News Flash:

Domo a vandut unui client o combina frigorifica defecta

5 August 2005
756 Vizualizari | 0 Comentarii
•Cumparatorul a constatat ca, la doua luni de la achizitionarea combinei frigorifice, aceasta s-a defectat, deoarece avea o fisura la filtru •Directorul OPC sustine ca magazinul este obligat prin lege sa inlocuiasca produsul defect •Maricica Vartolomei a fost informata de reprezentantii Domo ca nu-i vor schimba aparatul daca reprezentantii service-ului nu solicita acest lucru

Un iesean a constatat ca, dupa ce a cumparat o combina frigorifica Electrolux ERB 4015 de la SC Domo Retail SA, magazinul aflat in Iasi pe bulevardul Independentei, aceasta avea un viciu ascuns si nu racea. Aparatul electrocasnic a fost achizitionat in luna mai, in rate, si are o valoare de 27 milioane lei, cu dobanda inclusa. Cumparatorul, Maricica Vartolomei, din Iasi, sustine ca l-a rugat pe vanzator sa faca o proba la combina frigorifica timp de doua ore pentru a vedea starea de functionare a acesteia. Femeia a revenit la magazin dupa doua ore, iar vanzatorul s-a scuzat spunandu-i ca a uitat sa puna in functiune aparatul. Proba a fost facuta pe o perioada de jumatate de ora, dupa care combina a fost livrata. Dupa doua luni de la achizitie, combina frigorifica s-a defectat, iar Maricica Vartolomei a fost nevoita sa apeleze la service-ul indicat in certificatul de garantie. Reprezentantul de la SC Service Nil SRL s-a deplasat la domiciliul femeii si a constatat ca aparatul avea un viciu ascuns, fisura la filtru, lucru mentionat si in documentul incheiat de acesta la finalizarea defectiunii. "Era singura combina frigorifica din magazin. Nu mi-am inchipuit nici o clipa ca poate fi defecta. Nici macar nu am primit-o cu ambalaj. Dupa doua luni, combina nu mai functiona. Nu mai racea. Am sunat trei zile la service ca sa vina cineva sa remedieze defectiunea. Cei de la magazin mi-au spus ca imi schimba aparatul doar daca asa spune service-ul. I-am rugat sa-mi faca o proba de doua ore ca sa vad cum functioneaza, iar cei de la magazin au pus-o in functiune doar jumatate de dora, timp in care nu am putut sa-mi dau seama daca era vreo defectiune. De ce consumatorul nu este protejat de legi? Dupa ce reprezentantul service-ului a venit acasa a constatat ca era o fisura la filtru si s-a scurs izobutanul. Trebuia sa-mi dea alta combina. De unde stiu ca defectiunea nu va aparea din nou si in alta parte", a declarat Maricica Vartolomei. Directorul Oficiului pentru Protectia Consumatorilor, Marius Bodea, a declarat ieri ca in maximum doi ani de zile de la cumpararea produsului magazinul este obligat, prin lege, sa schimbe aparatul electrocasnic. "Daca s-a constatat un viciu ascuns, magazinul este obligat, prin lege, sa schimbe aparatul clientului. Aceasta se face in maximum doi ani de la achizitionare. Vom verifica si noi sa vedem despre ce este vorba", a declarat Bodea.
Magda OLTEANU
Distribuie:  
Incarc...

Realitatea.net

Din aceeasi categorie

Site-ul bzi.ro nu raspunde pentru opiniile postate in rubrica de comentarii, responsabilitatea formularii acestora revine integral autorului comentariului.

Mica publicitate

© 2017 - BZI.ro - Toate drepturile rezervate
Page time :0.1998 (s) | 24 queries | Mysql time :0.016284 (s)

loading...