News Flash:

De ce avem nevoie de arginina si in ce alimente o gasim.

12 Octombrie 2018
1036 Vizualizari | 0 Comentarii
Newsletter
BZI Live Video Divertisment
Video Monden
Muzica Populara Curs valutar
EUR: 4.6667 RON (-0.0010)
USD: 4.0359 RON (+0.0018)
Horoscop
berbec
taur
gemeni
rac
leu
fecioara
balanta
scorpion
sagetator
capricorn
varsator
pesti
Seminte

Arginina este un aminoacid esential la copii – la varste mici nu poate fi produs in organism si trebuie obtinut exclusiv prin aport extern), iar in cazul adultilor este un aminoacid semiesential (poate fi produs in organism, dar in cantitate insuficienta si necesita si aport alimentar). Exista trei tipuri de aminoacizi: acizii semi-esentiali, pe care organismul ii produce si ii absoarbe din surse externe; acizi esentiali, pe care organismul nu ii produce si acizii non-esentiali, pe care organismul ii produce si nu trebuie sa ii completeze prin absorbtieAceasta substanta sustine functiile hepatice, cardiovasculare si renale.

Sustine eliberarea hormonului de crestere ce stimuleaza, in copilarie cresterea, iar la maturitate regenerarea si refacerea tesuturilor; ajuta la formarea oxidului nitric care dilata, relaxeaza si mentine elasticitatea vaselor sangvine cu efect pozitiv in: reglarea nivelului tensiunii arteriale, imbunatatirea circulatiei periferice si oxigenarea muschiului cardiac. De asemenea, amelioreaza disfunctiile erectile. Diferitele tipuri de carne, produse lactate, seminte si fructe cu coaja lemnoasa contin arginina. Iata care sunt alimentele cu un continut ridicat de arginina:

Motive pentru a consuma fistic in fiecare zi

1. Nuci si seminte. Sunt o sursa importanta de arginina. Semintele de dovleac au o concentratie mare – o ceasca de seminte uscate de dovleac asigura 6,905 grame de arginina. O alta sursa buna de arginina sunt semintele de pepene verde – o ceasca furnizeaza 5,289 g. Si semintele de susan sunt, de asemenea, o buna sursa de arginina, furnizand 4,875 g pe cana. Multe tipuri de nucifere contin arginina: nuci – 4,522 pe ceasca, migdale – 3,525 g, seminte de pin – 3,258 g. Consumati-le in stare cruda. 2. Carne. Este o sursa completa de proteine ​​deoarece include toti aminoacizii necesari organismului, inclusiv arginina. Una dintre cele mai bune surse de arginina este carnea alba, in special pieptul de curcan. Urmatoarele produse din carne asigura cantitati mari de arginina: pui, cotletul de porc, carnea de vita.

3. Leguminoase. Nautul, de exemplu, este o sursa excelenta de proteine ​​si ofera o cantitate mare de arginina. Dar si alte leguminoase stau bine la acest capitol: soia ofera o alternativa buna la carne ca o sursa de arginina – o ceasca de soia contine 5,865 g de aminoacid; arahidele crude – 4.567 g arginina pe ceasca. 4. Algele marine. Sunt un aliment sanatos care ofera niveluri ridicate de arginina. O ceasca de alge marine uscate contine 4,645 g de arginina.

Daca ti-a placut articolul, te asteptam si pe pagina de Facebook. Avem si Instagram.

arginina aminoacid esential varste mici organism stimuleaza
Distribuie:  

Realitatea.net

RomaniaTV.net

Din aceeasi categorie

Site-ul bzi.ro nu raspunde pentru opiniile postate in rubrica de comentarii, responsabilitatea formularii acestora revine integral autorului comentariului.

Mica publicitate

© 2018 - BZI.ro - Toate drepturile rezervate
Page time :0.1453 (s) | 21 queries | Mysql time :0.015294 (s)