Boli si tratamente

Lucruri care pot face menstruațiile și mai dureroase

Publicat: 20 oct. 2020
femeie cu dureri menstruale
Pentru unele femei, menstruația nu este o perioadă ușoară.

Pentru unele femei, menstruația nu este o perioadă ușoară. Sinonime cu crampele menstruale la nivelul abdomenului inferior, dureri abdominale și lombare, dureri de cap etc., menstruațiile dureroase pot fi dificile de trăit. Prin urmare, este crucial să mergeți la un medic sau ginecolog pentru a detecta orice boală (endometrioză, fibroame uterine etc.) și pentru a primi contracepția potrivită pentru a reduce durerea menstruală (pilula etc.). În afară de a lua medicamente antiinflamatoare și de a folosi o sticla cu apă fierbinte, iată câteva lucruri care vă pot face menstruația mai dureroasă și pot promova dismenoreea!

Limitati consumul de cofeina, pentru a limita durerile

Dacă ești dependenta de cafea, nu trebuie să o oprești cu totul! Cu toate acestea, trebuie amintit că cofeina este un diuretic care favorizează deshidratarea. De asemenea, efectul său excitant poate favoriza contracții uterine dureroase. Deci, dacă aveți dureri severe la menstruație, acest lucru nu este ideal, mai ales dacă sunteți sensibil la ea. Reduceți dozele de cafea, ceai, băuturi răcoritoare și energizante. Asadar, cofeina este unul dintre lucrurilor care pot face menstruațiile și mai dureroase.

Alimentele inflamatorii pot face menstruația mai dureroasă

Sângerări abundente sau nu, orice aliment care agravează stresul sau inflamația ar trebui să fie limitat. De fapt, la femei există riscul creșterii spasmelor și, prin urmare, a menstruațiilor dureroase. În plus, va crește vârfurile de zahăr din sânge, balonarea și oboseala. Prin urmare, în timpul menstruației și cu cateva zile înainte, aveți grijă la alimentele prea grase sau prea dulci dacă nu doriți să aveți dureri de stomac. Aceasta include produse de patiserie, dulciuri, bomboane de ciocolată, înghețată etc. În plus, renunțați la alcool, care nu vă va face să uitați durerea și să o alinați, dimpotrivă o va promova.

Pentru efecte anti-stres și anti-spasmodice, favorizați alimentele bogate în acizi grași omega-3 (pește gras, semințe de in etc.), calciu (altele decât produsele lactate prea bogate în grăsimi saturate) sau bogate în magneziu.

Stresul poate face menstruația mai dureroasă

Stresul poate perturba total ciclul menstrual, iar un studiu din 2004 publicat în revista Occupational and Environmental Medicine a constatat că există „o asociere semnificativă” între stres și dismenoree. În termeni mai simpli, femeile stresate, în special cele cu antecedente de durere, ar fi mai predispuse la menstruații dureroase! De asemenea, poate agrava schimbările de dispoziție și iritabilitatea. Dacă vă simțiți stresați, nu ezitați să vă angajați în activități care vă relaxează (exerciții de respirație etc.). Rețineți că anumite sporturi cum ar fi Pilates, yoga sau joggingul lent sau moderat pe o bandă de alergat vă pot ajuta, de asemenea, să vă simțiți mai bine. Asadar, atentie, stresul este unul dintre lucrurilor care pot face menstruațiile și mai dureroase.

Nu vă forțați să mâncați 3 mese pe zi!

Uneori, menstruația unei femei se termină cu greață și vărsături. De asemenea, desi trei mese mari pe zi sunt de obicei recomandate, luați în considerare micsorarea portiilor dacă simțiți greață în timpul menstruației. Faceți mesele mai mici și mai dese. De asemenea, va reduce riscul de a avea stomacul gol, ceea ce vă poate crește disconfortul în acesta perioada. Și, în plus, va preveni, de asemenea, hipoglicemia, care vă poate face obosită și iritabilă.

Tags:




Adauga un comentariu