Grigore Vieru, in stare critica in urma unui accident rutier

17 Ianuarie 2009
1094 Vizualizari | 1 Comentarii
Grigore Vieru
• In urma accidentului de circulatie, Grigore Vieru a suferit politraumatism, traumatism cranio-cerebral inchis, contuzie cerebrala, traumatism toracic inchis, contuzia cordului si a plamanilor si contuzia organelor abdominale. Automobilul in care se afla Grigore Vieru s-a izbit violent, in noaptea de joi spre vineri, in regiunea comunei Danceni, intr-un scuar cu flori aflat la o intersectie pe traseul care duce spre Chisinau.

Poetul Grigore Vieru a fost internat la sectia Reanimare a Spitalului de Urgenta din Chisinau, in prezent fiind conectat la aparatele de respiratie artificiala, in urma unui accident rutier care a avut loc in noaptea de joi spre vineri, informeaza site-ul agentiei de presa moldovene Info-Prim Neo.

Dupa accident, Grigore Vieru este conectat la aparatul de respiratie artificiala. Medicii depun toate eforturile, dar situatia poetului este foarte grava, a declarat pentru Info-Prim Neo Grigore Ciobanu, director general al Spitalului de Urgenta din Chisinau. Acesta a fost transportat, cu ajutorul unui echipaj SMURD, la Spitalul Floreasca din Bucuresti. In urma accidentului de circulatie, Grigore Vieru a suferit politraumatism, traumatism cranio-cerebral inchis, contuzie cerebrala, traumatism toracic inchis, contuzia cordului si a plamanilor si contuzia organelor abdominale. Cele doua infarcte anterioare pe care le-a avut poetul complica starea acestuia.

Dispecerul substatiei medicale de urgenta Ialoveni, Alexandra Mara
, a declarat pentru Info-Prim Neo ca automobilul in care se afla Grigore Vieru s-a izbit violent, in noaptea de joi spre vineri, in regiunea comunei Danceni, intr-un scuar cu flori aflat la o intersectie pe traseul care duce spre Chisinau. Potrivit Eleonorei Tcaci, seful substatiei medicale de urgenta Ialoveni, ambulanta a fost solicitata la ora 1.25 noaptea. Poetul se afla in automobil, avea dureri de cap si plagi sangerande pe fata. In rani avea cioburi de sticla din parbriz. Soferul automobilului, vicedirectorul Ansamblului Joc, Gheorghe Munteanu, nu a fost internat, insa medicii nu exclud ca posibilitatea ca ulterior sa apara complicatii si ca el sa aiba nevoie de ingrijiri medicale. Cei doi se intorceau la Chisinau din sudul Republicii Moldova. Accidentul este investigat de politia rutiera. Grigore Vieru s-a nascut pe 14 februarie 1935. De-a lungul timpului a lansat volume de versuri precum "Aproape" (1974), "Un verde ne verde" (1976) si "Metafore albastre" (1991).

info-prim neo smurd spitalul floreasca