News Flash:

Papusarul Abalasei si marionetele sale

7 Mai 2004
1314 Vizualizari | 0 Comentarii
•Neculai Abalasei a ajuns in functia de director al Regiei Autonome de Transport Electric in Comun folosindu-se de oamenii pe care apoi, pentru a-i recompensa, i-a numit in functii importante •Pentru a ajunge in aceasta functie, Abalasei a provocat plecarea a doi directori

Lucrarile pe care angajatii de la Regia Autonoma de Transport Electric in Comun (RATEC) le efectueaza la liniile de tramvai din oras sunt dirijate de catre directorul Neculai Abalasei si finul sau de cununie, inginerul sef Cristian Stoica. Traseul parcurs de acest personaj nu-i demonstreaza experienta in controlul asupra starii tehnice a liniilor, tramvaielor, troleelor, autobuzelor si a firului contact. Un argument in acest sens este faptul ca Abalasei a ignorat proiectul facut de catre SC Habitat Proiect SA, care prevedea aplicarea de pavele si piatra sparta intre sinele de tramvai, solutie care ar fi permis o dispersie mai buna a vibratiilor produse de tramvaie in momentul in care circula pe sine. Cu toate ca specialistii in constructii sustin aceasta solutie, directorul Abalasei, impreuna cu finul sau, prefera sa o ignore si sa toarne beton intre linii, fortand linia sa devina rigida si sa transmita vibratiile in lateral, existand in acest fel posibilitatea distrugerii acesteia, punand astfel in pericol viata iesenilor.

Planul diabolic

Dorinta cea mai mare a lui Neculai Abalasei a fost de a ajunge director general al RATEC. Pentru ca nu putea face acest lucru direct, a inceput sa urzeasca un plan diabolic pentru a-l indeparta pe directorul de atunci al RATC, Constantin Cuza. In acest sens, Abalasei a inceput sa aduca in interiorul Regiei oameni pe care ii putea manipula dupa bunul plac, cointeresandu-i prin oferirea de locuri de munca si posturi importante. Printre persoanele pe care le-a angajat, fara ca acestea sa dea vreun concurs, s-au numarat finul sau, Cristian Stoica, nora sa, Simona Abalasei, si Mihai Adrian, purtator de cuvant al Regiei. Singurul merit al lui Cristian Stoica este faptul ca este finul de cununie al lui Neculai Abalasei. Din informatiile pe care le detinem, acesta nu a dat nici un fel de concurs atunci cand a venit la RATC. Pentru a nu trezi suspiciuni, Abalasei, care pe acea vreme indeplinea functia de inginer - sef, si-a angajat finul la Serviciul Tehnic, unde urma sa se ocupe de diverse actiuni lipsite de responsabilitate. Mentionam ca, la acea data, seful serviciului tehnic era Stelica Malic, actualul inginer - sef de la SC Autobuzul SA. Din cauza incompetentei de care a dat dovada, Malic a fost demis, iar in locul sau a fost numit, prin intermediul lui Abalasei, Cristian Stoica. Pentru a-si indeplini visul de a ajunge director, Neculai Abalasei, impreuna cu finul sau, au spart sindicatul TESA, condus la acea perioada de Ilie Ilie, si l-au inlaturat pe acesta din functia de lider. Folosindu-se de planuri oculte, acesti oameni au determinat plecarea directorului Constantin Cuza de la conducerea RATEC.

Scenarii

La numirea lui Petru Garlea in functia de director, Neculai Abalasei a fost propulsat in functia de inginer sef. Cristian Stoica si Neculai Abalasei au facut in asa fel incat au castigat increderea lui Garlea. Ulterior, directorul Regiei avea sa intampine greutati cu sindicatele. In conditiile in care clica lui Abalasei avea acces la date secrete stocate in baza de date a Regiei, acesti oameni au inceput sa intoxice opinia publica cu tot felul de scandaluri false, in care Garlea era acuzat de diferite ilegalitati. Drept urmare, Petru Garlea l-a retrogradat pe Cristian Stoica din postul de sef al Serviciului Tehnic, in functia de sef Service Sectia 1 din cartierul Dacia, unde se ocupa de service-ul masinilor inainte ca acestea sa intre la revizia tehnica. Aici l-a prins anul 2001, an in care, in urma scandalurilor urmarite din umbra de Neculai Abalasei, Petru Garlea a parasit functia de conducere. In aceste fel, inginerul sef si-a atins scopul de a deveni directorul general al Regiei. Pentru a-si recompensa oamenii de incredere, noul director l-a transferat pe Cristian Stoica la Hala de Intretinere Troleibuze de la CUG, in functia de sef de punct. In numai doua zile, finul lui Neculai Abalasei avea sa ajunga din nou seful Serviciului Tehnic. Un alt apropiat al directorului RATEC este Mihai Adrian, actualul sef al Serviciului Resurse Umane. Ca si ceilalti, acesta nu a dat nici un concurs pentru a ocupa aceasta functie. A fost angajat doar pentru ca era consilier din partea unui partid politic. Folosindu-se de influenta sa asupra lui Mihai Adrian, Neculai Abalasei si-a angajat nora in functia de psiholog, fara ca aceasta sa dea vreun concurs pe post. Vom reveni cu noi amanunte despre aceasta situatie de la RATEC Iasi.
Gabi COHUT
Distribuie:  

Realitatea.net

Din aceeasi categorie

Site-ul bzi.ro nu raspunde pentru opiniile postate in rubrica de comentarii, responsabilitatea formularii acestora revine integral autorului comentariului.

Mica publicitate

© 2017 - BZI.ro - Toate drepturile rezervate
Page time :0.1900 (s) | 22 queries | Mysql time :0.056285 (s)