News Flash:

EXCLUSIV! Revolutie fara precedent in traficul din Iasi! Soferii nu mai au ce cauta pe linia de tramvai! Decizia a fost luata si ramane batuta in cuie!

17 Iulie 2019
13755 Vizualizari | 49 Comentarii
Newsletter
BZI Live Video Divertisment
Video Monden
Muzica Populara Curs valutar
EUR: 4.7274 RON (0.0000)
USD: 4.2656 RON (0.0000)
Horoscop
berbec
taur
gemeni
rac
leu
fecioara
balanta
scorpion
sagetator
capricorn
varsator
pesti
tramvai

• In municipiul Iasi vor avea loc in cel mai scurt timp o serie de schimbari majore in trafic • Totul tine de transportul public din oras, masura care va revolutiona intreaga circulatie rutiera de pe principalele artere din municipiu • Primele masuri vor intra in vigoare intr-una din cele mai aglomerate zone ale Iasului • Decizia Companiei de Transport Public se va extinde si in alte zone din oras, unde circulatia mijloacelor de transport calatori este ingreunata de soferii teribilisti

Decizie uluitoare, luata in traficul din municipiul Iasi. Masura va revolutiona tot transportul iesean, totul fiind legat de mijloacele de transport public care circula pe arterele principale ale orasului. Initiativa a venit din partea Companiei de Transport Public (CTP) Iasi si urmeaza sa fie pusa in aplicare in cel mai scurt timp posibil. Totul se va face insa treptat, pentru a nu-i bulversa pe conducatorii auto de la bun inceput.

O prima masura vizeaza tocmai unul din cele mai aglomerate cartiere, acolo unde dimineata de dimineata se inregistreaza un trafic ridicat. Decizia vine insa in sprijinul iesenilor care folosesc transportul public si care circula cu tramvaiele, autobuzele CTP, dar si cei care se folosesc de taximetre. Astfel, reprezentantii CTP Iasi au solicitat interzicerea circulatiei autovehiculelor pe liniile de tramvai de pe strada si soseaua Nicolina, cu exceptia mijloacelor de transport public de persoane. Dupa ce s-au inregistrat mai multe incidente in apropierea refugiilor de tramvai, compania de transport a decis sa ceara implementarea unor asemenea masuri.

"Cererea noastra a fost motivata de faptul ca am avut parte de incidente cu unele copertine din statii. A fost, de exemplu, un incident cand o masina de mare tonaj a agatat o copertina dintr-o statie ce a dus la ranirea unui copil care era acolo. Pentru a preintampina pe viitor astfel de incidente, am venit cu propunerea ca masinile sa nu mai circule pe liniile de tramvai, acestea urmand a fi rezervate mijloacelor de transport in comun", a mentionat Cristian Stoica, directorul Companiei de Transport Public Iasi.

Pentru a-i descuraja pe soferi, pe soseaua Nicolina vor fi si echipaje ale Politiei. "Vom implementa aceasta masura in colaborare cu Politia. Vom face marcaje speciale si vom beneficia de ajutorul agentilor de politie. Este necesar sa luam atitudine, pentru a nu mai avea parte de incidente. In acest fel cred ca vom putea si sa fludizam traficul, masura urmand a fi aplicata treptat", a mai spus seful CTP Iasi.

Vezi si: Toti soferii din Iasi sunt vizati de aceste masuri. Traficul de la intrarea in oras va suferi schimbari majore. Decizia a fost deja luata - FOTO

Alta surpriza. Nu se mai parcheaza pe prima banda

O alta decizie luata de autoritatile iesene tine si de interzicerea parcarii autoturismelor pe prima banda de circulatie. Comisia de Circulatie de la primarie a decis ca intre orele 7:00 si 20:00, pe marile bulevarde ale orasului, dar si pe strazile de acces spre aceste artere, sa nu se mai permita parcarea pe prima banda. Astfel, soferii isi vor putea parca masinile pe aceasta parte a strazilor doar dupa ora 20:00, pana la primele ore ale diminetii, conform deciziei luate de autoritatile locale. In cadrul Comisiei de Circulatie s-a decis si implementarea altor masuri in trafic. De acum, soferii vor avea parte si de o semnalizare rutiera pe zona Splai Bahlui Mal Drept, pe Splai Bahlui Mal Stang, dar si pe Soseaua Nationala. In plus, s-a decis pentru o perioada de cateva saptamani si inchiderea circulatiei rutiere pe strada Petre Vancea, pe tronsonul cuprins intre strada Alexandru Cernat si strada Eugen Stanescu. Decizia vizeaza perioada 18 iulie- 1 august pentru finalizarea unor lucrari de executie a dalelor de beton rutier.

Reprezentantii Politiei Locale Iasi au decis si montarea unui indicator rutier "Accesul interzis, cu exceptia riveranilor" in zona cuprinsa intre Splai Bahlui Mal Stang si strada Gheorghe Ghibanescu si stradela Sfantul Andrei. De asemenea, s-a decis si montarea unui indicator pentru o limitare de viteza la 30 kilometri pe ora si a unui indicator cu circulatia interzisa in ambele sensuri, insotit de panoul aditional "Cu exceptia riveranilor" pe stradela Barnova.

Daca ti-a placut articolul, te asteptam si pe pagina de Facebook. Avem si Instagram.

transport public ctp iasi liniile tramvai nicolina masuri marcaje
Distribuie:  

Realitatea.net

RomaniaTV.net

Din aceeasi categorie

Comentarii (49)

Eva  | #707626
Și noi ceilalți participanți la trafic o să facem 2,5 ore din capăt Cug până la serviciu? Domnule primar dispuneți mai întâi crearea unor parcări supraetajate in zonă( CUG- Podu Roș),interzicerea parcării pe banda 1, ridicați mașinile parcate și apoi interziceți circulația pe linia de tramvai! Ați aprobat construcția a zeci de blocuri în aceasta zona isr primarul din Miroslava este direct răspunzător de aceasta situație! Primarul Niță a aprobat construirea a sute de blocuri în zona Valea Adâncă, într- o zonă de case...a SUFOCAT traficul! Iar dvs, domnule Chirica ați pus cireașa pe tort. Bravo!
Nichita  |  #707627
Idei tampite. Vor fi ambuteiaje fffff mari. Traversarea orasului va dura minim 3 ore. Intai parcari dupa care mijloacele de transport sa aiba GPS pt monitorizare.
edy  | #707628
e criza de bani,salariile bugetariilor sant mari,deci urmeaza amenzi angrou,ati votat psd? ciocul mic acu
Mambou  |  #707842
Scuze : engros !
Pandora  | #707631
Iazul este aglomerat de toate cazanele din nt bc sv bt...etc...
Pandora  |  #707632
Iasul.... corectez
Cetatean  |  #707638
Bravo. Sa scoată toate tablele sub euro 4 si abonamentele la pensionari când e aglomerația dimineata si seara. Nu ai loc de ei în mijloacele de transport. Unde pleacă dimineata în gașca nu stiu.
Pandora  |  #707641
La o partidă de șah se duc...ca n.au stare acasă...
sebastian  |  #707667
Daca nu-ti plac pensionarii, atunci tu sa nu ajungi sa fii pensionar! Te-ai gandit ca poate acei pensionari pleaca dimineata sa-si faca analize, sau la medic, dar poate merg sa ajute copii sa-si creasca nepotii ? Gandesti ca vrea un batran sa se scoale de dimineata doar pentru a se plimba cu un mijloc de transport? Cred ca ai o gandire redusa, probabil nu ai parinti sau bunici pentru a le intelege traiul.
Un pensionar  |  #707697
La munca, sa faca bani pentru un somer catine, "Cetatene" nemultumit.
GMF  | #707637
@Pandora: Asa este!. Propun introducerea de taxe pentru cazanarii care aglomerează Iazul în sistem vigneta = poza cu număr la întrare și la ieșire.
Pandora  |  #707642
Cat am stat in statie să aștept tramvaiul mai mult au trecut mașini de bc nt sv vs bt decat de Iași...vin în turmă ...ca deh fac naveta cu mașina...si aglomerează tot iasul si tot drumul european.. trenurile nu le mai plac
ionel vascauteanu  | #707639
Lasati cazanele acasa la mama lor; circulati cu autobuzele/tramvaiele pe caile descongestionate, folositi biciclete, parcati ca oamenii civilizati. Totul est un cerc vicios.
Nu tin partea (nici pe departe) primarului, indiferent cum se numeste el. Politia este de vina, ar putea aduce la buget o gramada de bani din amenzi. Cred ca doar 10-15% dintre cei vinovati sunt amendati: parcare aiurea, nesemnalizare la schimbarea benzii, ca sa nu vorbesc de cele grave: intrare pe galben si chiar rosu in intersectii, depasiri de coloane , viraj la stanga "in tromba" (ca "e smecheri") si multe altele.

Sa avem o zi buna cu totii.
Sidonia  | #707644
Propun in Iasi, să se introducă ricșe ca la chinezi, iar ricșari să fie edy cu Jorea.
edy  |  #707711
eu parca miaș propune sa te fac capra,ce zici? vrei sa fi capra mea o noapte? credema ca iti fac si un copil daca vrei,nai vrea sa fi strigata mama?
Sidonia  |  #707720
@edy. Dii pork ricșar. Hai mârțoagă.
edy  |  #707721
hai dieeeeeeee faa,hai dieeeeeeeeee,hiiaaaaaaa
Larisa  |  #707727
Bai tarane. Asa zbieri cand te furisezi seara din casa si incepi sa-ti calaresti scroafa din cotet ?
Un om din Iasi  | #707645
Primare! Ia fa tu 2-3 centuri ocolitoare si vezi cum se descongestioneaza orașul. Si cei care fac stanga la Belvedere sau la baza podului spre Pd. Ros, spre școli, ce fac? Nu tot pe linia de tramvai vor sta?
Ionut  |  #707712
Bine Punctat la același lucru m-am gândit și eu ...tot pe linia de tramvai ajungi.
noe  | #707647
mai cetatean fara minte care esti tu cetatean chiar nu stii unde merg pensionarii seara si dimineata ? merg sa stea cu nepotii sau cu copiii tai sa nu ajunga sa gindeasca ca tine . daca vrei solutii cauta in alta parte nu la cei care te-au crescut au facut fabrici si uzine ca sa ai tu loc de munca sau, sa ai ce privatiza tu pe un euro + spaga grasa . nu -ti este rusine de cum gindesti ????ce-ti spune mamicuta ta cind va intilniti ??????
Gigel  | #707649
Ii invit pe baietii destepti ce iau decizii prin birouri, sa se mute in Capat Cug si sa parcurga zilnic sensul Capat Cug - Podul Ros si Podul Ros - Capat Cug intre intervalul 06.30-21.00. Fiecare intersectie cu semafor este super aglomerata (Nicolina I, Belvedere, Selgros, ...). Sunt ambuteiaje peste tot si toate vin la pachet cu nervi, consum combustibil si mai ales cu poluare. Pentru 3-4 autobuze si tramvaie ce circula pe zona P.Ros - Capat Cug (ca atatea sunt intr-un interval orar 1h ) ce circula simultan - sa lasi o banda libera - deja omori definitiv traficul in zona care si asa abia face fata cu 2 benzi. Solutii sunt, dar necesita un pic de munca, ori daca din pix rezolvam pb usor si repede restul participantilor la trafic nu conteaza.
Eiumrebu  | #707659
Așa vreți voi sa fluidizați traficul? V-ați prăjit la cap !!! Sunteți de tot râsul !
Razvan  | #707660
Solutiile bune n-o sa vina niciodata de la MUZEUL CTP (Compania de transport in comun).La mintea oricui; multe masini, strazi inguste, lipsa locuri de parcare, aglomerari de blocuri si in oras dar si in vecinatati. Ar fi ideal ca toate masinile sa fie in parcari la intrarea in oras,iar transportul in comun sa fie impecabil. Lipsesc ambele, poate pe termen lung.Raul este facut deja.Au fost niste baieti saraci care s-au apucat de facut, nu o casuta, ci cartiere intregi; pe versanti, in mlastina, oriunde.Deocamdata putem gasi niste responsabili de situatia creata.Cum se circula in marele aglomerari urbane ale lumii? Intrebarea are si raspuns. Trbuie doar sa afle si cei de la CTP-Primarie.
Oile edile ale iasului  | #707663
Mai. Oaie. Biciclist spui tu ca mașinile. Nu pe. Linia de tramvai. Atunci fa linia de tramvai pe sus.
costica  | #707664
Sa inerce sa parcurga drumul : LUNCA CETATUII- P Ros sa vada cam cat timp se pierde. Deja 2 din 11 blocuri turn din cartierul Visoianu sunt populate...
marius  | #707669
O parte din vina ambuteiajelor pe Nicolina o poarta statiile mijloacelor de transport puse aiurea, cu treceri pe jumatate de strada. Un exemplu: cand vii dinspre CUG, stai la semafor la Belvedere, apoi stai la semafor la Lidl si cand crezi ca ai scapat si poti sa-ti continui drumul, apare statia de tramvai cu semi trecerea, cand iar trebuie sa opresti. Credeti ca este normal, sa nu mai vorbim ca se traverseaza si strada si de pe trotuarul celalart, chiar daca nu este trecere pe toata strada. De ce nu se muta aceste statii inaintea semafoarelor si a trecerilor de pietoni pe toata strada, respectiv in dreptul magazinului Lidl? Statiile au fost gandite de Nichita, dar vremea lui a apus, nu se pot repozitiona?
Adi  | #707675
Ft buna initiativa! Vrem banda unica pt mijl de transport in comun + asigurarea unui numar optim de mijloace de transport. ( la fiecare 10 min in perioadele de varf). Eu unu o sa las masina acasa daca se intampla asta. Evident trebuie eliberata prima banda de la bulevard. Doar in tarilele bananiere se parcehaza pe marile bulevarde ale oraselor...
Alberta  | #707676
O idee foarte buna ! in statie astepti un tramvai care are inainte un sir de 15-20 masini. Dupa ce reusesti sa urci in tramvai supraaglomerat de altii decat cei care merg la serviciu sau la scoala , astepti din nou sa se miste interminabilul sir de masini. In Podu Ros , pe A. Panu , traficul este sugrumat si astepti disperat (pentru ca intarzii) sa se miste un metru tranvaiul .
Alberta  |  #707688
"sa se miste un metru tramvaiul"(scuze pentru greseala).
om bun  | #707679
Eu zic să nu mai parcăm. Să mergem încontinuu. Să oprim numai pentru realimentare. E singura soluție pentru a rezolva lipsa parcărilor.
Profu  | #707681
Daca pe banda 1 nu vor mai stationa masini este in regula. Altfel, e vai si amar, daca nu e politie permanenta acolo.
Si asa, se rezolva doar problema cu varza (transport in comun) si capra (soferi de banda 3). Cu lupul (riveranii) e mai greu. Sa se ascunda prin 'tufisuri'.
Ieșean  | #707682
Faceți centura și nu prin oraș, faceți parcări și după aia veniți cu așa propuneri.
cetatean  | #707683
Accesul interzis, cu exceptia riveranilor. - Hai sa punem aceasta restrictie in toate cartierele si strazile orasului. Fiecare, in patratica lui. De unde si pana unde impartim accesul pe spatiul public persoanelor care locuiesc in zona sau nu? Strada este gradina celor care locuiesc intr-o anumita zona si noi, ceilalti nu avem dreptul sa trecem? Care o fi prevederea constitutionala care permite aceasta discriminare? Strada nu e proprietate privata, avem libertatea de a circula pe spatiul public.
Cel mai simplu exemplu: pe Bdul Primaverii, vis-a-vis de Moldotrans este o straduta care traverseaza printre blocuri si ajungi pe splai Bahlui, acolo este un asemenea indicator. Daca vreau sa traversez sa ajung pe splai nu pot ca nu sunt riveran. O prostie fara margini!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
cetatean  |  #707684
Si inca ceva, sa se duca Primaria Iasi sa invete de la Primaria Brasov, sa faca parcari si sensuri unice.
Pandora  | #707685
Nu pot să.i înțeleg pe aia care au 3km pan la munca..Dar iau Masina...la ce dracu s.au inventat mijloacele de transport în comun?
interzis sub EURO4  | #707689
Interzis urgent tot ce e sub EURO 4 inclusiv. Filtre de poluare si ridicarea certificatelor pt DPF Off. Dupa 2 luni vom circula civilizat si scapam de otrava din aer.

Cine nu plateste taxe in Iasi sa plateasca o taxa suplimentara la intrarea in oras. Sau poate n-ar strica si o taxa pentru cei care vor cu masina in Centru.
Bee  | #707690
Nu credeti ca ar fi util sa doteze CTP -ul si cu frane tramvaiele ? Interzicerea masinilor pe linii nu este tocmai suficienta . Sau da ?
dana  | #707691
Incet-incet orasul se umple de euro 5 si 6, electrice si hybrid. Tot ce nu se incadreaza in categoriile astea interzis sau impozitat. La fel ca si cei care lucreaza in IS dar au casa la taranoaia. Sa plateasca impozit Primariei Iasi.
Chirică și copilu moștenitor  |  #707701
Cine îs permite mașina E6 sau electrica. IStații de încărcare pt mașini electrice unde sunt. Dana te vad fata deșteaptă sau tu pui copilu înainte de sex? Cu impozitarea nu rezolvi nimica, ca nu poți impozita de exemplu E3 cu 2000euro pe an?! Nu poți face chestii ticăloase. Vezi ca Chirică a dat autorizații fără locuri de parcare, acolo ce facem??? Toată treaba de la cap pute, nu putem ca unii sa își bata joc de noi, iar noi sa înghițim prostiile lor. Nu piste de biciclete, nu trasee sa poți pleca de exemplu din Dacia și pana în DANCU cu pista de biciclete, nu printre mașini. Atunci când INFRASTRUCTURA va fi gândită de specialiști și pusa în aplicare, atunci o sa avem civilizație.! Și dacă interzice E3 și E4 crezi ca rezolvi problema, acei oameni au cu ce circula, autobuzele NU AU BANDA LOR,! Trebuie infrastructura și SENSURI UNICE, asa au rezolvat alții.
citizen  | #707694
Problema principala in gestionarea traficului, a transportului in comun, a
dezvoltarii comunitatii si altele ce tin de functionarea unui oras in
respectul cetatenilor care platesc o armata de functionari si bugetari, o
reprezinta lipsa de experti si oferta slaba de specializari sau scolile
slabe care exista. Nu oricine poata sa intervina in chestiuni de trafic la
un oras dezvoltat total aiurea sau in transportul in comun al unei metropole
(oras + comune sau zone adiacente). Nu oricine poata sa faca ordine in
aceste domenii. In nici un caz acesti impostori care vin fara nici o jena sa
pretinda ca ei rezolva problemele orasului. Ar trebui dati in judecata si
pusi sa plateasca toate accidentele, toata uzura nejustificata a masinilor
personale, tot timpul pierdut aiurea la semafor sau cozi interminabile.
Mihai  | #707695
Ctp cu tramvaiele de 50 de ani fara frane si tot ei fac scandal. Tara condusa de tampiti.
Cetatean  | #707696
CTP e oricum falimentar.Nu poti circula cu masina din cauza aglomeratiei de tramvaie si autobuze mai mult goale. De ce nu privatizati CTP?
Iulia  |  #707726
De când nu ati mai circulat cu un mijloc de transport în comun?? Sunt pline, inghesuite.... Ti se face rau în ele...
Nebunu  | #707715
Vouă vă trebuie garduri ca la București văd că va încurcă tramvaiele în trafic sau eventual scoase și cei ce circulă cu ele să și cumpere câte un cazan la 500 e poate așa o să ajungeți mai repede din Cug în Copou poate mai aruncați o privire la Cluj sau Germania dar na noi suntem Moldoveni la noi se ocolesc peroanele prin stânga la noi se executa viraj la stânga de pe banda 3 a tramvaiului la noi nu mai e cod rutier iar politia rutiera e în concediu iar la ce blocuri se construiesc în zona capăt Cug o să faceți dimineața 2 ore pana în Copou
Iesean  | #707717
Unde sa ducem cele cateva sute de masini parcate pe Soseaua Nicolina, de la Rond Vechi pana spre Capat CUG?
Intre blocuri deja e plin, chiar si pe spatiile verzi, pana sub geamurile locatarilor. La inchirierea locurilor de parcare de la primarie am concurat mai ceva ca acum 30 de ani la Drept sau la Medicina.
Cine locuieste in zona, stie ca problema nu o reprezinta masinile parcate sau circulatia pe linia de tramvai, ci lipsa unui traseu alternativ pana in Podu Ros. Ca sa mergi spre centru, de pe orice straduta, trebuie sa intri pe Soseaua Nicolina. Cel putin pana la Rondul Vechi, suntem toti captivi intr-o unica coloana.
Radu  | #707718
Eu, locuitor in zona CUG, platitor de taxe si impozite catre Primaria Iasi, sunt fugarit sa parchez... unde?
Eu trebuie sa dispar din peisaj fiindca ii incurc pe cei care tranziteaza zona spre comunele invecinate?
Aiurea  | #707725
Banda 1 din Belvedere pana in capat CUG nu cred ca va fi libera niciodata, poate 2-3 zile si cei de la Politia Locala se vor lasa pagubasi pt ca alte locuri de parcare nu exista. Traficul e deja intens de la ora 7, iar daca nu vor fi modernizate tramvaiele vietii ( stai ca sardina intr.o caldura insuportabila mai ales vara + cetatenii fustrati ca nu prind loc, sau se imping ca niste "minunate vietati") nu se va rezolva nimic.
Cetatean iasi  | #707808
De ce oare cand sa construit linia de tramvai sa gasit loc pentru masini si sa nu parcheze pe prima banda.Si cand cumperi o masina te duci la Primar si pui conditie Domnul Primar eu cumpar o masina esti obligat sa oferi parcare
Adauga comentariu
Site-ul bzi.ro nu raspunde pentru opiniile postate in rubrica de comentarii, responsabilitatea formularii acestora revine integral autorului comentariului.

Mica publicitate

© 2019 - BZI.ro - Toate drepturile rezervate
Page time :0.2945 (s) | 21 queries | Mysql time :0.036173 (s)