Local

Peste o mie de angajați ApaVital Iași au fost testați pentru COVID-19! Au fost înregistrate cazuri pozitive, iar șefii au decis închiderea activităților cu publicul

Publicat: 21 aug. 2020
_____ Vizualizări 0 Comentarii
Peste o mie de angajați ApaVital Iași au fost testați pentru COVID-19 Au fost înregistrate cazuri pozitive iar șefii au decis închiderea activităților cu publicul
Toți angajații ApaVital Iași au fost testați pentru COVID-19 în ultimele luni

ApaVital Iași a efectuat teste COVID-19 pentru toți angajații. Deși în prima fază au fost vizați doar 200 de persoane suspecte din totalul de personal din cadrul firmei, ulterior au urmat testările pentru restul angajaților. Au fost achiziționate în total 1.500 de teste pentru cei 1.346 de angajați și pentru eventuale retestări ale celor care prezintă simptome de îmbolnăvire

Compania ApaVital Iași a testat toți angajații în ultimele luni, iar pentru a evita riscul infectării s-a decis închiderea casieriilor și activitatea de relații cu publicul, inclusiv după ieșirea din starea de urgență. Cele 1.500 de teste comandate pentru COVID-19 au fost achiziționate de ApaVital de la Investigații Medicale Praxis SRL, cu suma de 277.500 lei. Astfel, s-a asigurat testarea tuturor angajaților dar și un număr în plus de teste necesare pentru eventualii suspecți.

„S-a realizat testarea tuturor angajațior și au fost făcute retestări în cazul în care prezentau simptomele infectării cu COVID-19 sau dacă au intrat în contact cu persoane infectate”, a precizat Răzvan Manolache, purtătorul de cuvânt ApaVital Iași.

Testele pentru COVID-19 în rândul angajaților ApaVital Iași au fost realizate pe etape

În primă fază a fost realizată, în luna aprilie, testarea pe 200 de angajați, care au făcut parte din mediul cel mai expus pericolului infectării cu COVID-19. Până la începutul lunii iulie a fost testat tot personalul companiei ApaVital Iași. Ulterior, au fost realizate și unele retestări în urma cărora au fost depistate două cazuri pozitive de infectare cu COVID-19 în rândul angajaților.

„O primă serie de teste a fost efectuată pe angajații care prezentau simptome, care locuiesc în Zona Metropolitană, care au intrat în contact cu persoane venite din țările afectate, care au stat în izolare și femeile de serviciu. Au fost depistate cazuri pozitive și a fost o perioadă de izolare de două săptămâni a personalului. Pentru a ține situația sub control, am decis să evităm situațiile în care personalul întră în contact cu clienții, activitățile cu publicul fiind realizate în această lună prin intermediul mediului online”, a mai precizat Răzvan Manolache, purtătorul de cuvânt ApaVital Iași.

Metoda de plată online a facturilor a fost simplificată de conducerea ApaVital Iași

Ieșenii au fost rugați să își achite facturile online încă din luna martie. Pentru a simplifica metoda de plată online a facturilor reprezentând contravaloarea serviciilor de apă și de canalizare, ApaVital a oferit posibilitatea efectuării de plăți directe, fără a mai fi nevoie de crearea unui cont de utilizator. În ultimele luni, mai multe proceduri au fost realizate doar prin intermediul mediului online.

„Solicitările de depunere sau eliberare a avizelor și a proiectelor pentru apă și canalizare se pot trimite pe adresa de e-mail [email protected]. Pe site-ul societății noastre, la rubrica Întrebări frecvente, găsiți detalii privind actele necesare pentru obținerea unui aviz sau a unui proiect, precum și formularele necesare. Activitatea de registratură, respectiv trimiterea de solicitări sau reclamații se vor derula tot prin intermediul adresei de e-mail [email protected]”, au declarat la începutul lunii iulie reprezentanții ApaVital Iași.

ApaVital Iași a supendat activitățile de relații de publicul pe toată perioada lunii august

Conducerea ApaVital Iași a decis să prelungească și perioada suspendării activității de relații cu publicul de la sediul societății din Iași, deși data inițială a suspendării a fost până pe 7 august 2020 (inclusiv).

„În perioada 10 august – 31 august 2020 (inclusiv), ApaVital suspendă activitatea de relații cu publicul la sediul societății din Iași, strada Mihai Costăchescu, nr. 6. Vor fi suspendate atât activitatea biroului de primire/eliberare a documentelor, cât și activitatea de registratură și activitatea casieriei. Reamintim că, în aceeași perioadă sunt închise și celelalte două casierii din municipiul Iași, Cerna (Piața Alexandru cel Bun) și CUG (Piața CUG)”, au mai anunțat reprezentanții ApaVital Iași.

Adauga un comentariu