News Flash:

CLEAN IDEAS

29 August 2008
974 Vizualizari | 0 Comentarii
• Interviu cu Tiberiu Groapa, director general al LIMO AZUL SRL
Reporter: Cum a evoluat afacerea LIMO AZUL de la lansarea pe piata si pana in prezent? Tiberiu Groapa: LIMO AZUL este o institutie competenta, operativa, orientata catre client, avand ca domeniu de activitate, in special, importul materialelor de constructii, finisajelor, fatadelor de cladiri. Am pornit la drum in 2006 cu o echipa formata din 3 persoane. Se implinesc 2 ani si, avand prilejul sa privesc in urma, cred ca rezultatele sunt pe masura muncii si implicarii echipei pe care am reusit sa o formez. Rep.: Care au fost obiectivele si actiunile de business pe care le-ati stabilit pentru a atinge un anumit nivel al afacerii? T.G.: Obiectivele realizate de organizatia noastra pana in prezent sunt: - orientarea activitatilor catre achizitii de produse, servicii sau lucrari; - semnarea unor contracte de livrare cu importante firme de constructii din Romania; - implementarea sistemului de management integrat si certificarea SR EN ISO 9001. Un alt obiectiv a fost crearea brandului LIMOBOND (panou aluminiu compozit) ce are ca prima caracteristica mentinerea unor produse si servicii de calitate. Ne-am specializat, de asemenea, in prelucrarea granitului pentru finisaje (trepte, pavaje, borduri). Am reusit sa ajungem la un nivel maxim de cunoastere in domeniul placarilor cu sticla laminata. Ne-am adus aportul si pe piata publicitara atat prin panourile LED, LCD, cat si prin materiale publicitare personalizate. Pe langa acestea, se adauga diverse produse din domeniul constructiilor. Sa nu uitam ca materialele de constructii sunt produse cu o perioada lunga de viata si noi suntem interesati ca produsele noastre sa se promoveze singure in timp, prin modul in care se vor comporta. Rep.: Care sunt principiile de business pe care incercati sa le aplicati si de la care nu doriti sa va abateti? T.G.: Principiile de baza ale organizatiei noastre sunt: - Asigurarea si garantarea calitatii serviciilor furnizate de catre organizatia noastra, avand la baza prevederile legale in vigoare; - Imbunatatirea continua a calitatii, prin programe care sa permita fiecarui angajat sa-si indeplineasca corect sarcinile; - Dezvoltarea sentimentului de incredere si a spiritului de echipa in vederea atingerii obiectivelor stabilite. Rep.: Ce actiuni veti intreprinde in perioada urmatoare? T.G.: Urmarim participarea la expozitii nationale si internationale in vederea promovarii produselor noastre, promovarea standardelor si a aplicarii lor pentru cresterea competitivitatii companiei, construirea unui sediu modern de prezentare a produselor comercializate de noi, realizarea de parteneriate cu alte institutii din tara si strainatate.
Daca ti-a placut articolul, te asteptam si pe pagina de Facebook. Avem si Instagram.
Distribuie:  

Realitatea.net

Din aceeasi categorie

Site-ul bzi.ro nu raspunde pentru opiniile postate in rubrica de comentarii, responsabilitatea formularii acestora revine integral autorului comentariului.

Mica publicitate

© 2017 - BZI.ro - Toate drepturile rezervate
Page time :0.3200 (s) | 22 queries | Mysql time :0.210038 (s)