Stiri Turism

Reactia Elenei Udrea pe tema „oaia ca brand turistic”

Publicat: 30 mai 2017
9
Elena Udrea, ministru al Turismului in perioada in care s-a realizat actualul brand turistic al Romaniei (frunza si mesajul „Explore the Carpathian garden„), critica, intr-o declaratie pentru stiripesurse.ro, ideea inlocuirii celebrei frunze cu o oaie.
Fostul ministru al Turismului spune ca actualul logo trebuie inlocuit doar daca exista o idee mai buna.

Vezi si Un animal va lua locul frunzei din brandul turistic al Romaniei

„Brandul acesta turistic, care a fost finantat din fonduri europene si care, dupa mine, a fost un succes, a avut ca perioada de promovare obligatorie 5 ani de zile. Acum nu e obligatoriu sa-l schimbi dupa 5 ani, ci doar nu aveai voie sa-l schimbi dupa 5 ani. Daca se gaseste ceva mai bun, nu e o problema sa fie schimbat. Daca nu gasim ceva mai bun, atunci nu are rost. Il schimbam doar asa ca vrem sa venim cu altceva? (…) Daca se doreste schimbarea acestui brand, care a fost realmente de succes si premiat peste tot, cel putin in vremea in care il prezentam noi pe la targurile internationale, atunci se poate incerca o formula verificata din punct de vedere profesionist, de specialisti in domeniu si se poate veni cu o propunere mai buna decat cea actuala. Nu sustine nimeni ca e cea mai buna, se poate si mai bine, dar eu zic sa incercam cu specialisti, nu asa cu toti diletantii care isi dau cu parerea.””, a declarat Udrea pentru stiripesurse.ro.




Adauga un comentariu