News Flash:

Control financiar la RATC

28 Februarie 2002
1531 Vizualizari | 0 Comentarii
•Primarul a ordonat un control finaciar de urgenta la RATC •Principalele suspiciuni ale lui Simirad sunt legate de cheltuielile Regiei cu combustibilul Pierderile de 25 de miliarde de lei inregistrate de RATC la nivelul anului trecut au determinat o verificare la sange a evidentelor contabile ale Regiei. Acest deficit din buget, este cauzat, in principal, de randamentul slab al autobuzelor, care consuma o cantitate mare de combustibil. De altfel, aceasta situatie a fost sesizata chiar de inginerii Regiei, care au propus unele masuri de reducere a consumului de combustibil. Hotararea a fost aprobata chiar de directorul unitatii si a constat in modificarea cantitatii zilnice de motorina pe care au primit-o soferii . Aceasta a fost posibila prin modificarea coeficientului de drum de la1 la 0,9, realizandu-se economia la motorina. Decizia a produs unele economii dar a provocat si nemultumirea angajatilor. Desi nemultumiti, angajatii si-au putut desfasura activitatea fara perturbari. In conditiile in care concurenta reprezentata de maxi-taxi are in dotare masini mult mai rapide si reuseste sa atraga de la an la an un numar din ce in ce mai mare de calatori, Simirad crede ca RATC si-a taiat singura craca de sub picioare, cumparand combustbil la un pret mult mai mare decat preturile practicate de benzinarii la pompa, revanzand-o apoi la pretul normal de pe piata, prin benzinariile pe care le detine Regia."Daca au cumparat motorina scumpa si au revandut-o mult mai ieftin, avem un caz penal. Nu va mai fi nevoie sa-l demit eu pentru ca probabil va fi arestat", a declarat primarul Constantin Simirad. Primarul este decis sa ceara demiterea directorului RATC, Petru Garlea, la urmataorea sedinta a Consiliului Local si tot atunci sa se aprobe un plan de restructurare a unitatii de transport in comun. "Este clar ca la RATC, de cativa ani de zile, managementul este foarte prost. Odata cu demiterea lui Garlea, vom desparti Regia in doua societati. Una care sa aiba ca obiect de activitate transportul elctric, iar cealalta sa mearga pe transportul cu combustibil lichid. Noi avem in vedere protejarea si dezvoltarea transportului electric. Autobuzele vor ramane in concurenta cu maxi-taxi. Treaba lor cum o sa se descurce", a declarat Simirad. Constantin MAZILU Doriana SAMATARU
Daca ti-a placut articolul, te asteptam si pe pagina de Facebook. Avem si Instagram.
Distribuie:  

Realitatea.net

Din aceeasi categorie

Site-ul bzi.ro nu raspunde pentru opiniile postate in rubrica de comentarii, responsabilitatea formularii acestora revine integral autorului comentariului.

Mica publicitate

© 2017 - BZI.ro - Toate drepturile rezervate
Page time :0.1245 (s) | 22 queries | Mysql time :0.013433 (s)