News Flash:

Vatmanul gasit de anchetatori nevinovat ramane sanctionat de conducerea Regiei

13 Iunie 2006
579 Vizualizari | 0 Comentarii
• Vatmanul implicat in accident nu va conduce niciodata un tramvai • Maricel Gherca, directorul de la RATP, a declarat ca in cazul accidentelor in care soferii sau vatmanii sunt absolviti de orice vina, dar se constata ca respectivul incident putea fi evitat, acestia primesc sanctiuni


Sefii Regiei de Transport sunt intransingenti in ceea ce priveste vatmanul implicat in accidentul din fata blocului Tarom. Desi acesta a fost gasit nevinovat de procurorii care au anchetat accidentul, acesta nu va mai ajunge sa conduca un tramvai. Maricel Gherca, directorul de la RATP, a declarat ca in cazul accidentelor in care soferii sau vatmanii sunt absolviti de orice vina, dar se constata ca respectivul incident putea fi evitat, acestia primesc sanctiuni. "In primul rand, nu am primit un raspuns oficial cu privire la neinceperea urmaririi penale a vatmanului. In orice caz, cand este vorba de un accident in care soferul sau vatmanul meu este achitat, dar se constata ca se putea evita, el este sanctionat", a declarat Gherca. Conform reprezentantilor Regiei, Adrian Afrasinei, vatmanul inculpat, a fost retrogradat in functie, in acest moment fiind controlor pe mijloacele de transport in comun. In ceea ce priveste accidentul din fata blocului Tarom, care se putea transforma intr-o adevarata tragedie, conducerea RATP a sustinut de cate ori a avut ocazia ca vina apartine vatmanului care a exploatat necorespunzator vagonul. Conducerea Regiei de Transport a mai adaugat ca odata ce va fi primit un raspuns oficial din partea anchetatorilor cu privire la cauzele accidentului se va recurge si la o ancheta proprie si, in functie de rezultate, vor fi luate masuri. Trebuie mentionat ca raportul expertizei a aratat foarte clar ca defectiunea a aparut la sistemul de franare al tramvaiului, respectiv la doua suruburi din acest sistem, care s-au fisurat din cauza uzurii excesive. La acel moment, prof. dr. Radu Gaiginschi, cel care a facut expertiza tehnica, a aratat ca acest gen de defectiuni nu prea pot fi evitate, mai ales din cauza uzurii excesive la care sunt supuse aceste tramvaie. Tramvaiul tip GT4 implicat in accident era fabricat in anul 1962.
Distribuie:  

Realitatea.net

Din aceeasi categorie

Site-ul bzi.ro nu raspunde pentru opiniile postate in rubrica de comentarii, responsabilitatea formularii acestora revine integral autorului comentariului.

Mica publicitate

© 2017 - BZI.ro - Toate drepturile rezervate
Page time :0.4823 (s) | 22 queries | Mysql time :0.370934 (s)

loading...