News Flash:

Ce mai gasca „teutona“!

5 August 2010
549 Vizualizari | 0 Comentarii
Cat de usor pot face bani unii! “Naivitatea” primarilor vasluieni, ca sã folosim un termen exagerat de elegant, a bãgat în conturile unei firme bucurestene cateva miliarde bune de lei vechi pentru… mai nimic! In 2006 si 2007, SVS City Media Bucuresti a semnat contracte cu 52 de primãrii vasluiene în cadrul proiectului “Marketing rural în limba germanã”. Cu promisiunea cã localitãtile lor vor fi promovate în tot spatiul de limbã germanã din Uniunea Europeanã si, astfel, vor trezi interesul investitorilor, cele 52 de primãrii au virat fiecare în conturile firmei între 50 si 150 de milioane de lei vechi. Rezultatul proiectului a fost o… brosurã. Publicatã inclusiv pe internet, aceasta fãcea o prezentare de cateva randuri fiecãrei comune, avand atasatã si o pozã “reprezentativã”. Vã reamintim, ieri, ziarul nostru a prezentat cazul comunei Cretesti. In brosurica “teutonã”, alãturi de cateva randuri descriptive, care ar fi trebuit sã le starneascã germanilor apetitul pentru afaceri în aceastã zonã, era publicatã fotografia unei fantani “în care s-a înecat un caine”. Cat despre investitori… picior de neamt nu a cãlcat prin comunele vasluiene în ultimii ani…

In anul 2007, judetul Vaslui a fost promovat “intens” în întreg spatiul de limbã germanã al Uniunii Europene. Ca urmare a acestei curajoase si de bun augur campanii, în care s-au implicat nu mai putin de 52 de primãrii din judetul nostru, investitorii germani si-au gãsit cel mai potrivit loc pentru a-si dezvolta micile (sau marile) afaceri. Investitiile sunt imposibil de mentionat, din cauza diversitãtii si amplorii lor, astfel cã, la doi ani de la aceastã campanie de promovare, primarii nici mãcar nu îsi mai aduc aminte de visul frumos pe care l-au trãit.

Vin specialistii!

Incepand cu anul 2006, prin primãriile din judetul Vaslui au început sã aparã tot felul de specialisti si fabricanti de branduri. Ulterior, toti s-au dovedit doar niste vanzãtori de iluzii. Demersurile lor, bine intentionate, nu s-au concretizat. Specialistii s-au prezentat în fata primarilor nostri drept experti în marketing ai unei mari firme cu acoperire europeanã, care, din fericire pentru ei, avea reprezentantã si în Bucuresti. De mentionat cã firma SVS City Media Bucuresti chiar existã si, din prezentarea pe care si-o face pe siteul propriu, credem cã este o societate respectabilã. Din prezentarea (în limba englezã) pe care si-o face pe siteul propriu rezultã cã se ocupã de “activitãti de marketing pe piata Europei Centrale si de Est”. Impresionati au fost si primarii vasluieni, atat de prezentarea pe care si-au fãcut-o reprezentantii firmei, cat mai ales de oferta extrem de atractivã pentru comunele lor: înfrãtiri cu localitãti din spatiul german al UE, proiecte si parteneriate si, ca rezultat concret, investitii si dezvoltare economicã pentru localitãtile lor. Deloc de neglijat este însã un alt gen de informatii, care, mai mult ca sigur, i-au “impresionat” si mai mult pe primari: societatea avea o “recomandare” foarte puternicã din partea unor politicieni locali influent i… Dar primarii vasluieni s-au dovedit a fi si mai “impresionabili” cand a venit vorba despre niscaiva plãceri personale: cãlãtorii, excursii, vizite. Toate acestea au fost incluse în pachetul care urma sã fie contractat. Din nefericire pentru primari, doar verbal.
(Sursa - Monitorul)
Distribuie:  
Incarc...

Realitatea.net

Din aceeasi categorie

Site-ul bzi.ro nu raspunde pentru opiniile postate in rubrica de comentarii, responsabilitatea formularii acestora revine integral autorului comentariului.

Mica publicitate

© 2017 - BZI.ro - Toate drepturile rezervate
Page time :0.3010 (s) | 24 queries | Mysql time :0.092788 (s)

loading...