News Flash:

Ai si tu un abonament la Orange? Ai mare grija! O romanca a ajuns sa-si blesteme zilele dupa ce a semnat un simplu contract!

16 Noiembrie 2017
16179 Vizualizari | 0 Comentarii

• Desi plateste lunar sume uriase pentru abonament, a fost tratata cu indiferenta cand a cerut explicatii pentru problema sa • Aceasta spune ca angajatii Orange i-au vorbit urat • "Ce speranta sa mai am eu ca vor rezolva problema alte institutii pentru mine, daca ditamai Orange-ul, cu mii de abonati, nu e in stare sa o rezolve rapid si cu respect fata de clienti?", spune clienta nemultumita

Toate problemele iesencei au inceput in urma cu o saptamana, cand a vazut ca nu mai functioneaza Internetul. Nici la TV nu se mai putea uita pentru ca nu mai era cablu. Desi locuieste in oras, spune ca nu a mai avut aceasta problema. Cand a incercat sa discute cu reprezentantii Orange pentru a le expune problema pentru a fi solutionata cat mai repede, a ramas socata de reactia lor.

"De joi, 9 noiembrie, nu am cablu si nici Internet. Platesc pentru abonament aproximativ 500 lei lunar. Cand am vazut ca nu mai am Internet si cablu, am sunat la Orange si mi-au zis ca e o problema cu semnalul in tot orasul si mai dureaza pana se rezolva si la mine. Am inteles si am zis ca se rezolva pana la urma. Dar de unde? Tot nu aveam nici cablu, nici Internet dupa o zi in care speram ca o sa se rezolve situatia. Am sunat zilnic, chiar si de 4-5 ori pe zi si primeam acelasi raspuns: «O sa se rezolve, doamna». Apoi m-am enervat si le-am zis ca nu e posibil sa astept atata si sa nu am niciun raspuns. Cand i-am zis asta, operatoarea de la Orange de la call center mi-a inchis efectiv telefonul in nas. Nu cred ca e posibil asa ceva! Foarte urat din partea lor, fiind o companie atat de mare",  a spus Andreea G. Clienta nemultumita vrea sa depuna reclamatie la Protectia Consumatorilor.

Citeste si : N-ai sa crezi ce a putut face Orange ca sa nu piarda un client din Iasi! Tu cum ai reactiona?

"Operatoarea de la call center a zis sa am rabdare ca pot primi raspunsul la sesizare in 48 ore, apoi mi-au zis ca in 72 ore, apoi ca si 10 zile pot astepta un raspuns la sesizare. La finalul conversatiei, cand m-am enervat si i-am zis ca nu e normal sa ma duca atata cu vorba, tipa de la call center a zis ca si 30 zile pot astepta un raspuns si nu vede unde ar fi problema. M-am enervat groaznic. Mi se pare ca isi bat joc de clienti, asa pe fata. Platesc o suma destul de mare, zic eu, la abonamente, si aveam pretentia ca ma vor respecta ca si client, insa ei m-au tratat urat si chiar mi-au inchis telefonul. Ce speranta sa mai am eu ca vor rezolva problema alte institutii pentru mine daca ditamai Orange-ul, cu mii de abonati, nu e in stare sa o rezolve rapid si cu respect fata de clienti? Oricum o sa depun si plangere la Protectia Consumatorilor", a mai spus clienta revoltata.

Citeste si : Daca esti client Orange poti pati la fel! Aceasta familie a intrat in datorii pana la gat din cauza acestei firme - FOTO, VIDEO

Orange, cel mai reclamat operator de telefonie mobila

In topul celor mai reclamati operatori este Orange, cu peste 60 de reclamatii depuse anul acesta de ieseni. Cele mai multe sesizari sunt ale clientilor care sustin ca desi au reziliat contractul cu firma de telefonie mobila, primesc in continuare facturi pe care sunt atentionati ca trebuie sa le achite in scurt timp. Acestia merg cu facturile si contractul reziliat la operatorul de telefonie mobila, le explica situatia, insa reprezentantii firmei nu iau nicio masura pentru ca fostul client sa nu mai primeasca facturi. Nemultumit, consumatorul depune reclamatii la CJPC Iasi.

De asemenea, consumatorii nemultumiti au depus sesizari in acest an, sustinand ca postul telefonic este deranjat, nu beneficiaza de serviciile pentru care au platit sau solicita ajutorul reprezentantilor firmei de telefonie mobila si fixa, insa acestia vin peste cateva ore in locul unde sunt probleme sau deloc. Reprezentantii Comisariatului Judetean pentru Protectia Consumatorilor Iasi spun ca in cele mai multe cazuri situatia se poate rezolva, insa nu toate reclamatiile sunt intemeiate.

Citeste si : Sute de reclamatii impotriva Orange,Telekom si RCS-RDS depuse la OPC

"Noi solutionam ceea ce ne permite cadrul legal. Se primesc aproape zilnic reclamatii impotriva firmelor de telefonie mobila. Cele mai frecvente reclamatii impotriva operatorilor economici fac referire la semnalul prost si la faptul ca unii din consumatori primesc facturi in valoare de cateva sute de lei, desi nu mai sunt clientii lor", a declarat Alexandru Hordila, comisar-sef in cadrul CJPC Iasi.
Reprezentantii Orange nu au oferit un punct de vedere pana la inchiderea editiei.
 

Daca ti-a placut articolul, te asteptam si pe pagina de Facebook. Avem si Instagram.

cablu orange internet companie protectia consumatorilor sesizare
Distribuie:  

Realitatea.net

Din aceeasi categorie

Site-ul bzi.ro nu raspunde pentru opiniile postate in rubrica de comentarii, responsabilitatea formularii acestora revine integral autorului comentariului.

Mica publicitate

© 2017 - BZI.ro - Toate drepturile rezervate
Page time :0.1597 (s) | 21 queries | Mysql time :0.037980 (s)