News Flash:

Trucuri neconventionale pentru o talie mai fina

9 Mai 2009
751 Vizualizari | 0 Comentarii
Trucuri neconventionale pentru o talie mai fina
Afisat la 20:35 Nu trebuie sa-ti numeri caloriile la fiecare masa si nici nu trebuie sa spui "pas" tuturor iesirilor in oras cu prietenii, pentru a nu ceda tentatiei si a te infige intr-o pizza. Exista si alte metode de a mai da cativa centimetri jos din talie. Yahoo iti sugereaza cateva trucuri astfel incat sa nu fii nevoita sa ajungi niciodata la dieta. 1. Desert dupa fiecare masa Desi suna ciudat, se justifica. Consumand fie si un patratel de ciocolata, creierul a primit semnalul ca masa a luat sfarsit si trebuie sa se multumeasca cu ce a primit. 2. Ajuta-te de servetel Daca tot ti-a facut cu ochiul si esti hotarata sa mananci o felie de pizza, aseaz-o pe un servetel mai intai, pentru ca grasimea in exces sa fie absorbita de hartie. Poate ti se pare prea mult chin pentru prea putin, dar aduna servetel cu servetel si te vei felicita la final. 3. Strange cureaua Daca tot ai ajuns la fast-food, strange cureaua putin, pentru a-ti aminti, cand vei fi cu totul adancita in farfurie, ca aceea este talia la care ravnesti. 4. Iesi cat mai mult De cate ori vei vrea sa mananci in oras, vei sti ca esti privita. Iar daca cunoscutii tai stiu ca vrei sa slabesti, sunt cu atat mai mult cu ochii pe tine. Asa ca nu manca tot din farfurie si nici ca si cum aceasta ar fi ultima masa din viata ta. "Rusinea e mai puternica decat vointa", spune un nutritionist american. 5. Intotdeauna comanda-ti un cutit de plastic langa burger Si nu, nu e pentru a taia burgerul in bucati mici-mici, pe care sa la mananci incet, desi si asta ar ajuta, dar ai parea un pic ciudata. Poti, insa, sa inlaturi excesul de maioneza sau orice ti se pare prea gras in sandvis. Din nou, pare putin, dar s-ar putea sa tai chiar jumatate din calorii. 6. Nu te feri de piper sau ardei iute Piperul si ardeiul iute contin niste substante care grabesc, cel putin temporar, metabolismul. Daca simti ca te iau transpiratiile, inlocuieste apa cu iaurt. Racoreste si inlatura senzatia de transpiratie. 7. Nu coji fructele Evita sa cojesti merele si perele, pentru ca fibrele si nutrientii se afla chiar in partea pe care te grabeai sa o inlaturi. 8. Alege un restaurant care iti place Daca tot esti nevoita mananci in oras, macar alege un local in care sa te simti bine, sa-ti placa ce vezi. Cand pranzurile nu sunt grabite, prezentarea frumoasa si portiile rezonabile, iti poti regla atitudinea vizavi de mancare. Asta insemna ca te vei ridica atunci cand corpul tau iti va da semnalul si nu cand farfuria din fata ta se va goli. 9. Bea cu mana dominanta Daca esti la o petrecere, specialistii te sfatuiesc sa tii paharul in mana dominanta. Daca aceasta va fi ocupata, n-o vei putea folosi sa mananci. 10. Trimite inapoi painea Un simplu gest, din mana, si painea se va intoarce de unde a venit, in bucataria restaurantului. Si ce bine suna, inclusiv pentru propriile urechi, "Nu, multumesc!". 11. Tine-ti mainile ocupate Acasa, cauta o activitate care sa iti implice la maximum mainile, in asa fel incat sa nu te trezesti ca le folosesti pentru a manca. Poti incerca sa pictezi, sa canti la clape, orice iti solicita degetele. 12. Asteapta un minut Sau mai bine 10. Ori de cate ori simti nevoia sa te indrepti in pas alergator catre tonomatul cu bunatati, asteapta 10 minute. Este posibil sa nu-ti fie foame, ci sa fii doar plictisit sau usor iritat de sefi. Daca peste 10 minute inca mai simti nevoia de a merge catre tonomat s-ar putea chiar sa-ti fie foame. Macar acum stii sigur ce ai de facut. 13. Mananca salata la inceputul mesei Incepe cu salata, care sa nu aiba crutoane si dressinguri cremoase, iar pranzurile tale vor avea cu 12% mai putine calorii decat pana acum. Ti se va parea ca mananci mai mult, dar caloriile ingerate vor fi mai putine. 14. Fa-ti de cap din cand in cand Rezerva-ti si iesiri cand sa poti gusta orice iti doresti. Daca te lipsesti de tot ce-ti place, nici nu vei fi fericita. Sursa: Ziare.com
Daca ti-a placut articolul, te asteptam si pe pagina de Facebook. Avem si Instagram.
Distribuie:  

Realitatea.net

Din aceeasi categorie

Site-ul bzi.ro nu raspunde pentru opiniile postate in rubrica de comentarii, responsabilitatea formularii acestora revine integral autorului comentariului.

Mica publicitate

© 2017 - BZI.ro - Toate drepturile rezervate
Page time :0.3318 (s) | 22 queries | Mysql time :0.018546 (s)