Actualitate

Atentie maxima! O noua teapa marca eMAG? Un iesean a fost adus la disperare dupa ce a platit in avans pentru o combina frigorifica

Publicat: 18 feb. 2019

@ Cel mai mare retailer online din Romania continua sa isi ridice clientii in cap din cauza problemelor intalnite la furnizarea produselor comandate @ Dupa avalansa de reclamatii facute in perioada Black Fiday, un nou val de reclamatii ale clientilor sunt indreptate impotriva eMAG din cauza timpilor de asteptare si a stricaciunilor intalnite la produse @ Un client care a cumparat o combina frigorifica inca de anul trecut a fost purtat pe drumuri pana a fost adus la disperare, iar in cele din urma s-a ales cu un produs avariat @ Incercarile reprezentantilor eMAG de a se impaca cu clientii tepuiti nu au succes in majoritatea cazurilor in care oamenii renunta definitiv la a mai cumpara produse de pe aceasta platforma transformata de ceva vreme intr-una de e-commerce

Se pare ca lucrurile nu s-au linistit inca dupa haosul din perioada Black Friday in care numerosi clienti ai eMAG au fost pur si simplu tepuiti dupa ce au comandat produse de pe cea mai mare platforma de cumparaturi online din Romania. Desi agitatia reducerilor a trecut, in situatii nefaste sunt pusi si in momentul de fata cei care fac cumparaturi online si achita in avans produsele comandate.

Citeste si: Tepe pe banda rulanta la eMAG: Clientii au ramas si cu banii dati, dar si fara produsul cumparat

Asa s-a intamplat si cu Ovidiu F., care a comandat inca din luna decembrie a anului trecut o combina frigorifica de pe eMAG. Dupa o luna de asteptare, vazand ca produsul platit in avans nu i-a fost livrat, acesta a umblat dintr-o parte in alta pentru a afla ce s-a intamplat. Dupa nenumarate telefoane, a descoperit insa ca produsul a fost returnat in depozit din motive "necunoscute", dupa cum i-au comunicat reprezentantii eMAG.

Citeste si: Mare atentie la ce cumparati! Un specialist IT avertizeaza! eMAG vinde produse second-hand la pret de produse noi. Ti se poate intampla si tie

"Comanda plasata pe 23 decembrie 2018 e pierduta in neant. Pe 23 ianuarie 2019, dupa indelungi telefoane date la curier si eMAG, am reusit sa aflu ca produsul s-a intors in depozitul eMAG din motive «necunoscute», in conditiile in care comanda a fost platita online cu card bancar. A fost creata o noua comanda care a asteptat discount (din spusele operatorului eMAG urma sa se rezolve tot in aceeasi zi). In data de 29 ianuarie 2019, comanda era in acelasi stadiu. Dupa alte telefoane si explicari de situatie la toti operatorii in parte, am reusit intr-un final sa rezolv situatia astfel incat sa primesc produsul pe care eu il asteptam rabdator de peste o luna de zile, in data de 5 februarie 2019", a povestit Ovidiu F.

Citeste si: Bataie de joc marca eMAG. Este incredibil ce a patit o ieseanca care si-a comandat electronice de pe internet. S-a ajuns intr-o situatie revoltatoare

A asteptat cateva luni sa primeasca un produs avariat

Faptul ca a asteptat atat de mult pentru livrarea produsului platit in avans nu l-a deranjat atat de mult pe clientul eMAG, asa cum l-a deranjat faptul ca acea combina frigorifica a ajuns la destinatar cu prezentarea "produs cu carcasa usor deformata", iar in realitate avea urme puternice de lovituri.

"Produsul comandat initial era din categoria resigilate, cu descrierea «produs ca nou», cu ambalajul original desfacut si deteriorat. Ca teapa sa fie completa, am primit un produs cu «carcasa usor deformata pe lateral dreapta», lucru pe care am reusit sa il identific abia dupa ce a fost emisa factura, dar acea «usoara deformare» este de fapt o lovitura, nicidecum deformare (dovada in pozele atasate). Dupa aproximativ 24 de ore, cand voiam sa il bag in priza, surpriza, cablul era deteriorat si stecherul cu pini rupti", a mai explicat Ovidiu F.

Reprezentantii eMAG nu au oferit un punct de vedere pana la inchiderea editiei.

Reamintim faptul ca mai multe platforme online, printre care si eMAG.ro, ofera posibilitatea tertilor sa vanda produse pe site-ul lor, asta in schimbul unor comisioane.





Comentarii
  • foarte bine a patit,doar prostii fara minte dau avans,noi daca ne ducem la emag,altex,domo,media-galaxy,….si cerem in avans produsul,ni se dă? nu,plata pe loc sau credit,nu frate la noi in romania,oameni care se cred cineva,dau bani in avans si dupa aia se behăie,lasa sa behăie acu

Adauga un comentariu