în timp ce restul de treime li se administrează un placebo.

Acestia vor fi apoi monitorizati zilnic pentru a vedea dacă simptomele lor se îmbunătățesc sau virusul progresează.

Studiile timpurii efectuate pe pacienții cu astm au trecut controale de siguranță, astfel încât se speră că acesta ar putea fi aprobat rapid, dacă se dovedeste că funcționează.

Duncan Peyton, CEO 4D Pharma, a spus: „A fi capabil să trateze în siguranță hiper-inflamația din plămâni, legată de COVID-19, ar trebui să fie prioritar atunci când se dezvoltă terapii pentru pacienții care suferă de efectele respiratorii mai grave ale infecției. Având în vedere profilul excelent de siguranță al medicamentului nostru, am dori în cele din urmă să tratăm pacienții cu simptome ușoare, înainte de a fi nevoiți să meargă la spital – reducând șansele de complicații respiratorii și cerința de terapie intensivă”.

Dr Alex Stevenson, Chief Scientific Officer, 4D pharma a spus: „Reducerea hiperinflamării, în special în plămâni, este esențială pentru a preveni exacerbarea simptomelor asociate cu COVID-19 mai severă. „Pharma 4D a arătat că MRx-4DP0004 are capacitatea de a viza inflamația în plămâni, reducând potențial problemele respiratorii centrale pentru COVID-19.”