Eveniment-Social

Experiente europene pentru o echipa de profesori de la Scoala Speciala „Constantin Paunescu” Iasi

Publicat: 11 sept. 2018
1

O echipa formata din cinci profesori de sprijin ai Scolii Gimnaziale Speciale "Constantin Paunescu" Iasi, prof. Anca Cristina Donise, prof. Mihaela Mosoi, prof. Elena Hârca, prof. Alina Nica, prof. Lavinia Daniela Condurache, a participat la cursul "Inclusion in European Context", sustinut de organizatia European Educational Circle (EEC) în Riga, Letonia, în luna august.

Citeste si: Scoala Constantin Paunescu din Iasi lanseaza proiectul "Scoala, a doua familie"

Cursul a reunit participanti din trei tari: Polonia, Grecia, România. "Obiectivele cursului au vizat utilizarea strategiilor de incluziune în context european, tipurile de dizabilitati, strategii de lucru cu elevii integrati, cunoasterea sistemului de educatie leton si a modalitatilor de abordare a elevilor cu cerinte educationale speciale. În cadrul celor cinci zile de formare, participantii au fost familiarizati cu sistemul de educatie si cultura din Letonia, au fost informati cu privire la educatia incluziva din diferite tari, au discutat despre incluziune/excluziune si fenomenul de bullying în scoala. Cursantii au realizat activitati practice si jocuri de grup pe tematica diversitatii si incluziunii folosind teatrul si au realizat, în echipa, un scurt film de animatie cu titlul «Together is better». Activitatile interculturale propuse «vizita în centrul vechi al orasului, la Muzeul Art Nouveau, la Muzeul de Stiinte Naturale, la Muzeul de Istorie a Razboiului din capitala Letoniei, precum si o deplasare la Marea Baltica în statiunea Jurmala» au facilitat cunoasterea si colaborarea europeana în cadrul unor viitoare proiecte", a transmis prof. Sorin Gabriel Danila, directorul de la Paunescu.

Citeste si: Experiente europene in cadrul Scolii Gimnaziale Speciale “Constantin Paunescu” din Iasi – FOTO

Cursul este cea de-a IV-a activitate de formare din cadrul proiectului ESSENSE – Educatia elevilor cu dizabilitati are sens (2017-1-RO01-KA101-036232), finantat prin programul Erasmus+.





Adauga un comentariu