Diete si sanatate

Laptele de susan iti pastreaza oasele sanatoase. Vezi si alte beneficii

Publicat: 05 feb. 2016

Pentru persoanele care se confrunta cu deficienta de calciusemintele de susansunt mana cereasca. Un sfert de ceasca de seminte de susan contine in jur de 35% din necesarul zilnic de calciu si in jur de 31, 6% din necesarul de magneziu. Magneziul si calciul sunt minerale importante care ajuta la mentinerea unei tensiuni arteriale bune, reduc riscul aparitiei durerilor de capprotejeaza de cancerul de colon si mentin oasele sanatoase.

Semintele de susan sunt de doua feluri, albe si negre. Daca le veti consuma in stare nedecorticata sau sub forma de lapte de susan veti beneficia de urmatoarele:
– contin mai mult de 50% de proteina decat carnea
– sunt recomandate si in tratamentul insomniilor
– ajuta la detoxifierea ficatului si rinichilor, fiind foarte recomandate bolnavilor de ciroza, dar ajuta si la intarirea sistemului imunitar
– au efecte antireumatice si anticanceroase
– scad colesterolul
– previn artrita si osteoporoza, astmul, migrenele si durerile de cap.

Pentru a prepara laptele de susan puneti intr-un blender 2 litri de apa, 130 g seminte de susan integral, 6-7 curmale inmuiate in prealabil timp de o ora si o lingurita pudra de vanilie. Toate ingredientele se mixeaza bine in blender, timp de 1-2 minute. Laptele poate fi baut asa cum este sau strecurat, in cazul in care se da la bebelusi trecuti de 6 luni. Se consuma imediat sau se poate pastra la temperatura camerei timp de o zi. 



loading...

Adauga un comentariu