News Flash:

Neculai Abalasei va fi mazilit

14 Septembrie 2005
749 Vizualizari | 0 Comentarii
•Schimbarea lui Neculai Abalasei de la conducerea RATP va fi pusa in practica vineri sau, cel mai tarziu, dupa intoarcerea primarului Gheorghe Nichita din Israel •Cel mai probabil, noul director de la RATP va fi Maricel Gherca, actualul director de la SC Autobuzul SA

Zilele lui Neculai Abalasei la conducerea Regiei Autonome de Transport Public (RATP) sunt numarate. Declaratiile repetate ale primarului Gheorghe Nichita cu privire la schimbarea din functie a lui Neculai Abalasei vor fi puse in practica cel mai probabil vinerea aceasta sau, cel mai tarziu, dupa intoarcerea primarului din vizita in Israel. Ieri, dupa sedinta de Consiliu Local, primarul Gheorghe Nichita a verificat stadiul lucrarilor la calea de rulare a tramvaielor din bulevardul Dacia. Cu aceasta ocazie, edilul-sef al orasului si-a exprimat nemultumirea cu privire la intarzierea foarte mare in care sunt lucrarile. "Directorul Abalasei gaseste intotdeauna scuze, se plange mereu ca nu are bani, dar nu a facut nimic pentru a obtine o finantare", a declarat Gheorghe Nichita. La asigurarea sefului RATP, ca lucrarea din Dacia va fi terminata pana in noiembrie, primarul si-a exprimat intr-un mod acid neincrederea. "Nu a specificat care noiembrie", a spus Nichita. Schimbarea lui Neculai Abalasei va fi pusa in practica si in contextul in care la prima sedinta ordinara de Consiliu Local va fi discutat proiectul fuziunii dintre RATP si SC Autobuzul SA. Pentru functia de director al Regiei de Transport, cel mai des in ultimele cateva luni au fost vehiculate doua nume. Primul, si cel care are si cele mai mari sanse, este actualul director al SC Autobuzul SA, Maricel Gherca. Principalul sau atu pentru aceasta functie este acela ca a reusit, in conditii foarte grele, sa reduca pierderile unitatii. "Eu am preluat societatea cu 80 de miliarde lei pierderi. Cat am fost director s-au mai acumulat numai opt miliarde, in conditiile in care ratele de leasing la microbuze erau foarte mari. Dupa terminarea leasingului, voi putea achita lunar cate doua miliarde la bugetul de stat", a spus Maricel Gherca. Acesta a mai adaugat ca cel care va prelua conducerea transportului municipal public de persoane, dupa fuziunea RATP si SC Autobuzul SA, va trebui sa se gandeasca de doua ori. "In total, s-au acumulat peste 440 miliarde lei vechi", a precizat Gherca. Un alt nume care a fost vehiculat pentru functia de director al RATP a fost cel al lui Sandu Sebastian, administrator la SC Auto Vlad SRL si membru in Consiliul de Administratie al RATP. Desi o perioada, Sandu Sebastian a avut sprijinul primarului Gheorghe Nichita, ulterior, patronul de la SC Auto Vlad SRL a cazut in dizgratie, mai ales dupa ce a inceput razboiul in instanta dintre Primaria Iasi si operatorii privati de maxi-taxi. Desi este putin probabil, nu este exclus ca noul director al RATP sa vina din afara sistemului, un precedent in acest sens fiind cel al directorului de la SC Salubris SA, Ion Apostol.
Cristian MATASA
Distribuie:  
Incarc...

Realitatea.net

Din aceeasi categorie

Site-ul bzi.ro nu raspunde pentru opiniile postate in rubrica de comentarii, responsabilitatea formularii acestora revine integral autorului comentariului.

Mica publicitate

© 2017 - BZI.ro - Toate drepturile rezervate
Page time :0.1720 (s) | 22 queries | Mysql time :0.018457 (s)

loading...