News Flash:

Campanie de succes la Iulius Mall

9 Martie 2009
975 Vizualizari | 0 Comentarii
Campanie de succes la Iulius Mall
Initiata in urma cu o saptamana, campania "Castigi 50 de lei la fiecare 150 lei cumparaturi" a adus multe surprize celor care au ales sa-si faca cumparaturile in magazinele din Iulius Mall. Campania s-a bucurat de un succes deosebit, astfel incat reprezentantii mallului au trebuit sa ii anunte incheierea cu o saptamana mai devreme fata de data stabilita initial. Cele peste 4 mii de taloane disponibile pentru cumparatori s-au dat ca painea calda. La achizitii de 150 lei, clientii au primit cadou un talon razuibil in valoare de 50 lei, iar cumparaturile au putut aduce noi cumparaturi sau un cadou discret pentru persoana iubita. "Suntem deosebit de incantati de modul in care a decurs aceasta campanie conceputa pentru cumparatorii fideli. In numai o saptamana, toate taloanele puse la dispozitie au fost date clientilor care au facut achizitii de peste 150 lei. Pentru weekend, am fost nevoiti sa suplimentam numarul de taloane razuibile", a declarat Ovidiu Galan, Marketing Manager al Iulius Mall. Concept nou in Romania, campania "Castigi 50 de lei la fiecare 150 lei cumparaturi" a demonstrat ca iesenii sunt mari amatori de cumparaturi, ca pun foarte mult accent pe raportul calitate - pret si ca apreciaza ofertele deosebite care ii ajuta sa faca cumparaturi inteligente. Ofertele tentante ale magazinelor din mall i-au scos din case pe ieseni indiferent de vreme, traficul de vizitatori crescand in mod deosebit in ultima perioada. "Iulius Mall cauta noi si noi oportunitati pentru a da o noua dimensiune conceptului de shopping. Datorita succesului neasteptat pe care l-a inregistrat aceasta campanie, vom relua sirul surprizelor similare cu ocazia sarbatorilor de Paste", a mai adaugat Ovidiu Galan. Inca de la inaugurarea sa, in anul 2000, Iulius Mall Iasi a venit cu noi concepte de shopping, special concepute pentru a schimba perceptia publicului asupra ideii de cumparaturi si pentru a o integra activ in dinamica activitatilor de dining si entertainment (restaurant si distractie-n.r.), specifice marilor centre comerciale de tip mall.
Distribuie:  
Incarc...

Realitatea.net

Din aceeasi categorie

Site-ul bzi.ro nu raspunde pentru opiniile postate in rubrica de comentarii, responsabilitatea formularii acestora revine integral autorului comentariului.

Mica publicitate

© 2017 - BZI.ro - Toate drepturile rezervate
Page time :0.2000 (s) | 22 queries | Mysql time :0.018483 (s)

loading...