News Flash:

In vreme de criza, atentie la stres!

7 Noiembrie 2009
613 Vizualizari | 0 Comentarii
In vreme de criza atentie la stres
Afisat la 15:44

Sefii trebuie sa aiba grija ca, in perioade de stres prelungit, sa lase timp angajatilor pentru pauze si sa le dea zile libere, pentru ca acestia sa nu aiba probleme psihice si sa nu le scada performantele, avertizeaza specialistii. Principala cauza pentru care angajatii au probleme psihice este managementul prost, anunta Institutul National pentru Sanatate si Excelenta Clinica din Marea Britanie, aratand ca aproape 28 de miliarde de lire sterline sunt cheltuite pentru rezolvarea problemelor care apar din cauza stresului la locul de munca.

Masuri simple, cum ar fi feed-back-ul pozitiv, flexibilitatea si acordarea de zile libere pot reduce cu aproape o treime costurile, potrivit specialistilor. Institutul mai recomanda investitiile in trainingul managerilor si monitorizarea angajatilor pentru dezvoltarea carierelor. "Nu poti sa supraestimezi importanta unei afirmatii de tipul `bravo, ai facut treaba buna`, insa de cele mai multe ori sefii nu spun asta. Ei iti vor spune cand nu faci ceva bine, insa nu te lauda cand faci ceva bine", spune profesorul Cary Cooper, expert in psihologie la locul de munca, de la Universitatea Lancaster.
Distribuie:  

Realitatea.net

Din aceeasi categorie

Site-ul bzi.ro nu raspunde pentru opiniile postate in rubrica de comentarii, responsabilitatea formularii acestora revine integral autorului comentariului.

Mica publicitate

© 2017 - BZI.ro - Toate drepturile rezervate
Page time :0.3511 (s) | 24 queries | Mysql time :0.212986 (s)