News Flash:

Incredibil! O ieseanca si-a pierdut locul de munca din cauza companiei WIZZ AIR. Calvarul prin care a trecut femeia intrece orice imaginatie

23 Noiembrie 2017
5014 Vizualizari | 8 Comentarii

• Clienta a fost nevoita sa suporte conditii grele dupa ce a primit vestea neplacuta • Desi a primit asigurari ca situatia ei se va rezolva, nu a fost asa • Femeia asteapta de cateva luni un raspuns din partea Wizz Air • "Am trimis contul bancar in care sa fie depusi banii si de atunci nu a mai raspuns nimeni", a spus ieseanca nemultumita

O femeie din Iasi aduce acuzatii grave companiei aeriene Wizz Air. M. P. spune ca a suferit pagube materiale, dar si morale din cauza anularii unui zbor catre Italia, Treviso.

Mai mult, dupa ce a platit 269 de lei pentru bilet, a fost anuntata in Aeroport, alaturi ce ceilalti pasageri, ca nu mai poate pleca la locul de munca, fara insa sa primeasca prea multe explicatii de la reprezentantii companiei. Abia dupa ce a asteptat cateva ore in avion, simtindu-se rau din cauza conditiilor din avion, fiind foarte cald, si a problemelor de sanatate, a fost anuntata ca nu va mai pleca la data stabilita, ci a doua zi, cu o alta cursa. Femeia a trimis o reclamatie catre Wizz Air in care povesteste ce s-a intamplat si solicita despagubiri.

Citeste si : Incredibil! Acuzatii grave aduse companiei Wizz Air! O ieseanca spune ca a fost umilita impreuna cu alti pasageri pentru ca era romanca! FOTO

Nu mai raspunde nimeni

Iata reclamatia clientei nemultumite, depusa a doua zi dupa anularea zborului. "As vrea sa reclam modul iresponsabil cu care reprezentantii companiei dumneavoastra au tratat problema pasagerilor ce trebuiau aseara (11 august-n.r) sa ajunga in Treviso din Iasi. Decolarea avionului ar fi trebuit sa aiba loc la ora 20:00, dar in schimb ne-au anuntat ca nu mai plecam si ne-au tinut pana in jurul orelor 22:00 in avion, intr-o atmosfera greu de suportat din cauza lipsei de aer si a caldurii, ca mai apoi, sa se faca debarcarea si sa se anuleze zborul, fara alte explicatii. Poate ca ar trebui sa va mentionez un alt aspect important si acela ca mi s-a facut rau din cauza conditiilor pe care am fost nevoita sa le suport pentru ca am probleme cu inima. Din cauza modului in care ati tratat situatia, mi-am pierdut locul de munca. Aveam totul stabilit din timp la locul de munca, iar in Treviso ma astepta cineva la Aeroport. Am pierdut acest job, fiindca trebuia sa ajung la Aeroport asa cum fusese programat, insa nu s-a mai intamplat asta. Mentionez ca in aceeasi situatie se afla si alti calatori care ar fi trebuit sa se reintoarca la munca. Vreau sa mi se returneze banii achitati pe bilet si despagubiri pentru ca nu dumneavoastra suportati aceste consecinte, ci noi, oamenii de rand", sustine ieseanca in reclamatia trimisa catre Wizz Air.
Raspunsul companiei aeriene a fost ca situatia se va rezolva si i-au cerut un cont unde sa vireze banii. Aveti AICI raspunsul integral.

Banii se returneaza in maxim 15 zile

Femeia a facut intocmai cum i s-a cerut de catre reprezentantii companiei aeriene si a trimis datele contului bancar. Insa, de atunci, nu i-a mai raspuns nimeni la email.

"Am trimis contul bancar in care sa fie depusi banii si de atunci nu a mai raspuns nimeni", a mai spus ieseanca nemultumita. De aproximativ 3 luni, ieseanca asteapta un raspuns din partea companiei. O alta modalitate prin care clientii nemultumiti ar fi putut face sesizari era numarul de call center, care este taxat suplimentar insa, cu 0.62 de euro pe minut. Femeia a incercat si aici sa sune pentru a face reclamatie. Insa nu a avut succes.

"Ori nu-ti raspunde nimeni, ori iti raspunde dupa foarte mult timp si nu rezolvi nimic pentru ca isi spun ca se va rezolva, insa nu rezolvi nimic. Nici raspunsurile la email-uri nu rezolva ceva. Acestea vin peste mult timp de la trimitere", a mai spus clienta.

Aceasta a depus reclamatie la Comisariatul Judetean pentru Protectia Consumatorilor (CJPC) Iasi. Specialistii din cadrul institutiei spun ca femeia trebuia sa primeasca banii la scurt timp dupa anularea zborului.

"In maxim 15 zile trebuia returnata contravaloarea biletului, in cazul in care companiei i se imputa intarzierea zborului si neanuntarea in timp util a pasagerilor despre modificarile la cursa respectiva. O sa verificam cele reclamate si vom lua masurile legale daca situatia o impune", a declarat Alexandru Hordila, comisar-sef in cadrul CJPC Iasi.

Reprezentantii Wizz Air nu au oferit un punct de vedere pana la inchiderea editiei.

Daca ti-a placut articolul, te asteptam si pe pagina de Facebook. Avem si Instagram.

wizz air pagube treviso aeroport cursa reclamatie
Distribuie:  

Realitatea.net

Din aceeasi categorie

Comentarii (8)

Vaslui-anca  | #630376
De ce ar circula imigrantul cu o cursa de linie ? Pai imigrantul vrea la low cost ca sa mai traga 50 de iepuroi. Stim cu totii,la Treviso sunt cu totii oameni seriosi, aia trimet avionul acasa dupa angajat, dar cu o exceptie: nu pentru imigrantul cu probleme de sanatate. Imigrantul trebuie sa munceasca si sa produca loveaua, nu sa boleasca. Pentru boli se merge la sanatoriu ( nu la spital ca acolo trebuie asigurare sau bani cash,iar imigrantul n-are). Data (a)viatoare, cu trenul. Sau cu rutiera.
@Vaslui-anca  |  #630383
De ce te fute grija cu ce circula X sau Y, comanzi tu pe banii altora ???
@Vasluianca din topor  | #630384
Tare proasta mai esti, intoarce-te putin la coada vacii de unde vii. Sclavi ca tine cu opinii s-au mai intalnit in spatiul virtual. Mi-e mila de parintii care te-au crescut si suportat atata vreme. Nu valorezi ca om nici cat o gaura de covrig.
petrache  | #630400
Sa circuli 1500 km intre Bucuresti Treviso in 3 ore si cu 269 de lei adică cu 50 Euro apoi sa te mai plangi ca avionul a avut întârziere. Hahaha, ce românisme, pana si avioanele premium mai au întârzieri ce sa mai zici de low cost, cu autocarul ajungeai in 3 zile si plăteai 100 euro.
Pongo  |  #630405
Prețul biletului este stabilit de companie, low-cost fiind legat de condițiile de transport și separarea serviciilor, bagaj de cală și mese neincluse.
Dacă Wizz și-a asumat transportul la acel preț, trebuie să plătească pentru orice întârziere. Cu atât mai mult pentru o întârziere de 24 de ore.
Comentariul tău se datorează lipsei de educație a consumatorului.
Sorin  |  #630434
nataraule, avionul nu a avut intarziere...nu a mai decolat ! isi bat joc de oameni si nimeni nu pateste nimic...
ALUPIGUS  | #630436
Alt prost!!!
costica  | #630459
Pe langa alte tipuri de castiguri, noi am dat deja și extra-bonus 250 DE DOLARI CHIAR DIN PRIMA LUNA a seriei de activitati speciale lansate la data de 12 aprilie 2017. Suntem pregatiti sa va ajutam pas cu pas, in asa fel incat sa castigati sigur, simplu si comod bani. Oferim si solicitam SERIOZITATE! Nu ne cautati decat dupa ce v-ati hotarat cu seriozitate! Cereti detalii mai multe la adresa de email: pacurarucostica1963@***** com
Adauga comentariu
Site-ul bzi.ro nu raspunde pentru opiniile postate in rubrica de comentarii, responsabilitatea formularii acestora revine integral autorului comentariului.

Mica publicitate

© 2017 - BZI.ro - Toate drepturile rezervate
Page time :0.2356 (s) | 21 queries | Mysql time :0.021911 (s)