Eveniment-Social

Colegiul Tehnic ,, Ion Holban” Iași organizează o întâlnire virtuală în cadrul proiectului Erasmus+ ,,Europa pe 7 coline”

Publicat: 23 apr. 2021
_____ Vizualizări 0 Comentarii
Colegiul Tehnic  Ion Holban Iași organizează o întâlnire virtuală în cadrul proiectului Erasmus Europa pe 7 coline

În perioada 19-23 aprilie 2021, Colegiul Tehnic „Ion Holban” Iași  participă la mobilitățile virtuale din cadrul proiectului de parteneriat strategic K229 intitulat EUROPA PE 7 COLINE.

Cele  patru școli participante la această întâlnire sunt din diferite regiuni europene,  care au un element comun–aparțin unor oraşe situate pe șapte coline: Liceo Classico statale Pilo Albertelli, Roma, Centre d’estudis Prat, Barcelona, Sultangazi Ataturk Mesleki VeTeknik Anadolu Lisesi, Istanbul, Colegiul Tehnic Ion Holban, Iaşi.

La activitățile virtuale ale elevilor reunite sub numele „Scăderea violenței în școli și descoperirea patrimoniului european” participă 80 de elevi și 20 de profesori din Italia, Spania, Turcia și România. Elevii vor învăța despre violența școlară, cauze și moduri de prevenire a bullyingului și cyberbullyingului, precum și despre utilizarea aplicației QR Generator Code cu ajutorul căreia vor realiza un album cu fotografii reprezentative din orașele participante.

„Bullying în școlile europene”

Activitățile virtuale ale profesorilor au loc în aceeași perioadă și sunt reunite sub numele „Bullying în școlile europene”. În urma work-shop-urilor și dezbaterilor din cadrul acestora va fi realizat un ghid electonic „Metode de combatere a bullyingului în școli”.

Activitățile virtuale realizate vor contribui la reducerea numărului de cazuri de violență din școli prin dezvoltarea de competențe de luptă împotriva bullyingului, atât la profesori, cât și la elevi, precum și competențe de munca în echipă, toleranța, empatia socială.

Schimburile de experiență realizate prin acest proiect au contribuit, pe lângă dezvoltarea competențelor ligvistice și digitale ale elevilor și profesorilor, și la îmbunătățirea relațiilor dintre elevi, precum și la creșterea performanțelor școlare ale elevilor cu risc de abandon ce provin din medii dezavantajate.

Adauga un comentariu