Carla Bruni il critica pe premierul Berlusconi

10 Noiembrie 2008
971 Vizualizari | 2 Comentarii
• Carla Bruni-Sarkozy nu a gustat umorul lui Silvio Berlusconi cu privire la tenul lui Barack Obama

Prima doamna a Frantei, Carla Bruni-Sarkozy, s-a declarat bucuroasa ca nu mai are cetatenie italiana, dupa ce a aflat de gluma premierului Italiei, Silvio Berlusconi, cu privire la presedintele ales al Statelor Unite, Barack Obama, cand l-a descris pe acesta drept intotdeauna bronzat.

Nascuta in Italia, Carla Bruni, un model de top devenita cantareata pop, s-a casatorit cu presedintele Frantei, Nicolas Sarkozy, in luna februarie, moment in care si-a pierdut cetatenia italiana, devenind cetatean francez. Intr-un interviu acordat publicatiei franceze Le Journal du Dimanche, prima doamna a Frantei l-a criticat pe Silvio Berlusconi, care l-a descris pe Barack Obama, primul presedinte de culoare al Statelor Unite, drept tanar, chipes si intotdeauna bronzat. "Cand l-am auzit pe Silvio Berlusconi comentand alegerile prezidentiale si glumind pe seama faptului ca Obama este intotdeauna bronzat, mi s-a parut foarte ciudat. Exista persoane care ar minimaliza efectul (comentariului - n.r.), spunand ca este o gluma, dar in urma incidentului ma simt bucuroasa ca, in prezent, sunt cetatean francez si nu italian", a declarat aceasta. Partidele de opozitie din Italia l-au acuzat de asemenea pe Berlusconi ca a discreditat natiunea italiana prin acest comentariu nepotrivit. Berlusconi a reactionat calificandu-i drept imbecili pe cei lipsiti de simtul umorului.