Titlurile zilei

Scandal-monstru în Kaufland Tudor Vladimirescu, din Iași! Poliția a intervenit de urgență pentru a face pace între un client nervos și cunoscuta rețea de supermarketuri – FOTO

Publicat: 01 mai 2021
_____ Vizualizări 0 Comentarii
Scandal-monstru în Kaufland Tudor Vladimirescu din Iași Poliția a intervenit de urgență pentru a face pace între un client nervos și cunoscuta rețea de supermarketuri - FOTO
Magazinul Kaufland Tudor Vladimirescu este reclamat de un ieșean nemulțumit, care susține că a i s-a cerut să plătească de două ori produsele pe care voia să le achiziționeze. Ulterior, a apărut o eroare de sistem la casa de marcat, la plata cu cardul. Ieșeanul a solicitat intervenția unui echipaj de Poliție pentru soluționarea conflictului

Un conflict a izbucnit, ieri, în Vinerea Mare, în Kaufland Tudor Vladimirescu, din Iași. Un client care a vrut să plătească cumpărăturile cu cardul susține că i s-a cerut să le plătească de două ori din cauza unei erori a angajatului. A chemat Poliția pentru că reprezentanții magazinului nu au vrut să soluționeze problema, susține reclamantul

Un scandal-monstru a izbucnit ieri, în jurul prânzului, în magazinul Kaufland Tudor Vladimirescu, din Iași. Pentru a media conflictul dintre un client nemulțumit și reprezentanții magazinului, a fost nevoie de intervenția unui echipaj de Poliție. Dan C., unul dintre clienții fideli ai magazinului Kaufland Tudor Vladimirescu, susține, în cadrul reclamațiilor transmise către „BZI”, că a vrut să plătească cumpărăturile cu cardul. Tranzacția a fost aprobată, însă în momentul în care a intervenit la casa de marcat un angajat al magazinului, situația a luat o întorsătură neașteptată.

„Am fost acum o oră și jumătate (n.r.- în jur de ora 12:00) în magazinul Kaufland din Tudor Vladimirescu, am pus mai multe produse în coș, am plătit cu cardul, iar tranzacția a fost aprobată. Un domn a venit la casa de marcat, a apăsat pe un buton și a resetat sistemul. Când a venit doamna casieră să încaseze banii, a zis că tranzacția nu apare pe casa de marcat și e ca și cum nu am plătit.

Era ca și cum banii ar fi blocați pe drumul de la bancă spre comerciant și mi s-a spus că trebuie să plătesc din nou produsele. Era vorba de 56 de lei, nu o sumă mare, neapărat, dar nu asta contează. Am solicitat să vină un șef de magazin. A venit, am cerut un bon, ceva la mână care să demonstreze că nu au intrat banii în casa de marcat. Acesta mi-a zis să sun la bancă, să anulez tranzacția. Adică rezolvă-ți problema ta, nu e problema noastră. Nu cred că a fost o eroare de sistem, ci o greșeală a angajatului”, spune Dan C.

Dan C., reclamant: „Am chemat Poliția. Mi-a zis șeful de magazin că nu stă de vorbă cu mine, că sunt nervos. Normal că eram nervos”

Situația a degenerat după ce ieșeanul susține că, nervos fiind și neavând nicio reacție pozitivă din partea reprezentanților magazinului Kaufland Tudor Vladimirescu, a solicitat ajutorul unui echipaj de Poliție.

„Am chemat Poliția. Mi-a zis șeful de magazin că nu stă de vorbă cu mine, că sunt nervos. Normal că eram nervos. Oricine ar fi fost așa în locul meu. Mi-au dat o foaie A4 cu un bon anulat, în cele din urmă, după a venit echipajul de Poliție. Am sunat la bancă, am anulat tranzacția care mi-au spus că se anulează cu mențiunea «dacă comerciantul ne va solicita din nou această sumă», adică să plătesc din nou. Dacă plătesc din nou, le fac plângere penală.

Aici nu e vorba numai de bani, ci de modul de abordare a situației. Modul lor de a-și bate joc de clienți. Am stat 45 de minute în magazin și, dacă nu venea Poliția, nu stăteau de vorbă cu mine. Nu ne interesează, rezolvați-vă problema. Înțeleg că sunt sărbătorile, e aglomerat, dar nu e normal ce se întâmplă. La call center-ul Kaufland am sunat și a durat 25 de minute până a răspuns cineva. Nu m-au ajutat cu nimic nici cei de acolo. Toată lumea face greșeli, dar aici a fost bătaie de joc din partea lor”, povestește Dan C.

Dan C., clientul nemulțumit din Iași, spune că a depus mai multe reclamații la OPC în ultimii ani

Ieșeanul este client fidel al rețelei de magazine Kaufland și spune că a sesizat des autoritățile cu privire la neregulile din magazine, cele mai frecvente fiind cele referitoare la prețul de la raft diferit de cel de la casa de marcat.

„Am mai avut probleme cu magazinul Kaufland. Prețul de la raft era umflat la casa de marcat. Am depus reclamații la OPC (n.r.- Comisariatul Județean pentru Protecția Consumatorului- CJPC Iași). Nu știu dacă s-au luat măsuri în situațiile reclamate de mine. Plătesc în general cu cardul și bonul poate fi anulat de la casa de marcat, de exemplu, dacă nu ai bani să cumperi produsele. Pe bonul anulat ce mi l-au dat e o ștampilă și arată ca un bon anulat. Am plătit produsele a doua oară, tot cu cardul, și nu au fost probleme”, mai spune Dan C.

În urmă cu numai o săptămână, o nouă reclamație a vizat magazinul Kaufland Podu de Piatră, reprezentanții cunoscutei rețele de supermarketuri recunoscând greșeala printr-un răspuns oficial transmis redacției „BZI”. Un ieșean care a cumpărat 12 cutii cu fasole le-a desfăcut când a ajuns acasă și a constatat cu stupoare că acestea conțin doar apă.

Unul dintre cei mai mari angajatori din România are 600 de angajați în magazinele Kaufland Iași

Reprezentanții Kaufland nu au oferit un punct de vedere referitor la situația de ieri, 30 aprilie 2021, din magazinul Kaufland Tudor Vladimirescu, până la închiderea ediției. Rețeaua de magazine este des reclamată de ieșenii nemulțumiți. Sunt situații în care ieșenii au dat în judecată Kaufland și au reușit să obțină despăgubiri, așa cum este și cazul femeii care și-a rupt mâna în timpul cumpărăturilor făcute în unul din magazine. Kaufland este prezent în România din anul 2005, fiind cel mai mare lanț de hipermarketuri, urmat de Carrefour și Metro, după valoarea vânzărilor.

Strategia companiei este diferită de cea a competitorilor săi direcți: Kaufland este primul lanț de hipermarketuri care a intrat în orașele mici din România, cu 25.000-40.000 de locuitori. În magazinele Kaufland Iași lucrează, în medie, câte 150 de angajați. În februarie 2008, Kaufland România avea circa 5.650 de angajați, la sediul central, în cele 31 de magazine, precum și la sediul logistic situat în Parcul Industrial Ploiești. În prezent, compania a ajuns în topul angajatorilor privați din România, după Petrom și Dacia, cu un total de 13.500 de salariați. În 2019, Kaufland România a înregistrat o cifră de afaceri de 2,4 miliarde de euro.

Adauga un comentariu