News Flash:

Cum se mentin in forma femeile peste 40 de ani?

25 Februarie 2010
999 Vizualizari | 0 Comentarii
Se stie ca din punct de vedere genetic femeile peste 40 de ani slabesc mult mai greu decat cele ceva mai tinere. Acest lucru nu inseamna insa ca acestea trebuie sa renunte la a mai avea un regim de viata sanatos sau la a face  miscare.

Ce trebuie sa faca o femeie trecuta de varsta de 40 de ani pentru a se mentine in forma? Sa mearga pe jos, sa faca exercitii usoare, sa se miste!
Dupa 40 de ani, femeile sunt mult mai predispuse la hipertensiune arteriala, boli de inima, diabet, osteoporoza, artrita si obezitate. Doamnele isi pot pierde masa musculara si densitatea oaselor. Miscarea incetineste procesul natural de imbatranire a corpului.
Aceste femei trebuie sa faca minim patru programe de fitness a cate 30 de minute pe saptamana, pentru a reduce riscul de contractare a acestor boli care ameninta sa reduca in mod semnificativ calitatea vietii. Fitnessul poate intari sistemul imunitar, poate arde grasimile si sa reconstruiasca sistemul muscular.
Femeile care sunt in perioada de trecere catre menopauza trebuie sa inteleaga ca fitnessul poate reduce bufeurile, durerile articulare, modificarile dispozitiei, anxietatea, depresia si insomnia.
Ramai in forma si dupa varsta de 40 de ani cu ajutorul sfaturilor Regimes Maigrir pentru a avea efecte pozitive asupra intregului organism!

1. Faceti exercitii de aerobic (cardiovasculare)!

Poti face dimineata o plimbare vioaie, jogging sau miscari de dans. Inima ta va bate mai repede, vasele de sange de vor dilata, veti trimite mai mult oxigen catre muschi si iti vei curata oragnismul de toxine! 30 de minute pe zi de miscare, dimineata sau seara, sunt suficiente pentru o femeie de peste 40 de ani, al carei program este extrem de incarcat.

2. Faceti muschi!

Ridica gantere pentru a-ti reconstrui sistmul muscular si a creste densitatea oaselor, pentru a imbunatati aspectul fizic. Muschii pot creste rata metabolica cu cel putin 15%, iar metabolismul va lucra mai rapid si va arde mai multe calorii.
Nu trebuie sa va fie teama ca veti deveni prea "musculoasa", caci acest lucru nu se pune problema la aceasta varsta, ci doar va veti tonifica.

3. Faceti antrenamente!

Exercitiile de Yoga sau Pilates sunt extrem de bune pentru a imbunatati flexibilitatea si echilibrul. Chiar si cateva exercitii de fitness ajuta la imbunatatirea starii de sanatate.
Mergi pe scari in loc sa iei liftul, lasa masina intr-o parcare mai indepartata pentru a merge putin pe jos pana la cladirea unde ai biroul, mergi pe jos pana la supermarket.
Evident, pe langa toate acestea, trebuie sa mananci sanatos. Bea apa suficienta (1,5 litri de apa pe zi, daca este posibil, in mod regulat), mananca mai multe mese mici pe zi (in loc de traditionalele 3 mese mari) pentru a stimula metabolismul.
De asemenea, este bine sa urmezi un regim alimentar sanatos pentru inima, care presupune alimente bogate in vitamine si minerale, in special vitaminele A, C si E, precum si seleniu si zinc.
Facand toate acestea, vei arata la 40 de ani la fel de bine ca la 20 de ani si vei fi sanatoasa si plina de viata in fiecare zi.
Daca ti-a placut articolul, te asteptam si pe pagina de Facebook. Avem si Instagram.

miscare
Distribuie:  

Realitatea.net

Din aceeasi categorie

Site-ul bzi.ro nu raspunde pentru opiniile postate in rubrica de comentarii, responsabilitatea formularii acestora revine integral autorului comentariului.

Mica publicitate

© 2017 - BZI.ro - Toate drepturile rezervate
Page time :0.1299 (s) | 22 queries | Mysql time :0.024427 (s)