Eveniment-Social

Carrefour a decis, impreuna cu partenerii sociali, cresteri salariale pentru 95% dintre angajatii sai de baza din magazine

Publicat: 11 feb. 2016
1
Decizia, luata impreuna cu sindicatele si reprezentantii angajatilor din magazine, face parte din noua strategie de dezvoltare a unuia dintre cei mai dinamici angajatori din zona de retail din Romania, strategie care se bazeaza pe siguranta, independenta si initiativa angajatilor sai. Carrefour anunta 2016 ca un moment decisiv de crestere, prin extinderea si diversificarea ofertei, serviciilor, dar si infrastructurii de magazine, confirmata si de semnarea acordului de achizitie a societatii Billa Romania. In contextul dinamic si plin de provocari din piata muncii, Carrefour, impreuna cu partenerii sai sociali (Sindicatul Salariatilor din Carrefour / Artima si Federatia Sindicatelor din Comert), considera drept prioritara asigurarea unui mediu de lucru stabil, previzibil, echitabil si competitiv. Cresterile salariale medii, aplicabile incepand cu 1 februarie 2016, variaza intre 16% si 21 %, in functie de strategiile de dezvoltare regionala si sectoriala. 
In plus, Carrefour ofera in continuare salariatilor sai un pachet semnificativ de beneficii care contine: tichete de masa in valoare bruta de aproximativ 197 lei / luna, acordate din prima zi de munca, asigurare de sanatate, prima de vacanta, prime de fidelitate, cupoane de magazin pentru sarbatorile de Pasti, Craciun sau pentru alte evenimente speciale, ajutoare financiare si zile de concediu suplimentare pentru evenimente deosebite din vietile angajatilor. In divizia hypermarket, cresterea salariala de care vor beneficia 95% dintre angajatii de baza din magazine s-a realizat prin semnarea unui act aditional, cu sase luni inainte de expirarea termenilor prezentului contract colectiv de munca.
„Dialogul social in Carrefour este, din punctul meu de vedere, cel mai bun din retailul romanesc. Faptul ca intreaga companie se preocupa de modul in care se intampla acest dialog, de problemele ridicate de angajati, de felul in care acestea sunt rezolvate, conduce la o atmosfera de lucru mult mai buna decat in alte companii. Salut initiativa Carrefour de a demara aceste negocieri la inceput de an. Am ajuns impreuna la un rezultat care ma bucura foarte mult”, a declarat Vasile Gogescu, Presedintele Federatiei Sindicatelor din Comert, la intalnirea cu reprezentantii sindicali si directorii de magazine care a avut loc la finalul lunii ianuarie.
„Este mai bine decat speram. Abia astept sa ajung inapoi in magazin, sa le comunicam si colegilor nostri. Abia astept sa vad pe fetele colegilor mei reactia pe care am avut-o si eu,” a declarat la aceeasi intalnire Nicoleta Olaru, casier la Iasi Felicia si reprezentant sindical al magazinului. In divizia de supermarketuri, desi sindicatul angajatilor nu are reprezentativitate formala, Carrefour s-a intalnit cu delegatii acestuia si cu reprezentanti ai angajatilor. Impreuna au agreat cresteri salariale aplicabile din 1 februarie 2016, cu 6 luni inainte de data la care acestea aveau loc de obicei, cresteri care ating tot aproximativ 95% dintre angajatii de baza din magazine.
„Promisiunile respectate fata de clienti trebuie sa inceapa cu o promisiune respectata fata de angajatii nostri. Cresterile salariale asumate in avans reflecta angajamentul ferm de a dezvolta, diversifica si a creste pe toate palierele, dar si de a ne intari pozitia de lider in domeniul resurselor umane”, a declarat Jean Baptiste Dernoncourt, Director Executiv, Carrefour Romania. „Obiectivele noastre de dezvoltare tin de o echipa unita care sa-si inteleaga viitorul in companie, deoarece curajul si inovatia nu pot exista fara incredere. Consultarea sindicatului si a tuturor partenerilor sociali este un gest de normalitate si responsabilitate”, a continuat el.
„Carrefour a initiat reforme majore in relatia sa cu angajatii actuali si cu cei care-si doresc un loc de munca sigur in cadrul companiei, iar in 2016 vrem sa confirmam ca suntem unul dintre cei mai dinamici angajatori din piata. Siguranta locului de munca, transparenta si flexibilitatea sunt conditii obligatorii pentru a crea un mediu de lucru unde oamenii sa se simta bine, sa fie performanti si sa inoveze. Prin relatia onesta si proactiva cu sindicatele si partenerii nostri sociali vrem sa aratam inca o data colaboratorilor nostri prezenti si viitori ca resursele umane sunt despre si pentru oameni”, a declarat Ana Krasovschi, Director Resurse Umane, Carrefour Romania.




Comentarii
  • De bonurile de masa de ce nu spuneti ca o sa fie personalizate astfel incat sa faci cumparaturi numai de la carrefour.A crescut cu 1 mil si sa faci cumparaturi numai de la ei.Acesta este Marketing.Numai minciuni si cu acest sindicat

Adauga un comentariu