International

O femeie din Japonia a făcut hemoragie cerebrală și a murit la trei zile după vaccin. Ce spune Ministerul Sănătății

Publicat: 03 mart. 2021
persoana care se vaccineaza cu vaccin anti covid
Persoană vaccinată anti-COVID19

O femeie din Japonia a făcut hemoragie cerebrală și a murit la trei zile după vaccinul de le Pfizer. Minsterul Sănătății din Țara Soarelul Răsare spune că nu există vreo legătură între cauza morții și administrarea vaccinului de ca compania Pfizer.

Japonia a demarat târziu campania de vaccinare, în 17 februarie. Până acum, țara a primit trei transporturi de vaccin dezvoltate de Pfizer și BioNTech.

O femeie a făcut hemoragie cerebrală și a murit la trei zile după vaccin

O femeie din Japonia a murit în urma unei hemoragii cerebrale, la trei zile după ce i-a fost administrat vaccinul anti-COVID-19 de la Pfizer. Ministerul Sănătății spune însă că nu există o legătură între cauza morții și respectivul vaccin.

Femeia de 60 de ani din Japonia a murit din cauza unei hemoragii, la trei zile după ce a primit vaccinul împotriva COVID, scrie Reuters, citat de observatornews.ro.

Marți, ministerul Sănătății a precizat că nu există o legătură între administrarea serului și ce a dus la decesul femeii.

Aceasta a fost imunizată vineri și trei zile mai târziu a murit din cauza unei hemoragii cerebrale.

Oficialii Pfizer din Japonia nu au comentat decesul persoanei vaccinate cu serul companiei.

Ofocialii din Japonia au demarat târziu campania de vaccinare, în 17 februarie. Până acum, țara a primit trei transporturi de vaccin dezvoltate de Pfizer și BioNTech.

Coreea de Sud investighează moartea a două persoane care s-au vaccinat cu vaccinul AstraZeneca

Este scandal într-o altă țară asiatică după ce autoritățile sud-coreene au declarat că investighează moartea a două persoane, ambele cu condiții preexistente, care au murit la câteva zile de la primirea vaccinului COVID-19 al AstraZeneca. Este vorba despre doi pacienți, unul în vârstă de 63 de ani, care suferă de boli cerebrovasculare și un altul în vârstă de 50 de ani cu o tulburare vardiaca și diabet.

Pacientul în vârstă de 63 de ani, care suferă de boli cerebrovasculare, a dezvoltat simptome, inclusiv febră mare, după ce i s-a administrat vaccinul în urmă cu patru zile, a declarat directorul Jeong Eun-kyeong, directorul Agenției de Control și Prevenire a Bolilor din Coreea (KDCA).

Bărbatul a fost mutat marți la un spital mai mare, dar a murit după ce a prezentat simptome de otrăvire a sângelui și pneumonie, a raportat agenția de știri Yonhap.

Celălalt pacient în vârsta de 50 de ani cu o tulburare cardiacă și diabet a murit miercuri, după ce a suferit multiple atacuri de cord, după ce a primit vaccinul cu o zi mai devreme, a spus agenția.

KDCA a declarat că investighează cauza deceselor, dar nu a confirmat nicio relație de cauzalitate cu vaccinul. Agenția a spus mai devreme că vă oferi o compensație de peste 430 de milioane de won (383.466 dolari) pentru decesele cauzate de vaccinul COVID-19.

„KDCA efectuează anchete epidemiologice cu autoritățile locale relevante … pentru a confirma orice legătură cu inocularea”, a spus Jeong.

Un purtător de cuvânt al AstraZeneca din Seul nu a vrut să comenteze situaţia din Coreea de Sud.





Adauga un comentariu