Magazin

Candy Crush nu mai e un trend global

Publicat: 13 aug. 2014
1
Cel mai popular joc al companiei King Digital Entertainment, Candy Crush Saga, a fost descarcat de peste 500 de milioane de ori de la lansarea sa, in 2012. Desi jocul parea un succes de lunga durata, actiunile companiei au inceput sa scada. Dupa inchiderea sedintei bursiere de marti, actiunile companiei britanice au scazut cu 26%.
KING, asa cum este listata compania la Bursa de la New York, lucreaza la dezvoltarea unor noi jocuri precum Pyramid Solitaire Saga, incercand astfel sa nu faca greseala celor de la Zynga, care s-au bazat aproape in totalitate pe jocul FarmVille.
„Veniturile obtinute de Candy Crush in trimestrul doi din 2014 au scazut mai mult decat ne asteptam. Celelalte jocuri nu au inregistrat cresterile pe care le stimam si nu au reusit sa compenseze declinul Candy Crush”, a declarat directorul general al companiei, Riccardo Zacconi.
In trimestrul doi al anului 2014, venitul ajustat al companiei a urcat cu 29%, la 593,5 milioane de dolari, in comparatie cu aceeasi perioada a anului 2013, in timp ce analistii se asteptau la 605,7 milioane de dolari, sustine un comunicat Agerpres.
Citeste si:Aplicatie de „AGATAT”
 




Adauga un comentariu