News Flash:

Firmele de telefonie mobila si fixa, vizate de OPC. Iesenii depun 10 reclamatii pe luna impotriva acestora

13 Septembrie 2017
428 Vizualizari | 0 Comentarii
• Iesenii depun reclamatii peste reclamatii impotriva firmelor de telefonie mobila si fixa • Majoritatea sunt nemultumiti de faptul ca nu sunt bagati in seama de operatorul de telefonie mobila, daca au o problema • Autoritatile spun ca multe dintre reclamatii sunt neintemeiate

Numarul reclamatiilor depuse de ieseni la Comisariatul Judetean pentru Protectia Consumatorilor (CJPC) Iasi, in ceea ce priveste serviciile de telefonie mobila si fixa, au crescut fata de anul trecut.

Astfel, de la inceputul anului pana in prezent au fost depuse 89 de sesizari ale clientilor nemultumiti, cu 20 mai multe fata de anul 2016. Mare parte dintre acestea sunt neintemeiate, iar din acest motiv, comisarii pentru protectia consumatorilor nu pot face nimic legal pentru a solutiona problemele petentilor.

"Recomandam clientilor nemultumiti sa aiba toate documentele care sa justifice faptul ca ceea ce reclama este intemeiat. De multe ori, noi suntem gasiti vinovati de catre petenti pentru ca nu putem aplica legea in unele cazuri, nu putem sanctiona firmele de telefonie asa cum cer petentii, intrucat nu ne permite legea privind protectia consumatorilor, sa facem asta. Noi redirectionam la institutiile abilitate reclamatiile ce nu le putem solutiona", au declarat reprezentantii CJPC Iasi.

Citeste si : Oricine poate fi in locul acestui iesean! A crezut ca innebuneste cand a auzit raspunsul primit de la Telekom

Telekom, amendata cu 15.000 de lei

Printre firmele reclamate de ieseni au fost Telekom, Orange sau Vodafone. Neregulile reclamate de ieseni in acest an au fost nerezilierea contractului la cerere, calitatea slaba a semnalului la telefonia mobila, informarea cu privire la suma de plata, informarea incompleta cu privire la clauzele contractuale, prelungirea in mod abuziv a contractului, factura telefonica incarcata, convorbiri neefectuate si costuri suplimentare, intarzierea remedierii defectiunilor in telefonia fixa, cartele telefonice nevalide, eroare cod, credit deja consumat.

Aproape jumatate dintre reclamatii au vizat aspecte privind derularea contractelor încheiate în scris cu operatorii, în timp ce nemultumirile legate de calitatea serviciilor de comunicatii s-au dublat comparativ cu anul 2016. Unul dintre clientii operatorului de telefonie mobila a avut parte de multi nervi dupa ce a achizitionat un telefon de la Telekom.

Dupa mai multe incercari in care a solicitat reparatia telefonului, inlocuirea lui sau returnarea banilor, a depus reclamatie la CJPC Iasi. Comisarii din cadrul institutiei au verificat cele reclamate si au ajuns la concluzia ca Telekom a incalcat legea. Pentru neregulile gasite, firma Telekom a fost sanctionata cu o amenda in valoare de 15.000 de lei.


Daca ti-a placut articolul, te asteptam si pe pagina de Facebook. Avem si Instagram.

protectia consumatorilor telefonie mobila fixa sesizari cjpc iasi
Distribuie:  

Realitatea.net

Din aceeasi categorie

Site-ul bzi.ro nu raspunde pentru opiniile postate in rubrica de comentarii, responsabilitatea formularii acestora revine integral autorului comentariului.

Mica publicitate

© 2017 - BZI.ro - Toate drepturile rezervate
Page time :0.1331 (s) | 22 queries | Mysql time :0.013554 (s)