• 25-05-2012 S&P a reconfirmat ratingul tarii la nivelul "BB+"
• 25-05-2012 Vezi de unde poti lua cei mai multi virusi - Si nu e de pe site-uri PORNO
• 25-05-2012 Romani injunghiati in Italia
• 25-05-2012 Ceaiurile cu care slabesti sanatos
• 25-05-2012 Revoltator - Patru malpraxisuri si este inca doctor
• 25-05-2012 Elena Ionescu de la MANDINGA, hotarata sa ne faca mandri ca suntem romani
• 25-05-2012 Froch bate in retragere
• 25-05-2012 Francois Hollande a vizitat Afganistanul
• 25-05-2012 Ponta facut COMUNIST
• 25-05-2012 Cristian Gog sta de o ora intr-un sicriu de gheata
Newsletter
Citeste GRATIS Editia tiparita BUNA ZIUA IASI in format PDF
Video Divertisment
Babuta Barfitoare
Video Monden
Muzica populara
Curs valutar
  • EUR : 4.4646 RON ( -0.0016 )
  • USD : 3.5492 RON ( -0.0046 )
Convertor valutar


 

Meteo

Temperatura : 19 ° C

Viteza vantului : 22.53 km/h, N
Soarele rasare la : 5:21 am
Soarele apune la : 8:51 pm
Umiditate :46 %
Vizibilitate : 9.99 km

Horoscop Loto

Extragere 25-05-2012

6/49

  • 11
  • 2
  • 9
  • 10
  • 38
  • 12

5/40

  • 21
  • 14
  • 34
  • 7
  • 19
  • 18

Noroc

1330560

Medicul fatalau de la Spitalul Parhon - FOTO

 

• Ieri, directorul Spitalului Parhon s-a baricadat in birou si a evitat sa stea de vorba cu jurnalistii cotidianului BUNå ZIUA IASI • Vrand sa intimideze probabil, Covic a trimis-o pe avocata spitalului, Natalia Mosnegutu, sa discute cu presa • "Domnul director nu vrea sa vorbeasca cu dumneavoastra. Orice intrebari aveti, va raspund eu", a afirmat avocatul Natalia Mosnegutu • In schimb, Covic a binevoit sa elibereze o copie dupa declaratia de avere, care este plina de minciuni

Un procuror corect i-ar intocmi destul de usor un dosar penal pentru fals in declaratii directorului Spitalului Parhon, Adrian Covic. Dupa nenumarate insistente, acesta a eliberat ieri jurnalistilor cotidianului BUNA ZIUA IASI o copie dupa declaratia de avere. Documentul este plin de minciuni. Nu se pomeneste nimic de averea imensa acumulata de familia Covic in ultimii ani. Astfel, potrivit actului, Covic detine doua apartamente, fiecare in suprafata de 76 metri patrati, si o casa de 270 metri patrati. Nu se spune nimic despre locuinta de 168 metri patrati pe care a dobandit-o in baza unui contract de vanzare-cumparare de la familia Fiterman. Valoarea acestui imobil este de 100.000 de euro. Organele de cercetare penala urmeaza sa afle daca locuinta a fost si achitata, avand in vedere ca firmele familiei Fiterman au incheiat mai multe contracte banoase cu Spitalul Parhon.

In ceea ce priveste imobilul in suprafata de 270 metri patrati, de pe strada Ghica Voda numarul 36, cotidianul BUNA ZIUA IASI a aratat ca a fost achizitionat in anul 2010 si a costat in jur de 400.000 de euro. Prin urmare, dupa cum s-a spus in mai multe randuri, Covic a platit 500.000 de euro pe doua imobile in doi ani. In declaratia de avere nu e mentionata sursa acestor bani. Daca te-ai lua dupa directorul de la Parhon, ai crede ca, saracul, este plin de datorii. Mentioneaza in declaratia de avere un credit de 160.000 de euro, pe care l-ar fi folosit pentru achizitionarea casei din Copou. Nu se pomeneste nimic despre faptul ca, in perioada 2001-2011, Covic a realizat venituri in valoare de 78 de miliarde de lei vechi. Aceasta suma este trecuta in declaratia de venituri pe care a depus-o la Directia Generala a Finantelor Publice Judetene. A ajuns sa aiba atatia bani numai datorita "cotizatiilor" pe care le primeste de la furnizorii de medicamente, aparatura si servicii medicale care au incheiat contracte cu Spitalul Parhon. Printre cotizantii lui Covic se numara, in primul rand, Fresenius Romania SRL, Paraxel International, Novartis Pharma Service, Amgen Romania SRL. Acestea nu sunt trecute in declaratia de avere, asa cum prevede legea.

Din declaratia de avere aflam doar ca primeste bani de la Fresenius Nefrocare, de la o persoana fizica autorizata (PFA), de la un Centru de Cercetare Clinica. In declaratia de avere se mai mentioneaza ca sotia sa este angajata la Spitalul Parhon pe postul de asistenta medicala sef si la Fresenius Nefrocare, unde desfasoara activitate medicala. Reamintim ca firma Fresenius a preluat Centrul de Dializa dupa ce Covic a avut grija ca aceasta activitate sa se "privatizeze".

In ceea ce priveste veniturile pe care le realizeaza Covic si sotia sa de la spital si de la firmele declarate la rubrica rezervata acestora, este trecut cuvantul "confidential", ceea ce este o aberatie. Prin declaratia de avere, orice bugetar este obligat sa-si faca publice veniturile. Se mai precizeaza ca are doua depozite bancare, iar suma totala pe care o detine in conturile respective este de 110.000 de euro.

Ajutat tot de penali

Nu este de mirare ca dr. Covic a transformat Spitalul Parhon in propria mosie. Pe primele doua locuri in Consiliul de Administratie al Spitalului Parhon se afla doi clienti ai Directiei Nationale Anticoruptie. Presedinte este Vasile Cepoi, cercetat de DNA pentru unele ilegalitati facute cu fonduri europene. Urmatorii pe lista sunt Dragos Pieptu, trimis recent in judecata de DNA alaturi de Vasile Astarastoae, si directorii UMF Iasi, Daniela Drugus si Adrian Ciureanu, pentru ca au deturnat fonduri europene, in valoare de 1,5 milioane de euro, alocate pentru implementarea unei platforme de e-Learning. Din partea Consiliului Local face parte Cosmin Coman, Colegiul Medicilor Iasi este reprezentat de Valentin Ambarus, Ordinul Asistentilor Medicali - asistent Adina Covic (sotia managerului), iar Sindicatul Sanitas Iasi - Maria Barleanu.

S-a baricadat in birou

Reporterii cotidianului BUNA ZIUA IASI l-au cautat ieri din nou pe managerul Adrian Covic la birou. Acesta a refuzat, inca o data, dialogul. S-a baricadat in birou si a trimis-o pe avocata spitalului, Natalia Mosnegutu, sa stea de vorba cu jurnalistii. "Domnul director nu vrea sa vorbeasca cu dumneavoastra. Orice intrebari aveti, va raspund eu", a spus avocata Natalia Mosnegutu. Numai ca, la solicitarile privind furnizarea unor informatii de interes public, legate de contractele de achizitie de medicamente ale spitalului, valoarea lucrarilor de modernizare, ce clauze au contractele incheiate de firmele Fresenius si Velosan, jurnalistii BZI au primit de la Natalia Mosnegutu numai raspunsuri negative. "Ne pare rau. Nu se poate sa va furnizam astfel de informatii", a adaugat Natalia Mosnegutu.

Oare de unde are Spitalul Parhon fonduri pe timp de criza sa plateasca si un avocat? De precizat ca tarifele Nataliei Mosnegutu nu sunt mici.

Galerie foto

 
Distribuie
Bookmark

Video Stiri

Va rugam sa comentati la obiect, legat de continutul prezentat in material. Orice deviere in afara subiectului, folosirea de cuvinte obscene, atacuri la persoana autorului (autorilor) materialului, afisarea de anunturi publicitare, precum si jigniri, trivialitati, injurii aduse celorlalti cititori care au scris un comentariu se vor sanctiona prin cenzurarea partiala a comentariului sau stergerea integrala. Site-ul www.bzi.ro nu raspunde pentru opiniile postate in rubrica de comentarii, responsabilitatea formularii acestora revine integral autorului comentariului.
Comentarii (59) | Adauga comentariu
  • #208065 Costel P | 11-02-2012 10:10:50 |

    stupide reactii! clasamentul ad astra este foarte serios, facut de oameni inteligenti care stiu ce inseamna articole ISI si stiu unde sa caute, cei mai multi activind in afara tarii si nu la universitati de doi bani. Covicul este primul din parcare pt ca in umefe sunt numai prosti, mocofani facuti profesori pe nimic ca seful lui astarastoae. indicele lui hirsch, asa cum apare in clasamentul ad astra este *2 si nimic mai mult. la nivel international este ceva normal, chiar putin pentru un profesor universitar, la nivel national, printre prostimea din umefe e mult. cv-ul lui covic e impresionant pt cei ce nu au scris nimic serios si casca gura a admiratie in fata sutelor de articole in reviste de doi bani. Alea serioase sint mult mai putine decit se da de inteles. Buna observatia si despre cartile lui covic, toate la edituri din iasi, nici una la o editura serioasa. asa ca lasati-o balta cu laudele astea gretoase: covic are ceva in cap, are ceva in cv dar nu atit cit se lauda el si cit il cred prostii.

  • #208010 Raspuns | 10-02-2012 23:58:08 |

    Indicele hirch treizeci si sapte. Pt dl curios. Anul asta,da.

  • #208009 Interesant | 10-02-2012 23:53:13 |

    De curiozitate,am cautat si eu niste clasamente. Vad ca o dati numai cu ad-astra. Atat stiti,asta am cautat. E locul paispe din doispe mii de oameni de stiinta din tara,din toate domeniile. Asta vi se pare slabut,inteleg.. In primii doua sute nu e nimeni din domeniu,si m-am plictisit sa mai citesc. Multumesc ca m-ati lamurit.

  • #208002 jenant | 10-02-2012 23:03:18 |

    Atat va duce capul... Sunt asa de plictisit de voi... Cum am mai zis, vorbiti ca sa va bagati in seama. Oricum discutia asta e irelevanta (si un indice de *3 e imens. Lasati-ma cu ad astra... Daca nu va puteti uita pe isi web of knowledge (posibil sa nu aveti parola) intrati aici:scholar.google.ro/citations?hl=ro&user=PA9yAdQAAAAJ&view_op=list_works Ce h-index are? Cate articole are? In concluzie.. Ca sa o terminam odata. E un profesionist si un om care a muncit ca sa ajunga unde a ajuns. Fara scurtaturi.

  • #208000 jennat de penibil | 10-02-2012 22:51:51 |

    comentariu, ai dreptate domle! ce i-ai spune penibilului ala de jenant el tot pe-a lui o tine. Atat stie atat scoate din el. Jenant de penibil.

  • #207997 comentariu | 10-02-2012 22:21:21 |

    Fara cuvinte cu cei redusi la minte nu ai ce vorbi, ca nu inteleg. Din pacate nu e nici macar vina lor, saracii.

  • #207995 jon | 10-02-2012 22:07:37 |

    cei de la ad astra au facut clasamentul exact dupa siturile astea pe care le amintiti. asa ca gura mica, chiar daca nu va convine adevarul.

  • #207992 comentariu | 10-02-2012 21:55:57 |

    nu stiu care dintre voi e penibil, orice om care stie carte si stie ce inseamna articol stiitific se uita pe isi web of knowledge, nu pe ad astra, nu pot spune nimic despre ad astra, doar ca cine e avizat stie unde sa se uite, in cel mai rau caz pe google scholar sau pe pub med, pe alte site-uri se uita necunoscatorii nu cei care nu stiu ce vorbesc. dar ce zic eu ca site-ul isi e parolat nu e pentru toti neavenitii. Aceata e explicatia

  • #207986 clasament | 10-02-2012 21:25:21 |

    Jenant, deveniti mai mult decit jenant: penibil. Oricine se poate uita pe situl ad astra, la "cartea alba a cercetarii din Romania". Scrie negru pe alb cite articole are fiecare cercetator si care ii este H-indicele. incazul lui covic este vorba excat de treizeci si noua articole si *2 ca h-indice. am incercat sa postez link-ul respectiv dar nu trece, probabil comentariile nu accepta link-uri. poate vreti sa sugerati ca cei de la ad -astra sint niste mincinosi? ati fi din nou penibil. nimeni nu vrea sa minimizeze calitatile academice ale lui covic, dar dv vreti sa i le dublati, chiar triplati. haideti sa avem putin bun simt si sa fim cinstiti.

  • #207971 jenant | 10-02-2012 20:31:48 |

    Nu vin aici sa o fac pe interesantul. Doar sa va arat ca vorbiti aiurea. In necunostinta de cauza. Din pacate nu pot adauga pozele cu numarul de publicatii pe an si nici cu cu numarul de citari. Vrei sa ma crezi bine, nu..intra pe isi web of knowledge si verifica. Iar in douamiiopt avea unasutadouazeci de articole cotate isi. Asta e si mai usor de verificat. Intra pe pubmed si cauta.

  • #207968 Exagerari | 10-02-2012 20:11:15 |

    jenant, e o minciuna grosolana povestea cu Hirch indicele lui covic de 26. Du-te si situl ad astra si ai sa vezi ca in douamii opt, omul avea un Hi de doisprezece si treizeci si noua de articole ISI nimic spectaculos in medicina, cum sintem la inceputul lui doua mii doisprezece nu are cum sa-l aiba douazeci si sase. las-o jos ca macane.

  • #207966 edituri din iasi | 10-02-2012 19:55:40 |

    adevarul e ca acest profsor universitar nu are nici o carte la o editura internationala. toate sint la edituri din Iasi unde publica oricine si orice, de la o carte de bucate la un dictionar. extras din cv-ul lui covic, ce se poate consulta, sa nu apara vreun prieten de-al lui si sa spuna ca astea sint minciuni. CARTI / CAPITOLE CARTI Afectarea Cardiovasculara in boala renala cronica. Editori A. Covic, P. Gusbeth, L Segall. Editura POLIROM, Iasi, 2**5, ISBN 9*3-6**-95*-X Ghiduri de practica medicala – Anemia secundara bolii cornice de rinichi. Editori G. Mircescu, M. Gherman-Caprioara, N. Ursea, A. Covic. Editura Infomedica, Iasi, 2**5, ISBN 9*3-*9*2—4*-3 Ghiduri de practica medicala – Hiperparatiroidismul secundar bolii cornice de rinichi. Editori G. Mircescu, M. Gherman-Caprioara, N. Ursea, A. Covic. Editura Infomedica, Iasi, 2**5, ISBN 9*3-*9*2—4*-* Neuropatia diabetica si neuropatia uremica” Editori G. Veisa, A. Covic, C. Serafinceanu. Editura Pim, Iasi 2**3 “Curs de Medicina Interna – Bolile aparatului digestiv” Editori Rodica Ghiuru, A. Covic, Anca Trifan. Editura Junimea, Iasi 2**3 “Curs de Medicina Interna – Bolile aparatului renal” Editori Rodica Ghiuru, A. Covic, Anca Trifan. Editura Junimea, Iasi 2**3 “Course of Internal Medicine – The diseases of the Respiratory System.” Editori Rodica Ghiuru, A. Covic, Daniela Boisteanu, Anca Trifan. Editura Junimea, Iasi 2**3

  • #207963 jenant | 10-02-2012 19:54:41 |

    Uite intra aici si cauta mai bine (sunt toate cursurile organizate sub egida Societatii Europene de Nefrologie):ndt-educational.org/eracourses.asp Ia parte la multe dintre ele. eraedta2***.org/scomm.html. De la Congresul European de anul trecut. Iar in ceea ce priveste articolele... Intra te rog pe pubmed.com si da un search. Daca e prea greu, uite un rezumat (sper ca intelegi engleza): Professor Covic has published more than 2** original and review papers in peer-reviewed journals, ** books and 22 chapters. According to ISI Web of Science, his Hirsch index is 26 and his articles have been cited a number of **99 times in the last ** years. Stii ce inseamna un indice Hirsch de douazeci si sase (asta e de anul trecut, acum cred ca e douazeci si opt). Cauta si ai sa vezi.

  • #207951 adevarul | 10-02-2012 19:08:08 |

    am cautat, am luat la intamplare un an si un congres international printre multele nationale ( la Venus, sinaia, Caciulata, Bucuresti) 9 th International Conference on Geriatric Nephrology and Urology, November *5-*6, 2***, Antalia nici gind sa fie invited speaker, are doar o comunicare scurta intr-o sesiune paralela , la fel cu alte sute de participanti. Poate la caciulata a avut invitatie speciala dar in Antalia nu, stimate domn. luati cv-ul doctorului si o sa vedeti ploaie de conferinte romanesti, moldovenesti, balcanice , reviste romanesti si pe ici pe colo cate o chestie internationala. Este si admirat si asta in mizeria de la umefe dar nu ai de ce sa cazi pe spate. v-as ruga sa cautati dv si sa ne spuneti conferintele alea mari vestite si internationale unde domnul covic a fost asteptat cu covorul rosu si flori. pina una alta eu nu vad decit un cercetator normal ce prezinta si el un mic rezultat pe unde poate.

  • #207946 Alt penibil | 10-02-2012 18:25:43 |

    Cu regret va spun ca n- aveti dreptate. Pareti sa fiti din lumea medicala,dar probabil n-ati apucat inca sa vorbiti sau sa prezidati la congresele europene si mondiale din specialitatea dvs. Prof Covic a fost secretarul societatii europene de nefrologie timp de opt ani,max admis consecutiv. Este unul din cei ** ,poate *2 care tin prelegeri,fiecare pe ce stie mai bine. Revizuieste articole din cele mai mari reviste de nefro din lume. Vin si banii,si nu cum spuneti dvs. La un congres european,si el a fost organizator la multe,exista un buget,niste sponsori,taxe de participare,dar si speaker fee,pt cei cativa care vorbesc la peste 5**0 de oameni. Totul este perfect legal,si nu se face reclama decat in cadrul expozitiilor de produse,nu in timpul prelegerii. Exista reguli clare. De ce nu cautati dvs,sa vedeti daca sant minciuni. E chiar simplu,si castigam amandoi timp.

  • #207941 Anton | 10-02-2012 18:05:38 |

    @jenant, Nu doresc sa intru in discutia dintre dv si cei care v-au raspuns, dar nu aveti dreptate in privinta congreselor. In mediul academic nu esti platit pentru prelegeri. Ti se platesc transportul si cheltuielile, iesirile, excursii, restaurante, dar atat. Mai mult nu. Doar daca esti invitat de o firma sa conferentiezi pentru ei, fiind interesati in mod direct sa le faci publicitate dar asta e altceva decit congresele si conferintele academice. Dr covic nu putea sa fie platit pentru ce ssustineti dv. Este un fapt cunoscut de oricine participa la congrese internationale si este regretabil ca sustineti anumite lucruri doar pt ca va servesc intereselor de moment. In definitiv nu sinttei cu nimic mai bun decit cei pe care ii acuzati ca mint pt a-l denigra pe covig.

  • #207937 jenant | 10-02-2012 17:54:03 |

    Exact ce spuneam mai devreme. Nu va convine ce auziti, suntem mincinosi. Daca ai fi reprezentat ceva pentru lumea asta medicala, ai fi reusit sa prezinti ceva la vreun congres. Asa, ca simplu participant, pentru ce sa fii platit? Ca sa intelegi mai bine. Nu prezinta la niste chestii judetene, eventual in biblioteca Spitalului. Prezinta la Congrese Mondiale si Europene. Si reuseste sa faca mai multe lucruri printr-o organizare adecvata a timpului. Simplu. Stii de ce ma agit? Pentru ca nu e corect ce se face aici. Pentru ca il bagati in aceeasi oala cu niste infractori. E mai respectat afara decat aici. Parca nu stiti sa cititi. Cu activitatea lui publicistica si de cercetare, ar putea preda extrem de usor afara. Toata istoria asta e facuta cu un scop clar denigrator, evident pe banii cuiva. O sa se arate singur la un moment dat.

  • #207922 domnului jenant | 10-02-2012 17:03:51 |

    domnule jenant, te vaz foarte activ prin perimetru. daca totul e Ok cu covic,actele, casa, banii si managementul spitalului, atunci de ce atita animatie? O sa se clarifice totul, o sa dea ziarul in judecata si gata. Ce-i porti dumneata de grija si te agiti ca un ala intr-o caldare? stai calm si cugeta: e nevinovat, o sa se afle, nu? scrie ziarul concurent urgent. Apropo, de ce nu-i sare domle in aparare lui covic ziarul de iasi? ca doar zici matale ca-i nevinovat si ca se stie.

  • #207920 Opinie | 10-02-2012 16:49:27 |

    jennatule minti de-ngheata apele sauesti pe dinafara total. Nu te plateste domle nimeni pentru prelegeri, poate doar daca esti vreun Nobel sau vreun tip mare si tare cu nea covic de la iasi! pastreaza simtul masurii, o fi covic ceva de capul lui aici dar in rest este un oarecare. Nu numai ca nu te plateste nimeni da ca sa te inscrii la un congres mai si platesti tu sute de euroi taxa de inscriere. Ce naiba, tu nu ai fost la nici un congres? daca il platesc firme particulare pentru munca lui, e alta treaba, trece baiatul in declaratia de avere si s-a incheiat bilciul. Si pe urma ia zi tu nene cum de munceste si covic asta ca si seful arestoaie, si la facultate si la spital si la cabinet particular, face si cercetare, are contracte si cu alte firme si toate astea in doauzeci si patru de ore! Si are si familie omul. ma, tu pe cine pacalesti aici? covic asta ori face treaba de mintuiala, ori pune pe altii sa munceasca pentru el.

  • #207916 jenant | 10-02-2012 16:33:24 |

    Ia zi de unde stii? Zi macar de unu care a dat spaga sa faca dializa. Problema la pacientii renali e ca nu vor sa inceapa dializa cand ar trebui, in niciun caz sa mai dea si spaga sa o inceapa. In fine... desi stiu ca e timp pierdut (probabil iar va fi sters mesajul), nu pot sa tolerez tampeniile astea. Toti care aruncati cu r@@@t acum, o sa ajungeti la un moment dat (voi, rude, cunostinte) la Nefrologie/Medicala Parhon. Si o sa cunoasteti realitatea. Macar atunci sa aveti curajul sa va recunoasteti greseala.

  • #207914 adevarat | 10-02-2012 16:22:43 |

    stiti cit este spaga, pentru a face dializa? ***0 euro.credeti-ma , stiu bine ce spun. Vai de angajatii din spitalul parhon, mai rau ca pe vremea comunismului, legea pumnului in gura, daca nu-ti convine ceva, poarta este deschisa.

  • #207912 Tot curios | 10-02-2012 16:22:04 |

    Pt cel cu raspunsul mai normal. Cati bani da dr covic pe cartofi si paine nu stiu,dar vorbim de trei surse de venit. Spitalul,umf,firma privata. Cred ca - i ajung si de rata si de cheltuiala. La faza cu avocata...ce acuzatii? Singurele acuzatii sant cele din presa,nu exista nici o ancheta formala,doar inventiile din ziar. Avocata este angajata sa dea ziarul in judecata,logic. Conflicte nu sant,pt ca nu exista decat acuzatia ce calomnie,adresata ziarului. Pardon,acuzatiile.

  • #207909 jenant | 10-02-2012 16:05:14 |

    E absurd ce se intampla. Serios. Ceea ce faceti mi se pare de cea mai joasa conditie umana. In plus..Nu se poate sa stergeti toate comentariile relativ pro, fara niciun fel de injurie adresata cuiva, si sa lasati grobianismele astea aici. E deranjant sa vezi cum vin toti si-si dau cu parerea. Daca habar nu aveti despre ce e vorba, de ce jigniti? Daca eu sau altul spunem un lucru care vine in contradictie cu cele prezentate de bzi, suntem mincinosi sau pupincuristi. Cu ce dovezi a venit bzi-ul? Pentru cine a urmarit povestea de la inceput, initial spuneau ca nu are acte pentru bani, ca a primit spaga de la Fiterman, ulterior de la Fresenius, de la Velosan, cu sotia, apoi fara... Ulterior, ca prin minune, au aparut si acte. Care dovedesc exact contrariul. Ca plateste taxe, ca are credit pentru casa. Nici acum nu e bine. Pentru ce e platit cu banii astia? Am tot zis zilele trecute, dar bineinteles ca mesajele mi-au fost sterse. Oriunde in lumea asta, medicii de renume prezinta la conferinte studii, produse medicale etc. Prelegeri pentru care sunt remunerati. Cu cat esti mai bun, cu atat mai bine esti platit. Oriunde in lumea asta. Mi se pare destul de clar ca aceasta serie de articole e comandata (in ce scop pot doar sa presupun). Ce ma mai deranjeaza e sa vad toti frustratii cum se defuleaza aici ca viata lor nu e cum ar trebui sa fie. Ce vine are Prof. Covic pentru asta? Pentru orice vi se intampla, bun sau rau, voi sunteti singurii vinovati. Si stati linistiti, dreptate se va face. Cum bine zicea cineva dimineata, prietenii adevarati stiu adevarul, si pana la urma doar ei conteaza.

  • #207876 invidia | 10-02-2012 13:38:43 |

    hehehe, daca ar fi numa unul ce-l lucreaza pe la spate pe doctirul covrig! da' asa e covrigele tata daca te lauzi de nu mai poti ca tu esti ala destept si restul umefeului e prost de pute. afla unul, afla altul si uite asa se isca vrajba intre colegi ce pina mai ieri erau pretini... Ehehe....daca ar stii domnia ta ce se zice in tirg despre mataluta si cum te toaca ai colegi ce-ti calcara pragul, te-ai cruci! Vorba ceea: fereste-ma de prieteni ca de dusmani ma feresc singur. mai fa tu pe desteptul cu casa, banii, concediile, publicatiile, conferintele si sa vezi ce mai scoate lumea invidioasa din ea>

  • #207874 Gigica | 10-02-2012 13:29:28 |

    Adriane,baiatule,te-am avertizat..Onofriescu te lucreaza oe la spate.Si o sa te faca puscarias,bibicule...nu numai pe talica,ci si pe alti ...bretini...

  • #207871 ANDRA | 10-02-2012 13:14:02 |

    TOTI BANII LUI COVIC DE LA CASA SUNT IMPARTITI CU CEI DE LA ZIARUL DE IASI TONI HRITAC LAZESCU DAN RADU CALUSCHI ETC TOTI INFRACTORI SI HOTI

  • #207863 PT AL CARE DA MEASAJUL PENTRU ALA AGITAT | 10-02-2012 12:11:06 |

    AI STAT VREODATA LA COADA LA SPITAL , INCEARCA SA FACI SCANDAL SI AIA NU TE MAI TRATEAZA DELOC ASTEA SUNT IN STARE SA TE LASE SA MORI ACOLO ITI TU SUFERI DE CANCER SI EI ITI DAU PASTILE DE CISTITA MA LASI NORMAL CA OMU E AGITAT CA NU E NORMAL SA NU TE BAGE NIMENI IN SEAMA DACA NU DAI SPAGA LU COVIC SA PUNA FRATE O TARABA LA INTRARE SI SA LEGALIZEZE SPAGA SI SA PUNA POZA LU COVIC CA SA STIE OMU UNDE TREBUIE SAU UNDE AJUNGE SPAGA HAI SO FACEM LEGAL CA PAOTE ATUNCI DNA O SA SI FACA TREABA

  • #207862 a lu tanti Mita | 10-02-2012 12:08:56 |

    Ce sa reclami bai dobitocule si cui? Vorbesc cu ala cu mita. Tu nu stii cine e mare presedinte la colegiul medicilor? arestoaie-aprostoaie ce vroia sa legalizeze mita? cine crezi ca reactioneaza? astia sint niste sacali ce se sustin. du-te tu la penalul de arestoaie si spune-i ca ai dat mita unui doctor si s avezi ce masuri ia, neneul> se duce si-i cere aluia partea si tu ramii ca prostul rugindu-te sa nu dea napasta peste tine si sa pici pe mina doctorasilor astora unsi cu toate alifiile.

  • #207858 curiosului | 10-02-2012 12:01:45 |

    Curiosule, tu vrei sa -l aperi pe covic dar argumentele sint slabute.declaratia aia nu era cind a aparut primul articol despre individ. o fi semnat-o el in dec dar publica a fost facuta recent. Tocmai pt ca acuzatiile i se aduc ca manager al spitalului, dac se dovesdeste ca aprejudiciat spitalul, atunci e conflict de interese; avocata aia e platita de spital deci trebuie sa apere intersele spitalului nu ale lui covic. e greu de inteles? cum vrei tu sa apere avocata interesele spitalului daca ea il apara pe cel care a calcat aceste interese si este acuzat de inavutire, spaga, afaceri? Explica tu ca eu unul nu pricep. si nu uita ca pentru un doctor tinar de ** de ani , cu familie si trai de viata inalt nici nu i-ar ajunge salariile darmite sa mai plateasca si rata la casa si sa stringa si bani in banca. tu pe ce lume traiesti, nu stii care sint cheltuielile? deci omul are clar venituri nedeclarate.

  • #207857 Pt ala agitat | 10-02-2012 11:58:34 |

    Nene,frustrarea matale n- are legatura cu parhonul. Ai ceva probleme cu capul. Daca ai vazut tu cum se da mita,de ce n- ai reclamat. Daca esti ignorat,si nu te trateaza ca lumea,cere-ti dreptul,fa scandal. Dar ma indoiesc. Sant mii de bolnavi pe zi,in fiecare spital,nu pot fi toti consultati la ora * punct. Daca ai o urgenta,ai dreptul sa ceri prioritate,ca nu scrie pe fruntea ta. Razvrateste-te atunci cand te izbesti de problema,nu aici.

  • #207850 PENTRU CURIOS | 10-02-2012 11:45:20 |

    `Chiar o fi el cel mai mare infractor al zilelor noastre? Zau asa!```SERIOS DUTE TU MAI ``CURIOSULE``LA PARHON SI VEZI DACA TE BAGA CINEVA IN SEAMA DACA NU DAI SPAGA E CEL MAI MARE INFRACTOR ASTA TEAI DUS VREODATA LA SPITAL SI SA STAI PE HOL SI SA VEZI CUM INTRA ALTII IN FATA TA PENTRU CA DAU SPAGA SI PE TINE TE LASA LA URMA SI DACA CUMVA ESTI OBRAZNIC SI ZICI CEVA TE PUNE SA STAI MULT SI BINE PE HOL SI NU TE BAGA IN SEAMA TU VB ASA PENTRU CA NU AI TRECUT PRIN ASTA PENTRU CA TU ESTI ALA CARE IA DAR SPAGA LU COVIC CA SA INTRI IN FATA MEA DA IN OPINEA MEA CARE AM SALAR DE *** LEI PE LUNA DA CONSIDER CA E CEL MAI MARE INFRACTOR COVIC SI FAILIA LUI CHIAR NUI MAI AJUNGE CHIAR NU ESTE FRICA DE DUMNEAZEU CAT POATE SA FURE DE CE SA FURE?

  • #207848 ION | 10-02-2012 11:39:50 |

    CE CREDETI POATE FI ADEVARAT ? SA FURE CHIAR IN HALUL ASTA CHIAR NU LE ESTE FRICA

  • #207847 pentru curiosul | 10-02-2012 11:39:35 |

    Esti penibil in afirmatiile tale, mai curiosule. inteleg ca esti de partea infractorului, dar nu abera. Daca ai de spus ceva logic spune, daca nu stai cuminte la locul tau si nu spune idiotenii.

  • #207845 MIRCEA | 10-02-2012 11:32:55 |

    covic inparte banii cu ziarul de iasi de asta astea de la ziarul nu dau nimic de covic cred ca o sa apara peste o saptamana ceva BUN UN MATERIAL BUN DE COVIC SUNT SIGUR CA ASA FAC ASTEA CRED CA AU FURAT BANII IMPREUAN CU TONI HRITAC LASESCU CALUSCHI DAN RADU CU TOTI CEI DE LA ZIARUL DE IASI

  • #207838 Curiosul | 10-02-2012 11:19:52 |

    Declaratia de venit e postata din decembrie,deschide si te uita. Cel putin,asa scrie acolo. Dr Covic e atacat in postura de manager de spital,nu de persoana fizica,deci avocatul spitalului e si avocatul lui. Eu nu sant de meserie,dar asa pare logic. Banii in banca sant problema lui,dar un calcul simplu,de la agentiile imobiliare iti arata ca rata nu poate fi mai mare de vreo mie de euro,si cam asta au spus ca e salariul la umf,nu? Depinde cat esti de pornit. Vrei musai sa faci sa para imposibil,exagerezi un pic,mai umbli la date,si acuzatia e gata. Curiozitatea mea e alta. se stie clar in targ ca la bzi exista taxa de protectie,si multi o platesc. Daca era asa vinovat,nu le inchidea gura cu cateva mii de euro,ca are de unde?! Sant sute de case de sute de mii in orasul asta,multe ale bugetarilor. De ce toata artileria pe un om? Pt ca ar putea sa fie rector? Pt ca incurca pe careva? Chiar o fi el cel mai mare infractor al zilelor noastre? Zau asa!

  • #207833 clica umefe | 10-02-2012 11:08:18 |

    covic si astaratoaie sint amandoi bagati in afaceri pe banii statului. si se cunosc bine de la umefe, unde clica lu arestoae face pe ea ca-i mare si tare.

  • #207830 un oarecare | 10-02-2012 11:05:50 |

    curiozitate, citeste si matale si ai sa gasesti raspunsul ca curiozitati. pai covic nu avea declaratia de avere cind a inceput seria de articole in bzi. pe de alta parte e cam aiurea sa stai cu pucoiul de bani in banca si sa platetsi dobinda tot bancii. si pe urma un asa credit nu se face decit pe venituri serioase nu pe ce cistiga el la umefeu si la spital. iar treaba cu avocatul e ca avocata reprezinta spitalul, nu pe covic.

  • #207827 Curiosul | 10-02-2012 10:59:19 |

    Ce treaba are,mai,istericule,Covic cu Astarastoaie? Ca sant amandoi profi la umf? Asta e beleaua ta? Ce te agiti asa? Ce relatie sustii tu ca au?

  • #207819 lepra assos | 10-02-2012 10:46:22 |

    assod, latrai si lingai ca tine au dus la aparitia unor capuse ca doctorul asta de la parhon, ca astarastoe si multi altii. sa ajungi sa suferi ca nu sint medicamente si nu ai loc la spital si pe urma sa-ti amintesti ce bou ai fost. covic si ailalti de aceeasi teapa exista si prospera pt ca sint sustinuti de lepre ca tine. bzi-ul; nu-i stergeti comentariul prostului asta, de-abia se vede ce sustinatori de rahat au smecherii din sistemul medical.

  • #207817 GIGI | 10-02-2012 10:44:07 |

    BROVO BZI MA INTREB DE CE CEI DE LA ZIARUL DE IASI NU SAU BAGAT IN SUBIECTUL ASTA OARE IMPART BANII CUMVA ?

  • #207816 assos | 10-02-2012 10:42:58 |

    creditul pentru case şi dobînzele o să le plătească cu siguranţă bzi,mai mult o să-i facă şi un cont în valută,aşa se întîmplă cu lătrăi,duşmănoşi,ipotenţa mentală nu a fost şi nu va fi niciodată o calitate

  • #207815 BOGDAN | 10-02-2012 10:42:50 |

    de unde plateste el asemeanea credite din ce bani daca EL ARE CATEVA MILIOANE SALAR CLAR CA A FURAT SI FURA INTRO VESELIE NU SE MAI POATE SI CAND II VEZI SE DAU DR CINSTITI SI CU NASU PE SUS SI VB CU TINE DE PARCA AI FI UN R A HA T IN FATA LOR SI STAU SI SE UNITA LA TINE SI RAD DE TINE CAND EL E DEJA CU MANA IN BUZUNARUL TAU SI ITI FURA BANII SI TU NU POTI SA FACI NIMIC

  • #207809 radu | 10-02-2012 10:39:48 |

    faceti oameni buni ceva ca nu se poate in halu asta sa se fure nu se mai poate e sub orce critica astia au furat fam covic a furat tot plafonul de la casa de asigurari de la serban e incardasie cu j e gu ala de *****

  • #207808 andrei | 10-02-2012 10:38:20 |

    ar trebui dna sa faca curat in sistemum medical de asta mor oameni pentru ca banii lor de medicamente sunt furati si dupa aia il anunta pe saracum om ca plafonul nu mai e si sa terinat si saracu trebuie sa se imprumute ca sa isi cumpere medicamente ca sa mai traiasca o zi

  • #207799 consiliu de administratie | 10-02-2012 10:18:31 |

    Cu un asemenea consiliu de administratie la parhon e clar ca afacerile infloresc pentru sefuleti. Cepoi, Peptu, nevasta-sa, catelul si pisica nu si-au gasit loc pe acolo?

  • #207794 intrebare intrebatoare | 10-02-2012 10:06:40 |

    pt pt adina pai comentariul tau ce e bai?

  • #207791 pt adina | 10-02-2012 10:04:16 |

    Bai Adina, de unde stii tu ca exista o mobilizare etc... Eu nu vad aici nici un comentariu in apararea lui Covic, ci numai impotriva lui?!?!

  • #207786 avocata lu covic | 10-02-2012 09:56:30 |

    Cei de la BZI: trebuie sa urmariri si cine o plateste pe avocata aia, ca doar il para pe Covic nu spitalul. Ma intreb daca nu e si un conflict de interese: daca se dovedeste ca domnu Covig a prejudiciat spitalul si tot el e aparat de avocata spitalului, suna cam ca dracu, nu?

  • #207785 Monica | 10-02-2012 09:55:39 |

    sincer, eu imi doresc ca lucrurile s anu se opreasca aici. daca e tot atat de bun manager, asa cum il vad unele persoane care uita sa analizeze CUM a facut rost de bani Covic

  • #207781 Adrian Covic | 10-02-2012 09:49:53 |

    ceea ce nu stiti voi e faptul ca acest avocat Natalia Mosnegutu il reprezinta de multi ani pe acest doctoras. fie ea direct, fie prin colaboratorii sai, respectiva domnita cunoaste si a acoperit multe prostii facute de neica holbateanu. personal consider ca, in aceeasi masura daca nu si mai mult, aceste personaje de tip Mosnegutu sunt mai vinovate decat Covic deoarece l-au tinut in brate si i-au ascuns faptele de coruptie

  • #207778 Adina | 10-02-2012 09:45:22 |

    cuvantul mormoloci este unul potrivit doar ca, pentru a fi completa eticheta, mai trebuie mentional si fatul ca exista o adevarata mobilizare in familia Covic plus doi-trei apropiati pentru a posta pe Buna Ziua de Iasi texte prin care sa-l apere pe „fatalau”. Eu le transmit felicitari celor de la BZI pentru ca au curajul sa lupte impotriva unui hidos cum este Covig, un individ extre de periculos cu relatii puternice (prin conditionare) si cu bani obtinuti cu mare usurinta prin acte de coruptie si infractiuni.

  • #207776 corect or ba | 10-02-2012 09:37:41 |

    bai mormolocii astia care ii luati apararea lui covic: daca n-are nimic de-ascuns de ce se codeste avocata aia sa arate documentele cerute? De ce a trebuit sa se amestece dna-ul ca nea covic sa-si arate declaratia de avere? Ori e corect si atunci face totul pe fata ori nu si atunci o da la intors cu calomnie, avocati si masa-mare sa-l pieptene de putzoi. ca nu degeaba i s-a dus vestea in oras de putzoi neintarcat.

  • #207771 Mircea | 10-02-2012 09:32:14 |

    La puscarie trebuie DNA sa si faca si ea odata meseria. Cand a mai arestat dna pe cineva pe fapte de coruptie frauda si deturnare de fonduri. Dna ule fa ceva sa revii la gloria ta reputatie inchide pe unul smecher ca sa vada lumea ca tu dna ule nu esti corupt ca mai exista institutii corecte si cinstite in tara asta. Ai nevoie de asta deminstreaza ca nu esti corupt dna ule pt tine fao

  • #207754 credit? | 10-02-2012 08:58:36 |

    Credit de aproape doua sute de mii de euroi! Care e banca aia ce i-a acordat creditul asta? Pai la salariile lui de doctor si universitar nu-i ajung banii nici sa plateasca dobanda. Deci cu ce plateste nea covic creditul? ati facut un calcul sa vedeti cam ce suma ar trebui sa plateasca pe luna pentru un asa credit? si din ce traieste el si famiglia? O fi avand creditul da' sigur are si alte surse de bani decit alea legale ca sa-l poata plati.

  • #207725 gorea | 10-02-2012 07:45:15 |

    de asta nu-i mai intereseaza sa-si practice profesia pentru care s-au pregatit,Iasul nu mai are medici buni trebuie sa mergi la Bucuresti pentru unele diagnostice mai complicate,preocuparea de baza este doar lacomia patologica de a se imbogati,ei insisi sunt niste pacienti care trebuie tratati de organele statului.Medicii de valoare ai Iasului erau de aceasta maniera asa cum il prezentati pe Covic??.....normal nu traiau la periferia orasului dar nu exista sa sfideze si sa fure pe orice cale.Pina acum spuneam ca este vorba de generatia tinara......dar de unde profesorii la hotii sunt cei de virsta a doua,Astarastoaiei ex. care se plinge ca este nedreptatit,nu mai au nici un fel de verticalitate si prestanta nici in fata studentilor,nici a nimanui.Ei tin capul de afis in Iasi la -furat-,........e normal macar aici sa demonstram ca suntem intelectuali si bine pregatiti,resursa orasului-resursa umana,ca de.....furam specializati si pe fonduri UE,suntem destepti ....

  • #207723 ZOE ZOESCU | 10-02-2012 07:42:33 |

    MOARTEA ROSIE SMURD ESTE SI IN TOATE ZIARELE DE BUCURESTI BAG DE SAMA !

  • #207710 Gabi | 10-02-2012 07:12:07 |

    Salariile din invatamantul superior sunt confidentiale,de cand?! Ca profesor, la vechimea lui trebuie sa aiba aprox.3*** Ron. In orice caz chiar daca ar avea un super salar ca manager, tot n-are de unde sa-si faca atatea achizitii decat in cca. 2* de vieti! Dupa cum se vede capetele incoronate ale lumii medicale care urla ca are salarii mici sunt de fapt capii mafiei din medicina! Ce le spui la curs studentilor profesore? Doar cum sa ia spaga?!Cred ca ar trebui sa fiti dat afara din invatamant tu si altii ca tine care ati transformat universitatile din unitati de cultura, in tarabe!

  • #207701 tibi | 10-02-2012 06:11:49 |

    Domnule Covic, tatal preparatorului tau te sapa zilnic in ziar, se vrea rector in locul tau

  • #207699 Dorin | 10-02-2012 05:59:16 |

    Ca si gasca lui de masoni bautori de urina...face ce vrea pe banii statului,ca doar nu toaca banii lui tatsu si masa! sa nu uitam ca ea a fost prinsa cu dolareii in saltea-spaga de la studentii straini,iar tata covrig,mare prieten cu bautorul arestoae a facut charta universitara dupa chipul siasemanarea sa...adica a falsificat acte ca sa iasa arestoae.

Adauga comentariu

Mica publicitate

Vezi toate anunturile | Adauga gratuit anuntul tau