Mihai Constantinescu este in stare critica! Are nevoie urgent de sange

17 Iunie 2019
438 Vizualizari | 0 Comentarii
EUR: 4.7204 RON (-0.0027)
USD: 4.2231 RON (+0.0128)
Mihai Constantinescu

Starea de sanatate a lui Mihai Constantinescu este tot mai grava. Artistul are mare nevoie de sange. Colegii sai, artistii s-au unit, iar marti vor merge la Spitalul Floreasca pentru a dona sange si pentru a-l tine in viata pe marele artist, anunta Romania TV. Rugaciuni pentru un miracol in cazul indragitului artist Mihai Constantinescu. Prietenii ii transmit continuu mesaje sotiei care nu se dezlipeste de patul artistului. Mihai Constantinescu a fost reconectat la aparate, dupa noi probleme respiratorii, potrivit Romania TV. Timp de 5 zile, artistul fusese lasat de medici sa respire singur. Mihai Constantinescu, in varsta de 73 de ani, a fost dus la Spitalul Floreasca din Capitala pe 13 mai, in urma unui stop cardio-respirator, el fiind internat in unitatea spitaliceasca de aproape o luna.

Mihai Constantinescu a iesit din coma, la 28 de zile de la infarct. Care e starea lui acum

Mihai Constantinescu si-a anulat in luna martie cateva concerte din cauza starii de sanatate, fiind cunoscut de multa vreme cu probleme cardiace. In anul 2008, Mihai Constantinescu a fost supus unei interventii chirurgicale la Sectia Clinica Chirurgie Cardiovasculara din cadrul Institutului de Boli Cardiovasculare si Transplant Targu Mures, cu diagnosticul stenoza aortica stransa, cardiopatie valvulara, insuficienta mitrala gradul 3/4, insuficienta tricuspidiana gradul 2, hipertensiune pulmonara medie. In anul 2017, artistul a fost supus unei noi interventii chirurgicale, dupa ce valva mitrala a avut o disfunctie.

mihai constantinescu grava artistii spitalul floreasca sange

RomaniaTV.net

© 2019 - BZI.ro - Toate drepturile rezervate